GEFCO – Prvi polni blok vlak po novi Svileni poti – iz Kitajske do Francije v manj kot 3 tednih

Courbevoie, 27. novembra 2017 – Skupina GEFCO, globalni akter na področju industrijske logistike in vodilno evropsko podjetje na področju avtomobilske logistike je pozdravilo svoj kontejnerski vlak, ki je po 11.000 km dolgem potovanju pripeljal iz Kitajske v Francijo. Vlak je za stranko PSA v manj kot treh tednih pripeljal 12,2 metrske kontejnerje iz kitajskega Wuhana v Dourges v severni Franciji.

Izjemno popotovanje po Svileni poti

Blok vlak, ki je odpeljal iz kitajskega Wuhana 3. novembra 2017, je kontejnerje prevažal skozi Kazahstan, Rusijo in Belorusijo. Storitve na progi širine 1520 mm* med kazahstanskim Dostykom in beloruskim Brestom je opravljal konzorcij železniških družb United Transport and Logistics Company (UTLC).

Blok vlak je nadaljeval svojo pot skozi Poljsko in Nemčijo ter prispel na francoski terminal Dourges 22. novembra 2017. Po opravljenih formalnostih je bila pošiljka poslana neposredno v tovarno Française de Mécanique, podružnico PSA, v Douvrin.

Po popotovanju skozi sedem držav vzdolž trgovskega koridorja Svilena pot s povprečno hitrostjo 600 km na dan, je vlak, naložen z 12,2 metrskimi kontejnerji, prispel na cilj v manj kot treh tednih.

V sodelovanju s partnerskimi železnicami je projekt vodila in koordinirala družba GEFCO s svojimi špedicijskimi skupinami v Šanghaju, Moskvi in Parizu.

Ta prvi v celoti kontejnerski vlak je del iniciative OBOR (One Belt, One Road), ki jo je kitajska vlada predstavila s ciljem razvoja nove Svilene poti za povezavo Kitajske z Evropo.

Povezava s Francijo, ki je bila uvedena s to pošiljko, je pomemben napredek, ki izboljšuje položaj Francije na novi Svileni poti. Zbližuje pošiljatelje in prejemnike, saj je bila vse do zdaj večina končnih destinacij nove Svilene poti v Nemčiji in na Poljskem.

GEFCO se osredotoča na novo Svileno pot

Kitajska vlaga ogromna sredstva v razvoj in promocijo železniškega transporta med Azijo in Evropo, Skupina GEFCO pa nadaljuje z razvojem svojih železniških storitev, ki zadovoljujejo rastoče potrebe njenih strank po prilagodljivih rešitvah na tem področju.

Železniški tovorni prevoz se dopolnjuje z zračnim in pomorskim prometom. Ima svoje konkurenčne prednosti, tako gospodarske kot ekološke, pri prevozu časovno kritičnih izdelkov, kot so deli za avtomobilsko industrijo in elektronski izdelki, ki prihajajo iz Kitajske, kakor tudi za prevoze potrošnih dobrin, hlajene prevoze in prevoze nadomestnih delov za kitajski trg poprodajnih storitev v obratno smer. Čas prevoza se za stranke glede na pomorski promet skrajša za polovico. V primerjavi z zračnim tovornim prometom je železnica mnogo cenejša in manj onesnažuje okolje.

GEFCO povprečno mesečno upravlja z železniškimi prevozi v obsegu 300TEU** v obe smeri.

“GEFCO ima v logistiki 65-letne izkušnje, z železniškimi prevozi iz Azije v Evropo pa se ukvarja že več kot 4 leta. Skupina podpira rast trgovine med obema kontinentoma in tudi prevoz kontejnerjev po železnici. Nenehno iščemo nove, stroškovno učinkovite, fleksibilne, zanesljive in varne rešitve, ki zadovoljujejo zahteve strank in podpirajo njihovo poslovno rast,” je povedal Anthony Gunn, izvršni podpredsednik GEFCO tovorna špedicija.

GEFCO je prisoten na Kitajskem od leta 1995 in ima več kot 2.000 zaposlenih, 10 uradov in partnerje, ki pokrivajo skoraj celotno regijo. Skupina je prisotna tudi v Vietnamu, na Tajskem in v Južni Koreji.

GEFCO nenehno išče nove in konkurenčen rešitve, ki zadovoljujejo zahteve strank in podpirajo njihovo poslovno rast na relaciji Azija – Evropa. Podjetje v sodelovanju z izkušenimi operativnimi skupinami na Kitajskem, na Poljskem, v Latviji, Nemčiji, Nizozemski in Franciji ponuja različne storitve, od FCL (polni kontejnerji) do LCL (manj kot polni kontejnerji), prevoz izgotovljenih vozil, vse po meri izdelkov njegovih strank: vozila, potrošniški in raziskovalni izdelki ipd.

* Cona 1520 se nanaša na standardno širino železniških tirov v Rusiji. Ta cona vključuje države CIS, Ukrajino, Gruzijo, Turkmenistan, baltske države, Mongolijo in Finsko.

** TEU (Twenty-foot Equivalent Unit) je enota tovornega prevoza, ki jo določa volumen 20 čevljev (6,1m) dolgega intermodalnega kontejnerja.

SKUPINA GEFCO

GEFCO v sodelovanju s proizvajalci ponuja oblikovanje in izvedbo logističnih shem, ki so vir dodane vrednosti in krepijo njihovo konkurenčnost. Učinkovitost, ki jo GEFCO daje svojim kupcem, temelji na izkušnjah, ki si jih je družba pridobila v zadnjih 65 letih, še posebej na področju avtomobilske industrije, ki je eden najbolj kompleksnih in zahtevnih sektorjev. S prisotnostjo v 150 državah je GEFCO ena od 10 največjih evropskih skupin. V letu 2016 je dosegla promet v višini 4,2 milijarde € in zaposluje preko 12.000 ljudi. GEFCO posluje na petih celinah in ima v svetu preko 300 poslovnih lokacij.

Spletišče: www.gefco.net

Twitter: @GEFCO_Group

STIKI ZA MEDIJE

Tomaž Mihelin Ritlop

SPEM za GEFCO

T.: 02 228 44 34; M.: 041 737 087; tomaz.ritlop@spem.si

Mag. Vasja KOŠUTA

Sales and marketing manager

T.: 05 66 38 781; M: 051 62 14 04 – vasja.kosuta@gefco.net

Elena Slobodian

GEFCO, M&C Coordinator Central Europe – Balkans – Middle East

T.: +40 (21) 300 88 86; M.: +40 (0)745 51 90 17; E.: olena.slobodyan@gefco.net

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *