Volvo V90 Cross Country vas spodbuja pri ponovnem odkrivanju pozabljenih življenjskih strasti

Pri Volvo Cars so si zadali svojevrsten izziv. V svoji najnovejši kampanji želijo ljudi s pomočjo novega V90 Cross Country spodbuditi k ponovnemu odkrivanju svojih življenjskih strasti.

Na podlagi mednarodne raziskave so namreč ugotovili, da si kar šest od desetih ljudi želi več svojega časa posvetiti aktivnostim v naravi – hoji v hribe, teku, kolesarjenju … Med tistimi, ki se svojim športnim aktivnostim ne morejo posvetiti v zadostni meri, pa jih je kar 68 odstotkov izjavilo, da jim preveč časa vzamejo delo in službene obveznosti. Zato Volvo s svojo najnovejšo kampanjo s pomočjo novega V90 Cross Country spodbuja ljudi, naj ponovno poiščejo strasti in avanture, ki so nekoč zavzemale najvišja mesta seznamov njihovih prioritet.

“Večina izmed nas se je v življenju znašla na točki, ko smo zaradi kariernih izzivov in ciljev morali smuči, kolesa, snežne deske in druge športne rekvizite postaviti na stranski tir. Za mnoge to pomeni, da so se morali zaradi udobnega življenja odpovedati tistemu tako navdihujočemu občutku za pustolovščino. Ta kampanja je neke vrste opomnik, s pomočjo katerega se lahko spet povežemo z ljudmi, aktivnostmi in pozabljenimi strastmi,” pravi Thomas Andersson, podpredsednik globalnega marketinga pri Volvo Cars.

Navdih so poiskali pri britanskem filozofu Alanu Wattsu. Nova kampanja pa spodbuja, da še enkrat premislimo o tistih resničnih življenjskih prioritetah in da živimo življenje polno nepozabnih trenutkov.

“Volvo V90 Cross Country tokrat ni prikazan na grobem terenu, kjer razkazuje svoje zmogljivosti. Predstavlja se kot avtomobil, ki ljudem omogoča, da zbežijo od svojega pogosto preveč zaposlenega vsakdana in na novo poiščejo svoje življenjsko ravnovesje,” se dodaja Thomas Andersson.

Film, ki so ga posneli v okolici Vancouvra v kanadski provinci Britanski Kolumbiji, spremlja štiri posameznike, ki spet odkrijejo svoje nekdanje prijatelje in strasti iz preteklosti. Z V90 Cross Country odidejo iz mesta v naravo, kjer se predajajo deskanju na valovih, ribolovu, fotografiranju narave …

Volvo V90 Cross Country

 

Volvo V90 Cross Country

V ozadju pa se sliši ikonski govor “Živite na polno v tem trenutku”, ki ga je Alana Watts

predstavil že daljnega leta 1959. Watts v tem govoru ljudi poziva, naj se ne posvečajo le statusu, ki ga želijo doseči v prihodnosti, temveč naj raje živijo v trenutku in predvsem počnejo stvari, ki jih osrečujejo. Govor ima tudi povsem jasno sporočilo: “Vsega ne moreš doživeti. Razen če živiš polno življenje. Zdaj!”

Alan Watts (1915–1973) je bil britanski filozof, ki je zahodnemu občinstvu predstavljal vzhodnjaške filozofije. V poznih šestdesetih letih je postal nekakšna antikulturna zvezda. Potoval je po Evropi in ZDA, napisal je 25 knjig, njegova avdio knjižnica pa obsega več kot 400 inspirativnih govorov. Še danes so podcasti njegovih govorov deležni milijonskega občinstva. Njegove ideje pa so še posebej priljubljene v različnih okoljskih skupnostih. Z njegovo zapuščino dandanašnji upravlja njegov sin Mark Watts.

VCAG d.o.o.

 

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *