Eleganten in športen novi Ford Edge uvaja novi motor EcoBlue Bi-Turbo z 238 KM in inovativne tehnologije za pomoč vozniku

  • Novi SUV Ford Edge bo v Evropi prvič na voljo tudi v športni različici ST-Line, prinaša pa inovativne tehnologije za pomoč vozniku, zmogljive nove pogonske sklope in prestižno opremo za še večje udobje
  • Fordov 2,0-litrski motor EcoBlue z 238 KM uvaja nov sistem z dvojnim turbopolnilnikom, ki zagotavlja optimalen navor pri nizkem številu vrtljajev, prefinjenost in varčno delovanje
  • Obsežen paket tehnologij vključuje tudi zaviranje po trčenju, pomoč krmiljenja pri izogibanju, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop-and-Go in pomoč za vožnjo v sredini voznega pasu
  • SYNC 3 z 8-palčnim zaslonom poskrbi za povezave na poti, na voljo pa sta tudi vrhunski zvočni sistem B&O PLAY s 1000 W in brezžično polnjenje telefona
  • Športni Edge ST-Line navduši s slogom po navdihu oddelka Ford Performance, vključno z 20-palčnimi platišči, barvno usklajenimi karoserijskimi elementi, športno nastavljenim vzmetenjem in Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom

Köln, 21.februar 2018– Ford je danes predstavil novega športnega terencaFord Edgeza evropske uporabnike – Fordov tehnološko najnaprednejši SUV doslej.

Novi Ford Edge nudi obsežno paletotehnologij za pomoč vozniku, ki temeljijo na informacijah kamer in tipal ter zagotavljajo udobnejše in manj stresne vožnje, vozniku pa pomagajo preprečiti trčenje ali zmanjšati njegove posledice. Med njimi so tudi novosti na evropskem trgu, na primer zaviranje po trčenju, pomoč krmiljenja pri izogibanju, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop-and-Go in pomočnik za vožnjo v sredini voznega pasu.

Novi Edge je kot prvi v Evropi na voljo z novo zmogljivo in varčno bi-turbo različico Fordovega2,0‑litrskega dizelskega motorja EcoBlue, ki ga za nadvse uglajeno vožnjo dopolnjuje noviosemstopenjski avtomatski menjalnik.

V športni različici ST-Line predstavljeni novi Edge naredi izjemen vtis z dovršenim oblikovanjem sprednjega in zadnjega dela, široko masko z mrežico, barvno usklajenimi elementi karoserije z izrazitimi bočnimi obrobami in serijsko nameščenimi 20-palčnimi aluminijastimi platišči.

“Novi Ford Edge uporabnikom zagotavlja lahkotno vožnjo v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem, saj uporablja naše najnaprednejše tehnologije za pomoč vozniku doslej, nadvse udobno potovanje pa omogočata tudinovi prefinjeni in varčni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue in osemstopenjski samodejni menjalnik, zato jetonaša najprivlačnejša ponudba za vse večje število evropskih voznikov, ki se odločajo, da bo njihov naslednji avto SUV,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik Forda Evropa, zadolžen za trženje, prodajo in storitve.

Pameten SUV za pameten svet

Novi Ford Edge v Evropi uvaja tri nove Fordove tehnologije za pomoč vozniku:

Zaviranje po trčenjupomaga zmanjšati posledice morebitnega sekundarnega trčenja in v ta namen zagotovi zmeren zavorni tlak po zaznanem prvotnem trčenju; upočasnitev vozila lahko zmanjša obseg poškodb potnikov in nadaljnje škode na vozilu.Pomoč krmiljenja pri izogibanjuvozniku pomaga obvoziti ustavljena ali počasnejša vozila in preprečiti trčenje. Zasnovana je za poseg pri vožnji v mestu in na avtocestah ter uporablja radar in kamero, da zazna vozila, ki vozijo počasneje ali mirujejo, in zagotovi podporo krmiljenja, s katero voznik laže obvozi vozilo, če bi bilo sicer trčenje neizbežno.Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop-and-Go in pomočjo za vožnjo v sredini voznega pasupomaga vzdrževati ustrezno varnostno razdaljo do vozil, ki vozijo spredaj, in zmanjša stres na dolgih potovanjih brez prevelikega prometa, saj pomaga usmeriti vozilo v sredino voznega pasu.

Med nadaljnjimi tehnologijami za pomoč vozniku in zmanjšanje stresa, ki delujejo s pomočjo kamer, radarjev in ultrazvočnih tipal, soprilagodljivi sistem sprednje osvetlitve,nadzor mrtvih kotov,dolge luči brez bleščanja,inteligentni omejevalnik hitrosti,opozorilo za ohranjanje voznega pasu,pomoč za zaščito pred trčenjem z zaznavanjem pešcevinprepoznavanje prometnih znakov.

Vožnja in parkiranje v mestih in na poseljenih območjih sta udobnejša in manj zahtevna s funkcijami, kot soopozarjanje na prečni promet za vozilom,Fordovo prilagodljivo krmiljenjein aktivna pomoč pri parkiranju, ki je na voljo zapravokotnoinbočno parkiranjeter za vožnjo iz parkirnega mesta.

Izjemno dovršena zmogljivost

Novi Edge uporablja Fordove najnovejše tehnologije pogonskih sklopov, s katerimi zagotavlja lahkotno zmogljivost in obenem optimalno varčno porabo goriva in manjše izpuste CO2.*

Fordov novi 2,0-litrski bi-turbo dizelski motor EcoBlue razvije moč, navor in vozne zmogljivosti motorja z večjo prostornino, optimalna poraba goriva in majhni izpusti CO2pa so v skladu z manjšim motorjem.

Dizelski motor EcoBlue je zdaj prvič na voljo tudi z naprednim dvojnim turbopolnilnikom, nova konfiguracija pa ohranja napredno tehnologijo vbrizgavanja goriva in arhitekturo EcoBlue z manjšim trenjem ter izpolnjuje stroge zahteve emisijskega standarda Euro 6.

Edgeev 2,0-litrski bi-turbo motor EcoBlue z 238 KM dopolnjujeFordov inteligentni štirikolesni pogon, odlikujejo pa ga optimalen navor v spodnjem območju vrtljajev, zaščita pred hrupom in tresljaji ter uglajeno in linearno pospeševanje za udobnejšo vozno izkušnjo.

Pri manjšem številu vrtljajev manjši turbopolnilnik z večjim tlakom in večji turbopolnilnik z manjšim tlakom delujeta zaporedno, da zagotovita večjo odzivnost in izboljšan navor. Pri večjem številu vrtljajev večji turbopolnilnik deluje sam, da zagotovi tlak za največjo moč.

Za optimalno odpornost na temperature, ki pri delovanju bi-turbo sistema dosežejo do 860 °C, sta izboljšani turbopolnilnik in izpušni kolektor izdelana iz približno 30 odstotkov niklja. Ležaji turbopolnilnika in ohišje nizkotlačnega turbopolnilnika so vodno hlajeni.

Fordov 2,0-litrski motor EcoBlue je serijsko opremljen s sistemom Auto Start-Stop, za novega Forda Edgea pa je na voljo v dveh različicah:

s 190 KM s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonoms 150 KM v kombinaciji s Fordovim novim osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom Quick Shift in pogonom na sprednji kolesi

Fordov novi osemstopenjski avtomatski menjalnik dodatno optimizira učinkovitost porabe goriva ter zagotavlja odzivno zmogljivost in uglajeno, hitro prestavljanje. Nastavljen je v skladu s pričakovanji evropskih voznikov in je opremljen z naslednjima funkcijama:

Prilagodljivetočke prestavljanja, ki za optimizacijo prestavljanja oceni individualen vozni slog. Sistem prepozna naklon, ko vozilo vozi navkreber ali navzdol, in ostre ovinke ter ustrezno prilagoditočke prestavljanja za stabilnejšo, zabavnejšo in še bolj prefinjeno vozno izkušnjo.Prilagodljivi nadzor kakovosti prestavljanja, ki ovrednoti informacije o vozilu in okolju, da pomaga prilagoditi tlak sklopke za dosledno uglajeno prestavljanje. Tehnologija lahko uglajenost prestavljanja prilagodi voznemu slogu.

Športni Edge ST-Line

Fordovo paleto modelov ST – zasnovanih za uporabnike, ki jih navdušuje športen pečat Fordovih modelov ST – odlikujejo zmogljivi pogonski sklopi in oblikovanje po navdihu športnega oddelka Ford Performance.

Novi Edge ST-Line pritegne z drznim in dinamičnim oblikovanjem zunanjosti in notranjosti, ki vključuje naslednje poudarke:

Obloge na spodnjem delu vrat, blatnikih in stranicah vozila v barvi karoserije ter zgornji del maske z unikatnim črnim lakiranjem vodoravnih letev in obrobeSerijska 20-palčna (za doplačilo 21-palčna) vrhunska lakirana aluminijasta platiščaDvojna izpušna cev s kromiranim zaključkomOblazinjenje sedežev s perforiranim delnim usnjem Miko®-Dinamica, sprednja sedeža sta električno nastavljiva v 10 smerehOblazinjenje volana in glave prestavne ročice (pri modelih z ročnim menjalnikom) s perforiranim usnjem z rdečimi šiviAluminijaste športne stopalke, črna stropna obloga in prestižne talne obloge iz velurja

Športno nastavljeno vzmetenje dodatno izboljša vozno izkušnjo z novim Edgeem ST-Line, prav tako kot Fordovo prilagodljivo krmiljenje, ki zagotovi optimalen odziv krmiljenja in omogoča preprostejše manevriranje s stalnim spreminjanjem krmilnega razmerja glede na hitrost vozila, in obvolanski prestavni ročici za hitro prestavljanje z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom.

Povezana in udobna notranjost

Brezžična polnilna blazinica v sprednjem medijskem predalu novega Edgea zdaj omogoča polnjenje združljivih naprav brez nadležnih kablov, Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3 – brezplačno združljiv z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™ – pa vozniku omogoča upravljanje povezanih pametnih telefonov, zvočnega in navigacijskega sistema ter klimatske naprave z izgovorjenimi ukazi in prek 8-palčnega barvnega zaslona na dotik.

Kupci lahko za še višjo raven uživanja v glasbi izberejo novi vrhunski zvočni sistem B&O PLAY, ki je bil posebej ‘uglašen’ za predvajanje v Edgeu. Sistem uporablja 10-kanalni digitalni procesor zvoka, ki upravlja vsak zvočnik in nastavi njegovo zvočno sliko, kar zagotavlja enakomerno porazdelitev zvoka v kabini. Možnost s prostorskim zvokom poskrbi za še bolj navdušujočo avdiofilsko izkušnjo.

Novi Edge nudi tudi povsem nastavljivo 3D digitalno instrumentno ploščo, ki vozniku omogoča, da razporeditev merilnika hitrosti, števca vrtljajev in prikazov informacij o vozilu prilagodi svojim željam – izbira lahko tudi med sedmimi barvami – ter obenem ohrani preprost in elegantni videz. Med možnostmi za udobje in priročnost so tudi panoramska steklena streha polne dolžine, ogrevanje in hlajenje sprednjih sedežev, ogrevanje zadnjih sedežev in ogrevanje volana.

S skladnimi, odličnimi materiali in vrhunskim oblikovanjem prostorna notranjost novega Edgea izžareva prestižni občutek. Na preoblikovani sredinski konzoli je novo vrtljivo prestavno stikalo za osemstopenjski avtomatski menjalnik, ki sprosti dodaten prostor in omogoča preprostejši dostop do brezžične polnilne blazinice, obenem pa dopolni sodoben, dovršen občutek vozila.

Da je na voljo kar največ prostora, poskrbi tudi tipka električne parkirne zavore namesto običajne ročice, v sredinski konzoli pa je tako dovolj prostora za nastavljivo držalo za pijačein globok predal, v katerem lahko uporabniki shranijo knjige, igračein tablični računalnik. Še večji preklopni predal je pod armaturno ploščo, prostor za odlaganje predmetov pa je tudi na vrhu instrumentne plošče.

Pestra ponudba različic

Povsem novi Edge bo kupcem v Evropi na voljo v prestižni različici Vignale, elegantni Titanium in bogato opremljeni Trend, ki jih bo dopolnila še športna različica ST-Line.

Med vizualnimi posodobitvami vseh različic so širša maska z unikatnim lakiranjem za vsako stopnjo opreme in svež sprednji del, ki poskrbi za športen in sodoben videz. Žaromete in zadnje luči LED lahko dopolnijo značilne dnevne luči LED. Preoblikovani pokrov motornega prostora vozilu zagotavlja širšo in stabilnejšo držo.

Rekordna prodaja

Fordova prodaja športnih terencev se je v letu 2017 povečala za 24 odstotkov, saj so na letni ravni prodali največ modelov EcoSport, Kuga in Edge doslej. Ford je prodal 230.600 SUV-jev, kar pomeni da je bil skoraj vsak peti prodani novi Ford v Evropi SUV. Od začetka prodaje leta 2016 so prodali več kot 26.000 novih Edgeev, od tega 16.000 leta 2017.

Novi Ford Edge bo v Evropi naprodaj v nadaljevanju tega leta.Več>>

# # #

Android in Android Auto sta blagovni znamki podjetja Google Inc.

*Uradno homologirani podatki o porabi goriva in izpustih CO2bodo objavljeni pred začetkom prodaje.

Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lažja vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 bo WLTP povsem zamenjal novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), trenutni preskusni postopek. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

SUMMIT MOTORS LJUBLJANA,Flajšmanova ulica 3,1000 Ljubljana

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *