ALFA ROMEO NA MEDNARODNEM AVTOMOBILSKEM SALONU ŽENEVA 2018

 

Avtomobili znamke Alfa Romeo voznike avtomobilov že 108 let navdušujejo z italijanskim slogom, ki poskrbi, da zmogljivost, tehnologija in užitek v vožnji oživijo, ko obrnejo kontaktni ključ. Letos bodo obiskovalci mednarodnega avtomobilskega salona v Ženevi deležni nedvoumnega vtisa, da znamka nadaljuje po poti razvoja, ki vodi do še večje zmogljivosti, ekskluzivnosti in priložnosti, da si lastniki prilagodijo avtomobil Alfa Romeo tako skrbno in s tako širokim naborom fines, kot je sicer rezervirano za vrhunske modne hiše. Vse značilne poteze oblačil po meri so prisotne v mehanskih izdelkih, ki so na ogled v Ženevi: modeli Stelvio, Giulia, 4C Spider in 4C Coupé bodo zanesenjake in opazovalce prav gotovo očarali z novim videzom – tudi v izbranih posebnih izvedbah –, pri čemer je pri nekaterih modelih poudarek na zmogljivosti, pri drugih pa na prvovrstnih materialih.

Vse oči bodo uprte v vznemirljivo različico modela Stelvio Quadrifoglio Nürburgring Edition, ki se ponaša z znakom “NRING” in bo izdelana v 108 primerkih – po eden za vsako leto v zgodovini znamke Alfa Romeo. To ni zgolj avtomobil, temveč otipljiv izraz domiselnosti, trdega dela in predanosti ter skrivni ključ do doseganja najzahtevnejših ciljev in podiranja dolgoletnih rekordov, ki izraža skorajda čutno zadovoljstvo ob doseženem rezultatu. Posebna različica Nürburgring Edition z znakom “NRING” oznanja športno terensko vozilo, ki krog legendarnega dirkališča prevozi v času 7 minut in 51,7 sekunde, kar je najhitrejši čas v razredu športnih terenskih vozil. Quadrifoglio: ena beseda je dovolj, da prepoznate avtomobil, ki je razred zase in se upira slehernemu poskusu uvrščanja v običajne kategorije. To velja za model Stelvio in tudi za model Giulia, ki je prav tako pripravljen na to, da osupne ženevsko javnost in še naprej sleherni dan zapeljuje 108 srečnih lastnikov posebne različice Nürburgring Edition z znakom “NRING”. Model odlikujejo 2,9-litrski motor V6 z dvema turbinskima polnilnikoma, ki razvije 380 kW (510 KM), diferencial z vektorskim usmerjanjem navora in sistem nadzora podvozja (CDC), ki skupaj s posebno barvo karoserije, prestižnim imenom in podrobnostmi poskrbijo, da je to vrhunski primerek odličnosti znamke Alfa Romeo.

Odlična avtomobila ne nosita imena slavnega nemškega dirkališča po naključju: avtomobili znamke Alfa Romeo so začeli nizati zmage na Nürburgringu že v 30. letih 20. stoletja, ko je za krmilom sedel voznik svetovnega slovesa Tazio Nuvolari, ki je leta 1932 osvojil veliko nagrado Nemčije z modelom 8C 2300 Tipo Monza in leta 1935 z modelom Tipo B-P3. Leti, ki prav tako ne bosta hitro utonili v pozabo, sta leto 1966, ko je model Giulia Sprint GTA postal prvo vozilo GT, ki je Ring prevozilo v manj kot 10 minutah, in leto 1975, ko je model 33 TT 12 z Arturom Merzariom za krmilom osvojil prvo mesto v Nemčiji, kmalu zatem pa še svetovno prvenstvo športnih dirkalnikov. Za konec omenimo še 10. junij 1993, ko je Nicola Larini v modelu 155 V6 Ti osvojil obe preizkušnji najprestižnejše dirke prvenstva “DTM”, ki jo priredijo na dirkališču Nürburgring. Italijanski voznik je ponovil Nuvolarijev dosežek s prepričljivo zmago pred drugimi, samimi nemškimi avtomobili.

Vznemirljivo vzdušje dirkališča bosta v predelu Quadrifoglio pričarala modela Stelvio in Giulia Nürburgring Edition, ki s ponosno pripetim znakom “NRING” oznanjata rekorde obeh modelov, enak duh pa preveva prostor, namenjen modeloma Giulia Veloce Ti in Stelvio Super s paketom Sport, novim paketom Performance in novo usnjeno armaturno ploščo ter usnjenimi oblogami vrat. Oba avtomobila sta opremljena s štirikolesnim pogonom Q4. Paket Luxury pri modelih Stelvio in Giulia odraža elegantnejšo plat znamke, medtem ko nabor modelov 4C s posebnima različicama modelov Coupé in Spider “Competizione” in “Italia” uteleša športni duh znamke in izdelavo po meri.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *