Novi PEUGEOT 508 SW bo predstavljen na avtomobilskem salonu v Parizu 2018, v Evropi pa ga bodo pričeli tržiti januarja 2019.

 

PEUGEOT javnosti predstavlja še SW izvedenko novega PEUGEOTA 508. Po zaslugi nizke in dinamične oblike karoserije je PEUGEOT 508 SW pridobil nadvse prodoren dizajn. Vozilo uspešno združuje športno eleganco in praktične rešitve, s katerimi ponuja obilo prostora za potnike ter velik in enostavno dostopen prtljažnik. Opremljeno je z voznikovim mestom PEUGEOT i-Cockpit® najnovejše generacije, zahvaljujoč zmernemu premeru obračalnega kroga pa bo kot za šalo premagovalo vse terene: od strogega mestnega jedra do prostranih avtocest. Podvozje novega PEUGEOTA 508 SW hkrati zagotavlja izjemno stabilno lego na cesti in učinkovit nadzor nad premiki karoserije. Njegova zasnova se osredotoča na učinkovitost, varnost in visokorazredno udobje.

Prodoren dizajn

Od modela PEUGEOT 504 dalje, ki je bil zasnovan pred zdaj že petdesetimi leti, Peugeot razvija svoje karavane na podlagi karoserijskih potez petvratnih limuzin. Iz tega naslova je novi PEUGEOT 508 SW pridobil vse stilske poteze radikalnega dizajna petvratne limuzine. Z novimi razmerji pa je njegova oblika karoserije postala izjemno dinamična.

“Novi PEUGEOT 508 SW je bil zasnovan in razvit sočasno s petvratno limuzino, zato imata sicer enake kakovostne lastnosti, hkrati pa se od nje loči po svoji bolj športni drži in oblikovnih iztočnicah, ki so za proizvajalca vozil za širok krog potrošnikov prava inovacija. To je čudovit predmet poželenja, ki jasno izraža svoje ambicije.”Gilles Vidal, direktor oblikovanja PEUGEOT

Po zaslugi uporabnih nosilnih drogov strešnega prtljažnika, ki se stilsko ujemajo z oblikovno zasnovo karoserije, vozilov višino meri komaj 1,42 m. To pomeni skoraj 6 centimetrov manj kot pri prejšnji generaciji, kar prispeva k optimalni aerodinamičnosti hkrati pa zagotavlja dovolj prostora nad glavami potnikov na zadnjih sedežih.V dolžino meri 4,78 metrov(zgolj 3 centimetre več kot petvratna limuzina in 5 centimetrov manj kot prejšnja generacija).

Prednji del je tako kot pri petvratni limuzini zares veličasten. Žarometi Full LED in vertikalno razporejen svetlobni podpis dnevnih luči na opalne diode LED dajejo novemu PEUGEOTU 508 SW mogočno in ekskluzivno identiteto, ki jo dodatno poudarjata logotip leva na sredini okrasne maske in oznaka “508” na nosu pokrova motornega prostora.

Zadnji del namiguje na moč in moderen videz s horizontalno okrasno letvijo v svetleče črni barvi, ki jo obdajajo tridimenzionalnezadnje luči Full LED, ki so povzete od petvratne limuzine. Kromano dvojno ustje izpušne cevi vozilo skoraj prilepi ob podlago in dodatno poudarja njegov športen značaj.

Do prtljažnega prostora je možno dostopiti skozipriročna prtljažna vrata(ki so lahko motorizirana in prostoročna). Prag prtljažnika je nizek in širok (6 cm nižji kot pri petvratni limuzini z oddaljenostjo zgolj 63,5 cm od tal in 2,4 cm širši). Zložljivo napenjalno pregrado na hitro razpremo in nemudoma se nam razkrije celotna površina prtljažnika, ki pod napenjalno pregrado znaša530 litrov.

Modularnost je ena od osnovnih lastnosti karavana, zato je novi PEUGEOT 508 SW opremljen z zadnjo sedežno klopjo, ki je deljiva v razmerju 2/3 – 1/3 in ima funkcijoMagic Flat. Ta sistem omogoča takojšen preklop obeh delov zadnje sedežne klopi s premikom enostavno dostopnih vzvodov na stranicah prtljažnega prostora. Rezultat tega je skoraj raven pod, pri čemer se celotnaprostornina za nakladanje poveča na 1780 litrov.

Neprimerljiv potniški prostor, ki ga poveličuje voznikovo mesto PEUGEOT i-Cockpit®

Po zgledu nove petvratne limuzine Peugeot 508 je tudi različica SW opremljena z voznikovim mestom PEUGEOT i-Cockpit®.

Zaradi skrbno dodelanih podrobnosti, natančnih spojev in precizno izbranih materialov voznikovo mesto novega PEUGEOTA 508 SW brez pomisleka ustvari visoko tehnološko izpopolnjen in nadvse zaželen ambient, ki je prežet z eleganco. Vse to je možno po zaslugi:

kompaktnega volana, prekritega s polnim zrnastim usnjem,električne impulzne prestavne ročice samodejnega menjalnika, ki je integrirana v sredinsko konzolo, na kateri se skrivajo številna odlagalna mesta,velike dekorativne površine na armaturni plošči, sredinski konzoli in ploščah vrat,matiranega kroma na volanu, oblogah vrat, zračnikih in tudi na sedmih klavirskih tipkah (toggle switches) oziroma na okviru sredinskega zaslona na dotik,žametaste obloge v notranjosti predala za drobnarije na sopotnikovi strani.

Razporeditev in prostornost odlagalnih mest sta bili deležni čisto posebne pozornosti. V predal za drobnarije s prezračevanjem lahko odložimo dve 1,5-litrski plastenki, v vsak predal v vratih po eno litrsko plastenko in dve pol litrski plastenki v sredinski predal pod naslonom za roke (poleg držal za kozarec).

Visokokakovosten sistem Hi-Fije razvilFOCAL®,slavni francoski proizvajalec akustičnih sistemov. Sistem zajema 10 zvočnikov z ekskluzivnimi tehnologijami FOCAL®, ki po notranjosti vozila idealno porazdelijo čist in razločen zvok. V vsa štiri vrata so vgrajeni visokotonski zvočniki, prekriti z nesijajno kovinsko mrežico.

Optimalna varnost po zaslugi novih tehnologij za pomoč pri vožnji

Novi PEUGEOT 508 SW ponuja pester izbor sistemov za pomoč pri vožnji zadnje generacije. Novosti v primerjavi z ostalimi modeli iz PEUGEOTOVEGA prodajnega programa:

sistem za vidljivost ponoči (Night vision), kot prava inovacija tega segmenta. Sistem deluje v povezavi z infrardečo kamero in zaznava živa bitja pred vozilom ponoči ali ob slabši vidljivosti. Sistem zaznava v dometu do 200-250 metrov, torej onstran dometa dolgih luči. Infrardeča slika se prikaže na digitalni instrumentni plošči in posledično v voznikovem vidnem polju za maksimalno varnost pri vsakodnevni vožnji;prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go(s samodejnim menjalnikom EAT8) z nastavljivo referenčno vrednostjo razdalje med vozili. Med vožnjo v koloni se vozilo samodejno ponovno zažene, če se je zaustavilo za manj kot 3 sekunde. V nasprotnem primeru pa ja možno funkcijo ponovno sprožiti z enim samim pritiskom na pedal za plin ali na skrajni del obvolanske ročice. Funkcija je na voljo od 0 km/h dalje;pomoč pri zadržanju na voznem pasuz možnostjo izbire položaja na voznem pasu s strani voznika (v povezavi s prilagodljivim tempomatom Stop & Go);Full Park Assists funkcijo za varovanje zunanjih površin Flankguard (izključno skupaj s samodejnim menjalnikom EAT8). V tem primeru sistem za uvoz in izvoz iz parkirnega mesta samodejno krmili volan, pedal za plin in zavoro;žarometi Full LEDs funkcijo za osvetlitev v ovinku;zadnje luči ARS(s prilagodljivo jakostjo osvetlitve), ki so stalno vklopljene.

Edinstvene in instinktivne izkušnje v vožnji

Novi PEUGEOT 508 SW je bil deležen najboljšega strokovno podkovanega znanja inženirjev skupine PSA:

vgradnjakonstrukcijske osnove EMP2: zmanjšanje mase (povprečno 70 kg manj kot pri prejšnji generaciji) v prid porabi goriva, pasivni varnosti in zmogljivostim;uvedba nove tehnike varjenja karoserije, ojačane s 24 metri strukturnega lepila, kar zagotavlja večjo togost in jamstvo za boljšo vzdržljivost;vgradnja mostu motorja z elastičnimi ležaji za optimalno blaženje vzmetenja (odvisno od izvedenke);vgradnja večtočkovne zadnje preme v kombinaciji s krmiljenim vzmetenjem s prilagodljivim blaženjem – Active Suspension Control (serijsko pri GT);uvedba novega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika EAT8 z električnim in impulznim pretikanjem za vse nivoje opreme.

“Naš cilj je bil ustvariti identično filozofijo in izkušnje v vožnji, kot jih ponuja petvratna limuzina. Zato smo izbrali isti tehnični “paket”: medosna razdalja, most z elastičnimi ležaji, večtočkovna zadnja prema in krmiljeno vzmetenje, odvisno od nivoja opreme. Zatem smo se lotili specifičnih nastavitev, s katerimi smo nadomestili razliko v masi. Rezultat je enak kot pri petvratni limuzini: ravno pravšnje ravnovesje med dinamičnostjo, udobjem in varnostjo.”Yann BONNY, direktor vozne dinamike vozila

Za novega PEUGEOTA 508 SW je na voljo nova generacija motorjev PureTech in BlueHDi (s tehnologijo SCR pri vseh izvedenkah), ki se vgrajujejo tudi v petvratno limuzino.

Med bencinskimi motorji sta na voljo dve različici na osnovi motorjaPureTechs prostornino 1,6 l:

PureTech 180 S&S EAT8,PureTech 225 S&S EAT8.

Med dizelskimi motorji so na voljo štiri različiceBlueHDis prostornino 1,5 l in 2,0 l:

BlueHDi 130 S&S BVM6,BlueHDi 130 S&S EAT8,BlueHDi 160 S&S EAT8,BlueHDi 180 S&S EAT8.

Vsi našteti motorji so že pridobilihomologacijo po standardu “Euro6.d temp”, ki že vnaprej izpolnjuje zahteve standarda Euro6.d, ki bo stopil v veljavo januarja 2020 in zlasti tiste, ki se nanašajo na emisije dušikovih oksidov.Vrednosti emisij CO2 so med najboljšimi v kategoriji (Best in Class)in upoštevajo nove tehnične rešitve postopka WLTP, s katerim se namerava uskladiti homologirane vrednosti porabe in vrednosti porabe pri dejanski rabi.

Novi PEUGEOT 508 SW bo premierno na svetu predstavljen na prihodnjem avtomobilskem salonu v Parizu, njegovo trženje pa bo v Evropi steklo januarja 2019, na mednarodnih trgih pa tekom prvega poletja naslednjega leta.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *