Volkswagen AG in Ford proučujeta potenciale strateškega sodelovanja za povečanje konkurenčnosti in prednosti za stranke

 

  • Volkswagen AG in Ford preverjata možnosti za strateško sodelovanje

 

  • Obe podjetji proučujeta možnosti za več različnih skupnih projektov, med drugim za skupni razvoj gospodarskih vozil; na ta način bi se globalno prilagodili spreminjajočim se potrebam strank

 

  • Potencialni projekti naj bi povečali konkurenčnost obeh podjetij; podrobnejše informacije bodo na voljo pozneje

 

  • Volkswagen in Ford poudarjata, da v okviru načrtovanega strateškega sodelovanja ni predvideno delniško lastništvo, izključeno je tudi navzkrižno lastništvo

 

WOLFSBURG, Nemčija / DEARBORN, Michigan, ZDA, 19. junij 2018 – Družbi Volkswagen AG in
Ford Motor Company sta podpisali pismo o nameri, katerega cilj sta povečanje konkurenčnosti obeh podjetij in boljša prilagoditev potrebam strank po vsem svetu.

 

Volkswagen in Ford proučujeta možnosti za skupne projekte na različnih poslovnih področjih in med drugim razmišljata o skupnem razvoju gospodarskih vozil, da bi se lahko v prihodnje kar najbolje odzivala na spreminjajoče se potrebe strank. V okviru potencialnega sodelovanja ni predvideno delniško lastništvo, izključeno je tudi navzkrižno lastništvo.

 

“Ford si prizadeva, da bi izboljšal svojo podjetniško kondicijo in da bi v svoj prid uporabil prilagodljive podjetniške modele. To vključuje tudi sodelovanje s partnerji, na osnovi katerega bomo povečali svojo storilnost in učinkovitost,” je povedal Jim Farley, ki pri Fordu opravlja funkcijo direktorja za globalne trge. “Načrtovano sodelovanje s Volkswagnom je še en primer za to, kako lahko ustvarimo svetovno uspešno produktno paleto in razširimo svoje kompetence, na osnovi tega pa kot podjetje postanemo močnejši.”

 

“Veseli smo, da bomo skupaj s Volkswagnovo ekipo preverili možnosti za sodelovanje. Želimo namreč doseči optimalno odzivnost na spreminjajoče se potrebe kupcev gospodarskih vozil ter poiskati nadaljnje sinergijske potenciale.”

 

Dr. Thomas Sedran, vodja koncernske strategije pri Volkswagnu, je povedal: “Zahteve trgov in kupcev se spreminjajo bliskovito hitro. Obe podjetji že imata močne in komplementarne

kompetence v različnih segmentih gospodarskih vozil. Če želimo biti kos izzivom spreminjajočih se trgov, moramo na osnovi različnih sodelovanj obvezno povečati svojo prilagodljivost. To je ključni element naše koncernske strategije do leta 2025. Načrtovano strateško sodelovanje s Fordom je priložnost, da obe podjetji povečata svojo konkurenčnost po vsem svetu.”

 

O napredku in podrobnostih glede načrtovanega sodelovanja bosta obe podjetji poročali tekom nadaljnjih pogovorov.

 

# # #

 

O koncernu Volkswagen

Koncern Volkswagen s sedežem v Wolfsburgu je eden vodilnih avtomobilskih proizvajalcev na svetu in največji avtomobilski proizvajalec v Evropi.

Koncern sestavlja dvanajst znamk iz sedmih evropskih držav: Volkswagen Osebna vozila, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Gospodarska vozila, Scania in MAN. Vsaka znamka ima svojstven značaj in na trgu deluje samostojno. Pri tem ponudba sega od motornih koles prek malih avtomobilov tja do vozil luksuznega razreda. Na področju gospodarskih vozil se ponudba začne pri vozilih pickup ter sega do avtobusov in težkih tovornih vozil. Koncern upravlja 121 proizvodnih obratov v 20 državah Evrope in 11 državah Amerike, Azije in Afrike. Po vsem svetu ima 642.292 zaposlenih, ki vsak delovni dan izdelajo okoli 44.170 vozil, se posvečajo storitvam, povezanim z vozili, ali delujejo na drugih poslovnih področjih. Vozila koncerna Volkswagen so na voljo v 153 državah. S svojim programom za prihodnost “TOGETHER – Strategija 2025” koncern utira pot za največji proces uvajanja sprememb v svoji zgodovini –
novo usmeritev enega najboljših avtomobilskih proizvajalcev na svetu v enega od svetovno najuspešnejših ponudnikov trajnostne mobilnosti.
www.volkswagenag.com

 

O družbi Ford Motor Company

Ford Motor Company je po vsem svetu dejavno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Med njegove ključne naloge sodijo oblikovanje, proizvodnja, prodaja in servisiranje celotne palete osebnih vozil, gospodarskih vozil, športnih terenskih vozil in električnih vozil znamke Ford ter vozil prestižne znamke Lincoln. Prek družbe Ford Motor Credit Company nudi finančne storitve, v prihodnje pa si želi prevzeti vodilni položaj na področju elektrifikacije, avtonomne vožnje in mobilnostnih rešitev. Ford danes širom po svetu zaposluje okoli 202.000 ljudi. Nadaljnje informacije o Fordu in njegovih produktih ter o družbi Ford Motor Credit Company so na voljo na spletnem naslovu www.corporate.ford.com.

 

 

Kontakt: Marc Langendorf
VW Media Relations
Jennifer Flake

Ford Communications

  +49 5361 9-334474

marc.langendorf@volkswagen.de

+313.903.0429

jflake1@ford.com

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *