Volvo cars načrtuje, da bodo do leta 2025 električni avtomobili zavzemali 50 odstotkov prodaje

Volvo Cars, švedski proizvajalec avtomobilov premijskega razreda, načrtuje, da bodo do leta 2025 električni avtomobili zavzemali 50 odstotkov prodaje.

Ta objava je pravzaprav le nadgradnja napovedi iz leta 2017, v kateri so razkrili, da bodo od leta 2019 vsi novi modeli na voljo tudi v elektrificirani različici, bodisi kot hibridi, priključni hibridi ali povsem električni avtomobili.

S tem načrtom bo Volvo Cars postal tudi pomemben igralec na kitajskem trgu, ki je največji trg na svetu za električne avtomobile.

Kitajska vlada namreč načrtuje, da bo do leta 2025 električnim avtomobilom pripadel več kot 20-odstotni tržni delež. To pomeni, da bo po napovedih kitajskih oblasti po njihovih cestah vozilo več kot sedem milijonov električnih avtomobilov.

“Lani smo se zavezali elektrifikaciji in pripravam na dobo po motorjih z notranjim izgorevanjem. Danes to napoved in zavezo širimo na največji avtomobilski trg na svetu. Kitajska je namreč prihodnost električnih avtomobilov in tudi prihodnost električnih avtomobilov znamke Volvo Cars,” pravi Håkan Samuelsson, predsednik in direktor Volvo Cars.

Volvo Cars trenutno na Kitajskem proizvaja modela S90 in S90L T8 Twin Engine. Ta teden pa se bo tam začela tudi proizvodnja modela XC60 T8 Twin Engine. To pomeni, da bodo kmalu vse tri Volvove tovarne na Kitajskem – v Luqiaoju, Chengduji in Daqingu – izdelovale priključno-hibridne oziroma električne avtomobile.

Na avtosalonu v Pekingu so tudi plastično poudarili zavezo elektrifikaciji, saj so vsi razstavljeni modeli priključeni na elektriko. To je sploh prvič, da katerakoli znamka razstavlja izključno priključne hibride.

Prvič na razstavnem prostoru skupaj stojijo trije športni terenci Volvo Cars – XC90, XC60 in XC40. V Pekingu pa se prvič predstavlja tudi priključno-hibridna različica XC40 T5.

Novi XC40 je bil pred kratkim razglašen za Evropski avto leta 2018. Pri Volvo Cars pa že imajo več kot 60.000 naročil za novi model, čeprav začetek prodaje na kitajskem trgu pričakujejo šele v naslednjih tednih.

Uspeh modela XC40 napoveduje tudi veliko povpraševanje po kompaktnih športnih terencih na Kitajskem. Pričakovanja pa še povečuje napoved nadaljnje rasti povpraševanja v tem segmentu v naslednjih petih letih. Poleg tega pa je napovedana tudi rast prebivalstva srednjega razreda na Kitajskem, ki je glavna ciljna skupina za novi model.

Kitajska je za Volvo Cars največji posamični trg, na katerem se je prodaja v letošnjem prvem četrtletju povečala za 23,3 odstotka. Skupno pa se je globalna prodaja povečala za 14 odstotkov. Volvo je lani na Kitajskem prvič presegel letno prodajo 100.000 avtomobilov.

Predstavitev modela XC40 na Kitajskem še dodatno poglablja zavezo avtomobilski elektrifikaciji in ambicijo za povečanje deleža na največjem avtomobilskem trgu na svetu.

——————————-

Volvo Car Group v letu 2017

V fiskalnem letu 2017 je Volvo Car Group zabeležil dobiček v višini 14.061 milijonov švedskih kron (11.014 MSEK v letu 2016). Skupni promet v tem obdobju pa je znašal 210.912 milijonov švedskih kron (180.672 MSEK v letu 2016). V celotnem letu 2017 je bilo prodanih 571.577 avtomobilov, kar je 7,0 odstotka več kot leta 2016. Rekordni prodajni in finančni rezultati seveda omogočajo nadaljnje investicije, ki jih Volvo Car Group načrtuje za prihodnost.

O Volvo Car Group

Zgodovina znamke Volvo se začenja leta 1927. Danes je Volvo ena izmed najbolj priznanih in spoštovanih avtomobilskih znamk na svet. V letu 2017 so v 100 državah sveta prodali 571.577 avtomobilov. Od leta 2010 je Volvo v lastništvu kitajskega Zhejiang Geely Holdinga (Geely Holding). Že leta 1999 je znamko Volvo kupil ameriški Ford, ki jo je leta 2010 prodal kitajskim lastnikom.

Po podatkih iz decembra 2017 je Volvo Cars na različnih koncih sveta zaposloval 38.000 ljudi. Uprava, razvojni oddelek, marketing in administracija so locirani v Goteborgu na Švedskem. Volvo Cars pa ima pisarne tudi v Šanghaju na Kitajskem. Glavne proizvodne tovarne pa se nahajajo v Goteborgu na Švedskem, v belgijskem Gentu, Chengduju in Daquingu na Kitajskem. Pogonske agregate pa proizvajajo v Skövdeju na Švedskem in Zhangjiakouju na Kitajskem. Karoserijski sestavni deli pa nastajajo v Olofströmu na Švedskem.

 

 

Sandra

Horvat

Marketing & PR Coordinator

T+386 1 584 34 96

M+386 30 464 155

sandra.horvat@vcag.net

VCAG d.o.o.

Importer Adria Region

Leskoškova 2

1000 Ljubljana, Slovenija

www.volvocars.si

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *