Ford Fiesta ST naslednje generacije uvaja 1,5-litrski trivaljni motor EcoBoost z 200 KM in voznimi načini za vrhunsko zabavno vožnjo

 

  • Ford Performance predstavlja Ford Fiesto ST naslednje generacije, ki jo poganja povsem novi 1,5-litrski trivaljni motor EcoBoost z 200 KM, razstavljena pa bo tudi na avtomobilskem salonu v Ženevi

 

  • Prvi model s trivaljnikom iz oddelka Ford Performance omogoča uporabo voznih načinov, ki prilagodijo motor, krmiljenje, nadzor stabilnosti in celo zvok izpušnega sistema za optimalno zabavno vožnjo pri vsakem scenariju

 

  • Elektronsko izboljšanje zvoka in aktivni ventil izpušnega sistema ojačata športen zvok trivaljnega motorja, ki z izklopom valja dodatno zmanjša izpuste CO2*

 

  • Dopolnjena paleta tehnologij in možnosti za personalizacijo vključuje tudi nove oblikovne pakete, sistem za povezave SYNC 3 z 8-palčnim zaslonom na dotik in vrhunski zvočni sistem B&O Play

 

 

Köln, 24. februar 2017 – Ford Performance je danes predstavil Ford Fiesto ST naslednje generacije, ki jo poganja povsem novi 1,5-litrski trivaljni motor EcoBoost.

 

Model so predstavili pred globalno javno premiero na avtomobilskem salonu v Ženevi naslednji mesec. Fiesta ST naslednje generacije razvije moč 200 KM in 290 Nm navora, po pričakovanjih pa bo iz mirovanja do 100 km/h pospešila v 6,7 sekunde.

 

Tretja generacija Fiesta ST je prvi model oddelka Ford Performance, ki ga poganja trivaljni motor, obenem pa bo to prva Fiesta ST z možnostjo izbire voznih načinov. Voznik lahko izbere način Normal, Sport in Track, ki mu s prilagojenimi nastavitvami motorja, krmiljenja in nadzora stabilnosti omogočajo nadvse zabavno vozno izkušnjo v najrazličnejših pogojih od avtoceste do dirkališča.

 

Vozni načini v Fiesti ST prilagajajo tudi tehnologijo za elektronsko izboljšanje zvoka (Electronic Sound Enhancement – ESE) in aktivni krmilni ventil zvoka izpušnega sistema, da vozna izkušnja nagovori vse čute. Tehnologija poskrbi za ojačitev naravnega športnega zvoka novega 1,5-litrskega motorja EcoBoost, ki je kot prvi Fordov trivaljni motor na voljo tudi s sistemom za izklop valja, da tako zagotovi dodatno zmanjšanje izpustov CO2 – ti naj bi predvidoma znašali 114 g/km.*

 

Fiesta ST naslednje generacije bo naprodaj v začetku leta 2018, kupci pa bodo lahko izbirali med različico s tremi in petimi vrati ter najbogatejšo ponudbo oprem notranjosti in možnosti za personalizacijo, s katerimi bodo dopolnili drzno in prepoznavno zunanje oblikovanje z dirkaško mrežico hladilnika motorja in ekskluzivnimi 18-palčnimi platišči iz lahke zlitine.

 

“Naša Fiesta ST naslednje generacije ostaja zvesta filozofiji zagotavljanja vrhunske tehnologije za izboljšanje vsake malenkosti odzivnega podvozja in pogonskega sklopa Ford Performance,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik razvoja izdelkov pri Fordu Evrope. “Z izbiro voznih načinov in povsem novim motorjem EcoBoost bo uporabnikom na voljo popolna kombinacija zmogljivosti in varčne porabe goriva, novinka pa bo obenem poskrbela za najbolj vsestransko zabavo, aktivno vlogo voznika in navdušenje pri vožnji, kar jih je bilo s Fiesto ST na voljo doslej.”

 

Povsem novi 1,5-litrski motor EcoBoost

Fordovi družini bencinskih motorjev EcoBoost, katere član je tudi večkrat nagrajeni 1,0‑litrski EcoBoost, se je pridružil povsem novi 1,5-litrski EcoBoost, ki z naprednimi tehnologijami, kot so turbopolnjenje, visokotlačno direktno vbrizgavanje goriva in dvojno neodvisno krmiljenje ventilov zagotavlja optimalno zmogljivost in učinkovito porabo goriva.

 

Arhitektura trivaljnega motorja zagotavlja visok navor pri nizkih vrtljajih. Zmogljivost dodatno poveča novi turbopolnilnik z optimizirano zasnovo turbine, ki hitreje vzpostavi tlak in zmanjša zamik za odzivnejšo in zabavnejšo vozno izkušnjo.

 

Nova kombinacija posrednega in direktnega vbrizgavanja goriva pomaga pri doseganju velike moči in odzivnosti ob zmanjšanju izpustov CO2,* učinkovitost porabe goriva pa je še posebej izboljšana pri manjših obremenitvah motorja.

 

Fordova nova tehnologija izklopa valja – prvič napovedana za 1,0-litrski motor EcoBoost in svetovna novost pri trivaljnem motorju – bo s samodejno prekinitvijo dovoda goriva in delovanja ventilov enega od valjev motorja pri pogojih, ki ne zahtevajo polne zmogljivosti, na primer pri umirjeni vožnji brez pospeševanja, dodatno povečala učinkovitost porabe goriva Fieste ST, ne da bi vplivala na zmogljivost. Tehnologija lahko izklopi ali ponovno vklopi valj v 14 milisekundah – 20-krat hitreje, kot traja, da pomežiknemo –, da je vozniku v hipu na voljo polna zmogljivost.

 

Povsem iz aluminija izdelani motor je opremljen z vgrajenim izpušnim kolektorjem, ki izboljša učinkovitost motorja, saj mu pomaga hitreje doseči optimalno temperaturo, s skrajšanjem poti izpušnih plinov med valji in turbopolnilnikom pa tudi hitreje zagotovi navor. Na voljo bo tudi tehnologija s filtrom trdnih delcev, ki zmanjša izpuste saj.

 

Novi vozni načini

Možnost izbire voznih načinov poskrbi za še večjo vsestranskost naslednje generacije Fieste ST, saj vozniku omogoča optimalno vozno izkušnjo glede na trenutni ‘scenarij’ – od prevoza otrok v šolo do dneva na dirkališču:

  • V načinu Normal so delovanje motorja, nadzor zdrsa, elektronski nadzor stabilnosti (ESC), ESE, zvok izpušnega sistema in elektronski servovolan (EPAS) prilagojeni za naravno odzivnost in občutek povezanosti.
  • V načinu Sport sta delovanje motorja in odziv pedala za plin ostrejša, servovolan EPAS zagotavlja več informacij in večji nadzor pri hitri cestni vožnji. Ventil za aktivni nadzor zvoka se odpre in sistem ESE poskrbi za intenzivnejši športen zvok izpušnega sistema in motorja v kabini.
  • V načinu Track so vse funkcije za dinamiko vozila prilagojene najhitrejšemu možnemu času kroga, nadzor zdrsa je onemogočen in ESC poseže samo pri izrazitem zanašanju na dirkališču.

 

Dinamično in odzivno podvozje, prefinjeno nastavljeno v oddelku Ford Performance, dopolnjuje izboljšana tehnologija za nadzor vektorjev navora, ki izboljša oprijem na cestišču in zmanjša podkrmiljenje z občutenim zaviranjem notranjega sprednjega kolesa. Tristopenjski ESC bo vozniku omogočil izbiro med posegi sistema v vseh ustreznih primerih, omejenih posegih pri znatnem zanašanju in popolnim izklopom sistema.

 

Izjemna možnost izbire

Fiesta ST naslednje generacije bo nudila največjo možnost prilagajanja po meri uporabnika doslej. Tako bodo kupci lahko izbirali v paleti oblog prestavne ročice, volanskega obroča, ročajev vrat in okrasnih elementov armaturne plošče, na voljo pa bodo tudi posebni oblikovni paketi.

 

Za poseben poudarek ergonomski notranjosti Fieste ST poskrbijo sedeži Recaro z izrazito bočno oporo in spodaj raven volanski obroč. Med barvami karoserije je novost Liquid modra, Fiesta ST pa je na voljo tudi z ekskluzivnimi 18-palčnimi platišči iz lahke zlitine.

 

“Naši modeli ST so zasnovani tako, da je izjemna vozna izkušnja športnega oddelka Ford Performance na voljo uporabnikom ne glede na njihov življenjski slog,” je povedal Matthias Tonn, glavni inženir programa Fiesta ST. “S tri- in petvratno karoserijsko različico in posebnimi oblikovnimi možnostmi, ki že od prvega dne dopolnjujejo športen značaj tega modela, Fiesta ST nagovarja še širšo skupino kupcev.”

 

Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3 voznikom Fieste ST omogoča upravljanje funkcij zvočnega in navigacijskega sistema ter povezanega pametnega telefona s preprostimi pogovornimi glasovnimi ukazi. SYNC 3 je združljiv s programoma Apple CarPlay in Android Auto™, dopolnjuje pa ga lebdeč, po tabličnem računalniku povzet do 8-palčni zaslon na dotik, ki omogoča tudi upravljanje s kretnjami, kot sta ‘ščipanje’ in ‘poteg’.

 

Fiesta ST naslednje generacije bo na voljo tudi z odličnim zvočnim sistemom B&O PLAY za vrhunsko zvočno izkušnjo – to je ena od možnosti, ki jih je Ford lani napovedal kot novosti za naslednjo generacijo Fieste.

 

Ford Performance

Globalna organizacija Ford Performance je laboratorij za inovacije in testni poligon za ustvarjanje edinstvenih športnih vozil, delov, dodatne opreme in izkušenj za uporabnike.

 

Vključuje razvoj inovacij in tehnologij na področju aerodinamike, zmanjšanja mase, elektronike, športnih pogonskih sklopov in učinkovite porabe goriva, ki jih je možno uporabiti v širši paleti Fordovih vozil.

 

“Fiesta ST naslednje generacije bo uporabnike navduševala s prednostmi inovacij, ki so jih v oddelku Ford Performance razvili za superšportni model Ford GT in športno kombilimuzino Focus RS, vključno z zelo zmogljivim EcoBoost motorjem in tehnologijo voznih načinov,” je povedal Dave Pericak, direktor globalnega športnega programa Ford Performance. “Delo v poenoteni ekipi Ford Performance nam pomaga zagotoviti temeljno izkušnjo zabavne vožnje – in širši dostop dovršenih športnih funkcij – vsem uporabnikom.”

 

 

# # #

 

Potrjeni podatki o porabi goriva/energije in izpustih CO2 za ta model še niso na voljo. Meritve porabe goriva/energije, izpustov CO2 in dosega z električnim pogonom potekajo v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

 

Android in Android Auto sta blagovni znamki podjetja Google Inc.

 

 

O družbi Ford Motor Company

Družba Ford Motor Company je vodilni svetovni izdelovalec avtomobilov s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. S približno 201.000 zaposlenimi in 62 proizvodnimi obrati po vsem svetu so ključne dejavnosti družbe oblikovanje, proizvodnja, trženje, financiranje in servisiranje celotne palete Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terenskih in elektrificiranih vozil ter razkošnih vozil znamke Lincoln. Obenem si Ford prizadeva odkriti nove priložnosti s pomočjo Fordovega načrta pametne mobilnosti, s katerim bo družba dosegla vodilno vlogo pri povezavah, mobilnosti, avtonomnih vozilih, uporabniški izkušnji ter pri uporabi in analizi podatkov. Za več informacij o Fordu, Fordovih izdelkih po vsem svetu in finančnih storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.

 

Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 52.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 68.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

 

 

Stik:    

 

Katja Hvala                  

Summit motors Ljubljana                      

+3861 25 25 116                      

katja.hvala@summitmotors.si

 

 

 

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *