PREDOGLED – F1 2018 EMIRATES, DIRKA ZA VELIKO NAGRADO NEMČIJE

 

Enajsta tekma svetovnega prvenstva formule 1, 20.–22. julij 2018

 

 

Hinwil, 17. julij 2018 – Moštvo F1 Alfa Romeo Sauber se pripravlja na zadnji dve zaporedni dirki pred poletnimi počitnicami. Prva se bo odvijala v Hockenheimu, kjer se bosta Marcus Ericsson in Charles Leclerc pomerila za veliko nagrado Nemčije – v tekmi, ki je eno leto ni bilo na koledarju F1. Po vztrajni borbi na sredini v zadnjih nekaj tednih tekmovanja za veliko nagrado so moštvo in dirkači prepričani, da bodo prvo polovico sezone končali z dobro uvrstitvijo.

 

 

Antonio Giovinazzi, testni in rezervni voznik moštva F1 Alfa Romeo Sauber, bo ta vikend na veliki nagradi Nemčije na prvem prostem treningu prevzel krmilo Marcusa Ericssona.

 

 

Marcus Ericsson (številka dirkalnika 9):

»Stezo v Hockenheimu sem že večkrat prevozil – v F1, pa tudi v razredih GP2 in F3, ko sem bil mlajši. Dirkališče je zelo lepo. Največji izziv je zadnji del steze, ki odloča, ali bo krog hiter ali ne. Pomembno je imeti dobro hitrost na ravnini in vožnjo lepo stopnjevati skozi ostre ovinke v prvem delu kroga. Običajno se velike nagrade udeležijo številni švedski navijači, zato upam, da jih bo tudi letos veliko. Njihova podpora je vedno dobrodošla. Ekipni napredek je opaziti iz dirke v dirko, saj smo ob vsakem dirkaškem koncu tedna bolj tekmovalni. Veselim se povratka in vnovičnega boja za dobre rezultate v Hockenheimu.«

 

 

Charles Leclerc (številka dirkalnika 16):

»Dirkališče Hockenheimring poznam zelo dobro, zlasti iz časov, ko sem tekmoval v razredu F3. Dirkališče je precej tehnično in ima ogromen stadion, ki je običajno poln navijačev. Zelo se veselim vrnitve – lepo je, da je velika nagrada Nemčije spet na koledarju. Upam, da bomo gradili na napredku, ki smo ga pokazali v zadnjih nekaj dirkah, in se še naprej borili za točke.«

 

 

Dejstva o dirkališču:

Dirkališče Hockenheimring bo letos znova gostilo veliko nagrado Nemčije. Dirkališče je mešanica ravnin z visokimi hitrostmi, ki spominjajo na prvotno dolgo progo, in počasnega dela z nekaj zadnjimi ovinki. »Motodrom« ali območje ob stadionu je izvrstna točka za spremljanje dirke, saj lahko obiskovalci dirkalnike slišijo in vidijo že od desetega ovinka. Območje ob stadionu ima tudi neposreden pogled na zadnje počasne ovinke, kar omogoča lažje spremljanje vodilnih voznikov in moštev ter tako stopnjuje navdušenje nad dirko.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *