Ko posebej šolani človeški ‘škrati’ ovirajo kolesje avtomobilske mega-tovarne

15. november 2016 – Xabier Garciandia ima precej nenavadno delo: ves dan skuša ovirati delovanje enega najnaprednejših avtomobilskih proizvodnih obratov na svetu in v ta namen poskrbeti, da na tekočem traku v vozila na skrivaj vgradijo napačne ali okvarjene dele.

Čeprav bi najprej pomislili, da je Xabierja najel brezvesten tekmec, pa je dejansko ključni del postopka za zagotavljanje brezhibnosti, s katerim vsa nova vozila izpolnjujejo stroga Fordova merila glede kakovosti.

Ford je kot prvi v avtomobilski panogi uvedel tehnologijo ‘Vision System’ za fotografiranje, preverjanje in sledenje posameznih delov vsakega od 400.000 osebnih in dostavnih vozil ter 330.000 motorjev, kolikor jih sestavijo in izdelajo v Valencii vsako leto. ‘Preizkus s škrati’ je inovativen način zagotavljanja, da novi postopki delujejo pravilno.

“Tehnologija Vision System je ključna za zagotavljanje, da so v vsako vozilo vgrajeni ustrezni deli in to velja za vsak del posebej,” je povedal Garciandia, tehnični specialist za Vision System v obratu za proizvodnjo motorjev v Valencii pri Fordu Evropa. “‘Preizkus s škrati’ pomeni, da lahko zagotovimo popolno delovanje sistema. To je igra z zelo resnim ciljem. Ekipa je navdušena, ko najde katerega od delov, in ves čas si prizadevamo, da jih še teže odkrijejo.”

Ford v mega-obratu v Valencii izdela več modelov, kot kjerkoli drugje v Evropi. Tukaj s traku prihajajo modeli Kuga, Kuga Vignale, Mondeo, Mondeo Vignale, Galaxy, S-MAX ter Transit Connect in Tourneo Connect. V Valencii proizvajajo tudi Fordove 2,0- in 2,3-litrske motorje Ecoboost. Vision System v 14 dneh posname več kot milijardo fotografij, kar je primerljivo s številom fotografij, ki jih v Evropi objavijo na Instagramu.* Z njimi si pomagajo pri ustvarjanju sestavljene slike iz 3150 digitalnih fotografij, ki inženirjem na mestu samem poudari odstopanja izdelkov.

Na traku sestavljalnice v Valencii so doslej vgradili napačne komponente motorja, napačen volan in celo neustrezno armaturno ploščo; ‘preizkus s škrati’ so zdaj razširili na vseh 34 korakov sestavljanja, pri Fordu pa razmišljajo, da bi ga uvedli tudi drugod po svetu.

“Vsi povsod uporabljamo digitalne fotoaparate in to je povsem spremenilo naš način življenja, zdaj pa spreminja tudi proizvodnjo motorjev in avtomobilov,” je povedal Garciandia. “Preizkusiti pa moramo tudi preizkuse in za to smo izbrali zelo preprost način, ki je nekaj unikatnega v avtomobilski panogi.”

Ford je uvedel vrsto neizprosnih in v nekaterih primerih nenavadnih ukrepov in postopkov zagotavljanja kakovosti v obratu, v katerem vsakih 40 sekund pripelje s traku novo vozilo.

 

Med njimi so:

  • Ultra-občutljivi mikrofoni za preverjanje ustreznosti nameščenih priključkov motorja
  • “Poslušalci motorjev” zagotavljajo, da vsaka nova športna kombilimuzina Ford Focus RS deluje brezhibno
  • Nojeva peresa odstranijo najmanjše drobce prahu z vozil pred barvanjem in tako izboljšajo končno lakiranje
  • Prvi sistem digitalnih kamer v avtomobilski panogi odkriva napake v lakiranju karoserije
  • Zvočno testiranje vozil preverja uporabo pretočnega predvajanja zvoka prek Bluetootha
  • Virtualno cestno testiranje za preverjanje naprednih tehnologij za pomoč vozniku

 

487e8f789e909e8bc3fc2e2ea4e808d4

S Fordovimi novimi ‘preizkusi s škrati’ na traku mega-obrata v Valencii v Španiji na skrivaj podtaknejo napačne in okvarjene dele, da preverijo ustrezno delovanje sistema zaznavanja s pomočjo fotografij, ki je novost v avtomobilski panogi


Summit motors Ljubljana

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *