Opel Insignia Country Tourer s tehnološko naprednim štirikolesnim pogonom

 

· Izjemna varnost: sistem inteligentnega štirikolesnega pogona za vrhunsko smerno stabilnost in odličen prenos moči na podlago

· Izjemne reakcije: nadzor vektorjev navora s popolno porazdelitvijo navora vsakemu zadnjemu kolesu

· Izjemen užitek v vožnji: Oplova admiralska ladja s tehnologijo 4×4 na poledenelih alpskih pistah

Rüsselsheim. Tla so poledenela, sapa pred usti zmrzuje. Sneg, do koder seže pogled. Popolni pogoji za nekaj res hitrih krogov po globoko zmrznjeni avstrijski pokrajini. Kdor se želi zabavati na snegu in ledu, potrebuje samo en avto: Opel Insignio Country Tourer s štirikolesnim pogonom Twinster in nadzorom vektorjev navora. To je idealna izbira za led in sneg v dolini Thomatal, kjer poteka Oplova šola zimske vožnje. Program ni omejen le na zaviranje in pospeševanje ter iskanje skrajnih meja oprijema ali varnega obvladovanja ekstremnih voznih pogojev, prinaša tudi obilo zabave. Vse to omogoča Oplova admiralska ladja Insignia z vrhunsko različico Insignia Country Tourer, ki zagotavlja izjemna potovanja in udobno vožnjo.

Z dodatnimi 25 milimetri odmika od tal in zaščitnimi oblogami Opel Insignia Country Tourer kar kliče po tem, da se poslovimo od uglajenega asfalta in se odpravimo na izzivalnejše, bolj grobe podlage. Skrivnost neomejenega uživanja v vožnji je pod karoserijo: štirikolesni pogon Twinster z nadzorom vektorjev navora. “Ekstremno obvladovanje ovinkov in izjemna smerna stabilnost tudi na najzahtevnejših podlagah sta odliki večine sodobnih Oplovih sistemov štirikolesnih pogonov,” je povedal Andreas Holl, direktor razvoja nadzornih sistemov in štirikolesnega pogona pri Oplu.

Tehnološko napredni sistem 4×4 za varno uživanje v vožnji v vsakem trenutku

Inovativni štirikolesni pogon temelji na izjemni tehnologiji: sistem Twinster deluje z nadzorom vektorjev navora, dvojni sklopki nadomeščata običajni diferencial na zadnji osi. Tako lahko sistem individualno prenese navor enemu ali obema zadnjima kolesoma v delčku sekunde,” pojasni Holl. To pomeni, da je vedno zagotovljen optimalen prenos moči. “Twinster omogoča ekstremno zmogljivo porazdelitev navora, ki sega celo od 0 Nm na eni strani do 1500 Nm na drugi. Poleg tega je možna porazdelitev navora neodvisno od zdrsa in vrtljajev kolesa. Naslednja prednost je kompaktna konstrukcija: ker sta pred pogonskima osema dve sklopki, diferencial na zadnji osi ni potreben. To omogoča prihranek prostora in mase.”

S to tehnologijo je lahko Insignia Country Tourer še bolj dinamična in natančna pri vožnji skozi ovinke. Nudi izjemen nadzor nad smerjo za maksimalno stabilnost in se odlikuje z vrhunskim oprijemom na vseh površinah – celo na ledu in snegu. Na splošno sistem posreduje večji navor zunanjemu zadnjemu kolesu, vozilo se stabilizira in Insignia zavija še natančneje ter se še bolj spontano odziva na voznikove posege. Nadzor vektorjev navora tako poveča aktivno varnost.

Udeleženci Oplove šole zimske vožnje lahko sami preizkusijo to povečanje zmogljivosti. Zadošča začasni izklop nadzora vektorjev navora, ki je povezan s sistemom ESP. “Vožnja pred izklopom in po njem je kot noč in dan. Če ste imeli do izklopa vse pod nadzorom, bo brez tehnične podpore vaše vožnje konec že ob drugem stožcu,” je povedal Holl. To je mejna izkušnja, ki si je na cesti ne bi želel nihče.

Za ljubitelje udobnega križarjenja in izkušene športne voznike

Mehatronsko podvozje FlexRide omogoča optimalno vodenje v vsaki situaciji. Blažilnike, umeritev stopalke za plin in točke prestavljanja (pri vozilih z avtomatskim menjalnikom) prilagaja samodejno ali v skladu z načinoma Tour in Sport, ki ju izbere voznik. Glede na izbrani način sta krmiljenje in odzivnost pospeševanja mehkejša ali še bolj neposredna, ESP pa poseže bolj zgodaj ali pozneje.

Za bolj športno vožnjo z delovanjem sistema ESP in štirikolesnim pogonom poskrbi način ‘Sport’. V tem načinu sistem dovoli izdatnejše pomike okrog navpične osi (manjše blaženje odmika od smeri) in obenem podpira dinamičen značaj Insignie Country Tourer. Ko si voznik zaželi udobnega križarjenja, lahko pritisne na tipko ‘Tour’. Osrednja programska oprema ‘Drive Mode Control’ (nadzor voznega načina) je srce prilagodljivega podvozja. Ves čas analizira informacije senzorjev in nastavitve ter prepozna individualen slog vožnje.

 

Milica Kopanja Šircelj

Vodja odnosov z javnostmi/ PR Manager

—————————————————————————————————————-

Opel Southeast Europe, Podružnica Ljubljana I Leskoškova 9e I 1000 Ljubljana, Slovenija

Tel:+386 1 520 95 32I

Mobile:+386 41 612 050I

Fax:+386 1 520 95 42

E-mail:milica.kopanja@opel.com

media.opel.comIopel.si

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *