Poročilo o porabi goriva in emisijah potrjuje, da Mazda ni spreminjala ali ponarejala testnih podatkov

 

 

Na zahtevo japonskega ministrstva za zemljo, infrastrukturo , transport in turizem (MLIT), ki ga je japonskim avtomobilskim proizvajalcem poslalo 9. Julija 2018 po razkritju goljufivih testnih praks zaznanih v drugih podjetjih, je Mazda Motor Corporation MLIT-u predložila rezultate preiskave vzorčnih testiranj porabe goriva in emisij v postopku finalnega pregleda vozil.

Preiskava, ki je zajemala testni metodi JC081in WLTC2je podala naslednji ključni ugotovitvi:

1. Pri nobenih izmed testnih metod ni prišlo do spreminjanja ali ponarejanja testnih podatkov.

2. Testni podatki, ki so vsebovali napake o beleženi hitrosti so bili ugotovljeni pri 72 primerih od skupno 1.472 testiranih vozilo po JC08 metodi. Tovarna je ugotovila dva vzroka, ki sta povzročila omenjeno napako. Kot prvo, sistem ni bil nastavljen na samodejno razveljavitev rezultatov ob zaznani napaki beleženja hitrosti. Kot drugo, je testni postopek dopuščal določitev napake o beleženi hitrosti vsakemu posameznemu nadzornik.

3. Vsi testni podatki so bili ponovno preverjeni. Ugotovilo se je, da omenjene zaznane napake niso imele nikakršnega vpliva na ugotovljeno porabo goriva in emisijske vrednosti vozil. Pri vozilih testiranih po WLTC metodi odstopanj oz. napak ni bilo.

Mazda se je odločila, da bo za preprečitev morebitne ponovitve omenjene napake sprejela naslednje korake:

Sistem bo nadgrajen tako, da bo v primeru zaznane napake beleženja hitrosti le-ta samodejno test klasificiral kot neveljaven.Mazda je povečala število zaposlenih, ki preverjajo testne podatke oz. rezultate, tudi morebitne napake beleženja hitrosti

Mazda je ob ugotovljeni zaznani napaki na majhnem številu izvedenih testov nemudoma sprejela korake, ki bodo pomagali preprečiti takšne pojave v prihodnje.

* Stanje, pri katerem hitrost vozila odstopa od dovoljene vrednosti od vzorca sledi hitrosti, ki jo predpisuje testni cikel

1JCO8: Japonska regulacija emisij iz leta 2005 je uvedla nov preskusni cikel dinamometra JC08 za lahka vozila (<3500 kg GVW). Preizkus predstavlja vožnjo v zgoščenem mestnem prometu, vključno z obdobji prostega teka in pogosto izmeničnim pospeševanjem in zaviranjem. Merjenje se izvede dvakrat, s hladnim zagonom in s toplim zagonom. Preskus se uporablja za merjenje emisij in določanje ekonomičnosti porabe goriva za bencinske in dizelske motorje.

2WLTC: Svetovni usklajeni preskusni cikli lahkih vozil (WLTC) so preskusi dinamometra z valji za določanje emisij in porabe goriva lahkih tovornih vozil. Preizkuse je razvila skupina UN ECE GRPE (Delovna skupina za onesnaževanje in energijo). Cikli WLTC so del svetovnih harmoniziranih postopkov preskušanja lahkih vozil (WLTP), ki so objavljeni kot globalni tehnični predpis UNECE št. 15 (GTR 15). Medtem ko se kratice WLTP in WLTC včasih uporabljajo izmenično, postopki WLTP določajo številne druge postopke – poleg preskusnih ciklov WLTC – ki so potrebni za tip odobritve vozila.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *