Najhitrejši model sedaj še bolj izostren: obsežna posodobitev za Audi R8

Foto: Audi

  • Zmogljivi motorji V10 v dveh različno močnih izvedbah
  • Modificirane komponente podvozja za še bolj dinamične vozne lastnosti
  • Markanten zunanji dizajn; prodaja bo stekla v začetku leta 2019

 

Neckarsulm (Nemčija), 24. oktober 2018 – “Rojen na dirkališču. Narejen za cesto”. Po svetovni premieri modela R8 LMS GT3 na pariškem avtomobilskem salonu 2018 sedaj sledi serijski model. Poleg bolj športnega dizajna bosta Audi R8 Coupé in Spyder opremljena z močnejšimi motorji. V Evropi se bo prodaja začela v začetku leta 2019.

“R8 ima za Audi v vseh pogledih prav posebno mesto”, je povedal Michael-Julius Renz, direktor družbe Audi Sport GmbH. “Sedaj je še močnejši in hitrejši,” je dodal Oliver Hoffmann, tehnični direktor družbe Audi Sport GmbH: “Motošport je v naših genih. Z okoli 50 odstotki enakih komponent, kot jih ima R8 LMS GT3, in celo 60 odstotki, kot jih ima R8 LMS GT4, se noben drug avtomobil dirkalnemu športnemu avtomobilizmu ne približa tako kot R8.”

Še močnejši: motorji

Spontana odzivnost, bliskovito hiter porast števila vrtljajev in edinstven zvok – srce Audija R8 je njegov atmosferski motor V10. Strankam je na voljo v dveh različno močnih izvedbah. Skoraj enaka pogonska tehnologija motorja V10 je uporabljena v dirkalnikih R8 LMS GT3 in R8 LMS GT4. Motor V10, ki ga izdelujejo v madžarski tovarni motorjev Györ, je izjemno kompakten. Temperaturo motornega olja, ki pride iz suhega karterja, uravnava poseben hladilnik za olje. Ta princip iz motošporta omogoča izjemno nizek vgradni položaj agregata in zagotavlja nizko težišče. Modul črpalke deluje z več sesalnimi fazami in v vseh pogojih zagotavlja mazanje – tudi pri prečnih pospeških v višini 1,5 G, ki jih lahko doseže R8. Oba agregata sta opremljena s filtrom za trdne delce.

Izostrena natančnost: podvozje

Prilagoditve podvozja poskrbijo za še boljšo stabilnost in natančnost. Tako pri opcijskem dinamičnem krmiljenju kot tudi pri elektromehanskem servokrmiljenju je bila podpora prilagojena na novo: odzivnost krmiljenja in povratne informacije o stanju cestišča so v celotnem hitrostnem območju sedaj še bolj natančne.

Glede na izbran motor so poleg že znanih nastavitev sistema Audi drive select z nastavitvijo Performance sedaj na voljo še trije dodatni programi za vožnjo po suhem, mokrem ali zasneženem cestišču. Ti poskrbijo za prilagoditev najpomembnejših voznodinamičnih parametrov na drsnost cestišča. Z izpopolnjeno funkcijo elektronskega nadzora stabilnosti vrhunski model hitrost s 100 km/h do mirovanja zmanjša kar do 1,5 metra prej, z 200 km/h pa celo do 5 metrov prej – vedno v odvisnosti od zunanjih okvirnih pogojev.

Novi Audi R8 je tovarniško opremljen z 19-palčnimi platišči. Opcijsko so na voljo izjemno lahka 20-palčna frezana platišča s 5-krakim dinamičnim V-dizajnom z novimi letnimi in športnimi pnevmatikami, ki pri krmiljenju poskrbijo za še večjo preciznost. Kot alternativo serijskim jeklenim kolutnim zavoram Audi nudi keramične zavore. Stabilizator na sprednji premi je po želji lahko izdelan iz plastične mase, ojačane z ogljikovimi vlakni (CFRP), in aluminija, kar njegovo maso zmanjša za približno dva kilograma.

Izpiljen in izostren: dizajn

Izpopolnjeni značaj novih modelov R8 se odraža tudi na zunanji podobi. Mreža hladilnika z enodelnim okvirom je širša in bolj ploska. Velike odprtine za zajemanje zraka delijo mogočne prečke. Ploske zareze v pokrovu motornega prostora spominjajo na ikonični izvorni model Audi quattro. Širši je tako novi sprednji razdelilni element, kot tudi markantna izpustna mreža na zadku, ki na spodnji strani prehaja v visok usmernik zraka, kar še dodatno poudarja športni značaj Audija R8. V motornem prostoru zračni filter leži pod novim, tridelnim pokrovom, ki ga je po želji mogoče naročiti v plastični ali karbonski izvedbi.

Glede na vrsto motorja lahko kupci Audija R8 izbirajo med tremi paketi zunanje opreme, ki vozilu dajejo različne poudarke na sprednjem razdelilnem elementu, letvah na pragovih in usmerniku zraka. Po želji so Audijevi krogi in napisi na zunanjosti lahko lakirani v visokosijajni črni barvi. Ponudbo barv dopolnjujeta nova kovinska odtenka v kemora sivi in ascari modri barvi. S ponudbo Audi exclusive imajo stranke možnost, da številne detajle na zunanjosti in v notranjosti Audija R8 prilagodijo svojemu osebnemu okusu.

Novi modeli R8 bodo pri trgovcih v Nemčiji in drugih evropskih državah na voljo tekom prvega četrtletja leta 2019. Prodaja bo stekla v začetku leta 2019.

Koncern Audi je z znamkami Audi, Ducati in Lamborghini eden najuspešnejših proizvajalcev avtomobilov in motornih koles prestižnega segmenta. Prisoten je v več kot 100 državah širom po svetu in ima 16 proizvodnih lokacij v skupno dvanajstih državah. 100‑odstotne hčerinske družbe Audi AG so med drugim Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Nemčija), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’ Agata Bolognese/Italija) in Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Italija).

Leta 2017 je koncern Audi prodal okoli 1,878 milijona avtomobilov znamke Audi, 3.815 športnih avtomobilov znamke Lamborghini in 55.900 motornih koles znamke Ducati. V poslovnem letu 2016 je družba Audi AG ustvarila 59,3 milijarde EUR prihodkov in zabeležila 3,1 milijarde EUR dobička iz poslovanja. Trenutno je v podjetju zaposlenih okoli 90.000 ljudi, od tega več kot 60.000 v Nemčiji. Audi se osredotoča na trajnostne proizvode in tehnologije za prihodnost mobilnosti.

 

Produktno komuniciranje Audi Sport GmbH

Eva Stania

Telefon: +49 152 57767044

E-Mail: eva.stania@audi.de

www.audi-mediacenter.com

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *