Skupina Deutsche Post DHL in Ford sta predstavila zgodnjo različico električnega dostavnika StreetScooter WORK XL

Köln, 20. avgust 2017 – Skupina Deutsche Post DHL in Ford sta v Kölnu v Nemčiji predstavila svoj prvi skupni izdelek – električno dostavno vozilo (e-van).

Vozilo, poimenovano StreetScooter WORK XL, temelji na podvozju Forda Transita z električnim pogonskim sklopom na akumulatorske baterije, karoserijo pa so razvili in izdelali v skladu s specifikacijami skupine Deutsche Post DHL.

V letu 2017 bodo v proizvodnem obratu StreetScooter v Aachnu v Nemčiji izdelali približno 150 zgodnjih različic električnih dostavnikov. Skupina Deutsche Post DHL bo električne dostavnike uporabila v sklopu mestnih dostav pošiljk v Nemčiji. Deutsche Post DHL, StreetScooter in Ford načrtujejo proizvodnjo 2500 električnih dostavnikov do konca leta 2018. Tako kot obstoječa električna modela podjetja StreetScooter – WORK in WORK L – bo tudi WORK XL morda na voljo drugim kupcem.

Vsak WORK XL lahko vsako leto prihrani približno pet ton CO2 in 1900 litrov dizelskega goriva. Z uporabo 2500 vozil, kot je predvideno, bi pri zagotavljanju storitev skupno privarčevali 12.500 ton CO2 in 4,75 milijona litrov goriva vsako leto.

Jürgen Gerdes, član upravnega odbora za pošto, e-poslovanje in dostavo pošiljk v skupini Deutsche Post DHL, je povedal: “Novi StreetScooter WORK XL dopolnjuje naš vozni park v segmentu gospodarskih vozil. To je idealno vozilo za dostavo pošiljk v velikih mestih in večjih urbanih območjih, nam pa bo pomagalo obvladati povečano povpraševanje po prevozih pošiljk na do okolja še prijaznejši in tih način. Tako bomo poskrbeli za dodaten poudarek naše zaveze biti vodilni na področju zelene logistike.”

Steven Armstrong, podpredsednik družbe in predsednik za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko pri Ford Motor Company, je povedal: “Resnično smo ponosni na ta ambiciozen projekt in močno partnerstvo, ki smo ga razvili s skupino Deutsche Post DHL in podjetjem StreetScooter. S tem skupnim projektom bomo postali največji evropski proizvajalec srednje velikih električnih dostavnih vozil brez izpustov in za to ni prav nič prezgodaj. Avtobusi, avtomobili in seveda tudi dostavna vozila imajo pomembno vlogo v našem vsakdanjem življenju, zato je naša naloga, da zagotovimo njihovo čistejše delovanje. Ta projekt je velik korak na tej poti.”

WORK XL bo imel 20 kubičnih metrov prostora za tovor, kjer bo možno shraniti več kot 200 pošiljk. Električni dostavnik je opremljen z modularnim sistemom akumulatorskih baterij z zmogljivostjo od 30 do 90 kWh, kar zagotavlja doseg med 80 in 200 km.

WORK XL se od svojih najbližjih sorodnikov med dostavniki ne loči samo po velikosti – WORK ima 4 kubične metre velik prostor za tovor, WORK L pa 8 kubičnih metrov – in dosegu, temveč se razlikuje tudi po konstrukciji karoserije. Prostor za tovor v modelu WORK XL je opremljen s policami in je dostopen iz voznikove kabine. Natovarjanje vozila je možno prek zadnjih vrat ali drsnih vrat na desni strani. Pri zmogljivosti polnjenja do 22 kW traja povprečen čas za polnjenje tri ure.

Poleg novih modelov WORK XL v Deutsche Post DHL trenutno uporabljajo več kot 3000 električnih vozil StreetScooter WORK in WORK L ter približno 10.500 električnih koles, kar skupino uvršča med največje upravitelje električnih voznih parkov v Nemčiji.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *