Kia bo v Indiji gradila tovarno

Proizvodnja na ogromnem in hitro rastočem trgu novih vozil

 

Kia Motors je z vlado indijske zvezne države Andhra Pradesh podpisala sporazum o gradnji nove tovarne v okrožju Anantapur. Slovesnosti v mestu Vijayawadaso so se udeležili visoki uslužbenci družbe Kia Motors in predstavniki regionalnih oblasti.

 

Kia investira 1,1 milijarde dolarjev
Naložba v doslej prvo tovarno avtomobilske znamke Kia v Indiji je zelo visoka, saj je vredna kar 1,1 milijarde dolarjev.

 

Začetek proizvodnje sredi 2019
Po načrtih investitorjev je začetek gradnje predviden za konec letošnjega leta. Množična proizvodnja, ki naj bi znašala okrog 300.000 vozil letno, pa se bo pričela sredi leta 2019.

Kia namerava v novi tovarni, ki se bo raztezala na 2,16 km2, izdelovati limuzino in športnega terenca, ki bosta namenjena indijskemu trgu. Tovarna bo vključevala obrate za izdelavo pločevine in varjenje, karosernico, montažo, poleg znamke Kia pa bodo tu svoje mesto našli še številni dobavitelji.

Indija priložnost za nadaljnjo rast Kie  

 

Na slovesnosti je Han-Woo Park, predsednik družbe Kia Motors, dejal: “Naša nova tovarna v Indiji nam bo omogočila prodajo vozil na petem največjem avtomobilskem trgu sveta, hkrati pa nam bo zagotovila večjo prilagodljivost v globalnem poslovanju. Po svetu narašča povpraševanje po vozilih Kia, zato je ta pridobitev korak naprej na poti do cilja, da postanemo največji avtomobilski proizvajalec.”

Proizvodnja na ogromnem in hitro rastočem trgu novih vozil
Gradnja nove proizvodnega obrata v Indiji bo Kii omogočila ohranjanje položaja enega najhitreje rastočih avtomobilskih znamk na svetu. Tovarna v Anantapurju bo najstarejšemu korejskemu avtomobilskemu proizvajalcu z začetkom prodaje vozil v Indiji omogočila dosego vzdržne rasti prodaje, lokalno in globalno.

Indija je najhitreje rastoči veliki trg, ki z več kot 3,3 milijona prodanimi vozili v letu 2016 dosega položaj petega največjega avtomobilskega trga na svetu. Analitiki napovedujejo, da bo Indija že konec leta 2020 postala tretji največji svetovni trg. Poleg teh pozitivnih napovedi sta vodilne pri Kii v investicijo prepričali še hitro razvijajoča se mreža dobaviteljev in izurjena delovna sila.

 

 

***
Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2016 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – “The Power to Surprise” (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *