MINI na roadtripu

MINI na izletu po vzhodni Evropi.

Ljubljana. Urška Podojsteršek, lanskoletna zmagovalka kampanje Minidentiteta se je podala na lov za grofom Drakulo v Romunijo, po poteh Franceta Bevka v Bolgarijo in na smučišča nad Banskim, na katerih je zmagoval Petar Popangelov.

Zadano avanturo se je odločila premagovati s prenovljenim modelom MINI Countryman, ki ji bo nudil ogromno prtljažnega prostora, kot tudi maksimalni gokart občutek po zavojih znane ceste Transfagarašan.

Izbira MINI Countrymana pa ni bila naključna, Urška je sicer ponosna voznica MINI Clubmana, ampak je za svojo pustolovščino zamenjala svojega 6-vratnega lepotca za novo izvedbo Countrymana. Odločitev pa je prevesil prav strešni šotor, posebej prilagojen za novega MINI Countrymana. S pomočjo AUTOHOME šotora bo Urška sprostila svojo avanturistično žilico in prebudila raziskovalni duh.

Šotor je na vozilo pritrjen s pomočjo standardnih nosilcev in je enostaven za pritrditev, brez uporabe dodatnega orodja. Ob odprtju še šotor dvigne za 94 centimetrov in zagotavlja optimalno ventilacijo in zvočno izolacijo. Šotor vključuje žimnico z visoko gostoto, dvoje vrat in dvoje oken z zadrgo, baterijsko LED luč za uravnavanje svetlobe in lestev za lažje vzpenjanje do šotora.

Svojo MINI pustolovščino bo delila pod #dodajzgodbe in na svojem blogu Lisicamica.

Kontakt za medije:

Korporativno komuniciranje BMW Group Slovenija

Maja Ilec

Elektronski naslov: maja.ilec@bmwgroup.com

Telefon: 00386 1 586 73 74

BMW Group

BMW Group je s svojimi štirimi znamkami BMW, MINI, Rolls-Royce in BMW Motorrad vodilni svetovni premijski proizvajalec avtomobilov in motornih koles, obenem pa ponuja premijske finančne storitve in storitve mobilnosti. Kot globalno podjetje upravlja BMW Group 31 proizvodnih in montažnih obratov v 14 državah in ima globalno prodajno mrežo razvejano po več kot 140 državah.

V letu 2016 je BMW Group po celem svetu prodal okoli 2.367 milijonov avtomobilov in skoraj 145.000 motornih koles. Dobiček pred obdavčitvijo je znašal 9,67 milijarde evrov ob dohodkih 94,16 milijarde evrov. 31. decembra 2016 je BMW Group zaposloval 124.729 ljudi.

BMW Group je svoj uspeh vedno gradil na dolgoročni viziji in odgovornem delu. Podjetje je tako ustvarilo ekološki in socialni trajnostni razvoj prek niza vrednot, celostne proizvodne odgovornosti in jasne predanosti k ohranjanju virov kot integralnega elementa svoje strategije.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview

Google+: http://googleplus.bmwgroup.com

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *