Modna eksplozija v Mariboru z dobrodelno noto.

Predstavitev novih vozil BMW pospremili z modno revijo priznanih modnih znamk iz Slovenije in tujine.

Maribor. V četrtek, 23. 11. 2018, je v BMW Selmar salonu v Mariboru potekal že tretji Selmar Fashion Show, ki je postregel s poslovno, ulično in večerno modo za ženske in moške slovenskih, italijanskih in hrvaških znamk.

‘Šofersko’ mesto večera, polnega presežkov, je prevzela novinarka in televizijska voditeljica Natalija Bratkovič. Modni večer so otvorile plesalke Pandora Art of Pole, ki so uprizorile atraktivno točko na drogovih.

 

Zvezde večera pa so bili trije novi modeli znamke BMW.

Novi BMW i3s, športna izvedba električnega pionirja, je goste pričakal in naelektril že pred vstopom v salon. Rok Gričnik, direktor Selmar Maribor je navdušeno povedal»V ponos nam je, da lahko med prvimi v Sloveniji predstavimo športno izvedbo popolnoma električnega vozila BMW i3s. Prepričan sem, da bo s svojim stilskim zunanjim izgledom navdušil marsikaterega modnega navdušenca«.

 

Predstavljena pa sta bila tudi nova modela, BMW X3 in BMW serije 6 Gran Turismo.

BMW X3, avanturist za celo družino, navdušuje tako slovenske kot tuje voznike je predstavila direktorica BMW i, Gordana Kisilak: »Vozilo je popolno za vsakodnevno premagovanje urbanih cest, zaživi pa ob vikend pobegih v neznano«.

Avanturistični noti pa se je pridružila tudi športno-elegantna z razkritjem BMW serije 6 Gran Turismo, ki ga je predstavila Maja Ilec, direktorica korporativnega komuniciranja BMW Group Slovenija: »Vozilo, s svojimi športno-elegantnimi linijami in prostornostjo, predstavlja popolnoma nov segment vozil v luksuznem razredu«.

 

Predstavile so se domače modne oblikovalke: Barbare Repinšek, ki se je predstavila v tandemu z znamko modnih dodatkov Iva; Mojce Celin (znamka Princip) in oblikovalka Zlate Zavašnik s kolekcijo moške mode SENS, se je s kolekcijo večernih kreacij prvič v Sloveniji predstavila hrvaška znamka Nebo oblikovalke Ane Brajković, ki oblači največje zvezde v našem prostoru.

 

Sledile so še predstavitve poslovno-sproščene mode znamk Twin Set iz mariborske trgovine Kisilak, urbane mode znamke Pepe Jeans iz Europarka in obutve CCC, treh italijanskih znamk za mlade in mlade po srcu: Imperial, Dixie in Please iz ljubljanske Name ter spodnje perilo francoske znamke Etam, ki je občinstvo očaralo s čipkastim šikom nove kolekcije. Videli pa smo, da lahko k prav vsem stilom dodamo tudi korekcijska ali sončna očala, ki jih je predstavila Optika Pirc Maribor in nakit Brosway oziroma ure popularne znamke Seiko iz vitrin trgovin Sten Time. Za posebni šov na odru je poskrbela znamka Keune, ki je predstavila novo kolekcijo 2017/2018 FIVE POINTS s petimi različnimi stili striženja, barvanja in oblikovanja Dejan Nikolič Salona.

 

Tretji Selmar Fashion Show je bil poln presežkov, od tega, da se je po pisti sprehodilo 15 tujih manekenk in manekenov v 80 stylingih, da so se predstavila kar tri vozila, je Selmar Maribor ob koncu podaril tudi 1.500 € Varstveno delovnemu centru Polž. Direktor Selmar Maribor in predsednik Rotary Cluba Maribor Grad Rok Gričnik je z zavedanjem za šibkejše pospremil občinstvo z dobrimi željami v prihajajoči december!

 

 

 

Kontakt za medije:

Korporativno komuniciranje BMW Group Slovenija

Maja Ilec

Elektronski naslov: maja.ilec@bmwgroup.com

Telefon: 00386 1 586 73 74

BMW Group

BMW Group je s svojimi štirimi znamkami BMW, MINI, Rolls-Royce in BMW Motorrad vodilni svetovni premijski proizvajalec avtomobilov in motornih koles, obenem pa ponuja premijske finančne storitve in storitve mobilnosti. Kot globalno podjetje upravlja BMW Group 31 proizvodnih in montažnih obratov v 14 državah in ima globalno prodajno mrežo razvejano po več kot 140 državah.

V letu 2016 je BMW Group po celem svetu prodal okoli 2.367 milijonov avtomobilov in skoraj 145.000 motornih koles. Dobiček pred obdavčitvijo je znašal 9,67 milijarde evrov ob dohodkih 94,16 milijarde evrov. 31. decembra 2016 je BMW Group zaposloval 124.729 ljudi.

BMW Group je svoj uspeh vedno gradil na dolgoročni viziji in odgovornem delu. Podjetje je tako ustvarilo ekološki in socialni trajnostni razvoj prek niza vrednot, celostne proizvodne odgovornosti in jasne predanosti k ohranjanju virov kot integralnega elementa svoje strategije.

 

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview

Google+: http://googleplus.bmwgroup.com

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *