Volkswagen pričakuje, da bodo SUV-ji leta 2025 imeli 50-odstotni delež v njegovi prodaji

 

→ Znamka Volkswagen pričakuje posebej velik porast SUV-jev v Severni in Južni Ameriki ter na Kitajskem

→ Do leta2025 bo znamka Volkswagen imela v globalni ponudbi več kot 30SUV-modelov

→ Novi T-Cross1 razširja paleto SUV-jev v najmanjšem segmentu

Wolfsburg (Nemčija) – Volkswagen s polno paro nadaljuje z največjo ofenzivo športnih terencev v zgodovini podjetja. Leta2025 bo predvidoma vsako drugo Volkswagnovo prodano osebno vozilo športni terenec. Danes je to že vsako peto prodano vozilo. Znamka pričakuje, da bo prodaja športnih terencev močno narasla v Severni in Južni Ameriki ter na Kitajskem. Do leta2025 bo Volkswagen imel v globalni ponudbi več kot 30SUV-modelov. Z novim T-Crossom, ki ima dimenzije Pola, je znamka razširila svojo ponudbo SUV-modelov v najmanjši segment. T-Cross bo ta teden, v četrtek, v okviru svetovne premiere istočasno predstavljen v Evropi, na Kitajskem in v Južni Ameriki.

Touareg je na vrhu palete Volkswagnovih SUV-jev, medtem ko je T-Roc trenutno še vedno najmanjši SUV znamke. Njegovo mesto bo prevzel novi T-Cross, ki ga bodo v tem tednu, včetrtek, predstavili v okviru svetovne premiere.

“SUV-ji postajajo po vsem svetu vse bolj pri­ljubljeni,” je dejal Jürgen Stackmann, direktor prodaje znamke Volks­wagen Osebna vozila.

Kontakt

Volkswagen Communications

Manuela Höhne

Tiskovna predstavnica za prodajo in marketing Tel.: +4953619-20301

manuela.hoehne@volkswagen.de

Volkswagen Communications

Christoph Oemisch Tiskovni predstavnik za prodajo in marketing Tel.: +4953619-18895

christoph.oemisch@volkswagen.de

Več informacij na

volkswagen-newsroom.com

“Zato sistematično nadal­jujemo našo aktualno ofen­zivo športnih terencev. Po­membno vpliva na krepi­tev naše osnovne dejavnosti,

tako da bomo lahko realizirali potrebne milijardne naložbe v električno mobilnost in avtonomno vožnjo. T-Cross dopolnjuje našo družino športnih terencev na hitro rastočem trgu SUV-jev v razredu malih avtomobilov.”

S Touaregom v prestižnem segmentu športnih terencev, Tiguanom2 in T‑Rocom v razredih kompaktnih modelov ter T-Crossom v segmentu malih avtomobilov ima Volkswagen močno produktno paleto, ki bo še naprej rasla. Sledili bodo še drugi modeli SUV-jev. Leta2020 bo prišel ID. Crozz3, Volkswagnov prvi popolnoma električni športni terenec.

Ta avtomobilski segment je prav tako del Volkswagnove ofenzive električ­ne mobilnosti, v okviru katere naj bi do leta2025 na globalni trg prišlo 20novih popolnoma električnih avtomobilov.

Ofenziva športnih terencev, ki jo je Volkswagen napovedal leta2015, je zgod­ba o uspehu: kompaktni Tiguan – z njegovo drugo generacijo leta 2016 se je začela širitev Volkswagnove ponudbe športnih terencev – je model, od katerega so do danes skupno prodali že skoraj 5milijonov vozil. Danes sodi med deset najbolje prodajanih avtomobilov na svetu. Modela Atlas (za ZDA) in Teramont (za Kitajsko) žanjeta prodajne uspehe vsak na svojem trgu. Prav tako je na voljo že tretja generacija Touarega, prvega SUV-ja znamke, ki dosega odlične prodajne rezultate. Po pričakovanjih Volkswagna ne bo več trajalo dolgo, da bo dosegel prag milijon prodanih avtomobilov od začetka prve generacije.

Še sveži T-Roc, SUV Golfovega razreda, je prav tako zabeležil uspešen zače­tek: od prihoda na trg konec prejšnjega leta je bilo prodanih skoraj 130.000 T-Rocov.

T-Cross je najmanjši in najkompaktnejši SUV znamke, ki je sedaj pripravljen za vstop na trg – prvi SUV, ki ga bo Volkswagen nudil v tem avtomobilskem razredu. T-Cross je vsestranski talent: to se med drugim odraža tudi v števil­nih asistenčnih in komfortnih sistemih, ki so bili do sedaj rezervirani za vozila iz višjih segmentov. Tako je serijsko opremljen s sistemom za nad­zor okolice Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist, proaktivnim sistemom za zaščito potnikov in asistenco za menjavanje voznega pasu s senzorjem za mrtvi kot. Obenem pa T-Cross z vzdolžno pomično sedežno klopjo nudi več prostora, vsestranskost in individualnost. Da se T-Cross odlično ujema z današnjim časom, potrjujeta tudi njegov digitalni kombinirani instrument in dejstvo, da se odlično povezuje z zunanjim svetom.

1) Vozilo še ni v prodaji.

2) Tiguan 2.0 TDI 110kW (150KM) – poraba goriva v l/100km: mestna 6,2–5,4/izvenmestna 5,1–4,3/kombinirana 5,4–4,8; emisija CO2 v g/km: 143–125.

3) Študija.

O znamki Volkswagen: uresničujemo prihodnost.

Znamka Volkswagen Osebna vozila je prisotna na več kot 150trgih širom po svetu, vozila pa proizvaja na 50lokacijah v 14 državah. Leta2017 je Volkswagen izdelal okoli 6,23milijona vozil, med katere sodijo prodajne uspešnice, kot so Golf, Tiguan, Jetta in Passat. Trenutno je pri Volkswagnu po vsem svetu zaposlenih 198.000ljudi. Poleg tega je v več kot 7.700partnerskih avtohišah zaposlenih še 74.000ljudi. Volkswagen sistematično izpopolnjuje proizvodnjo avtomobilov. Električna mobilnost, pametna mobilnost in digitalna preobrazba znamke so ključna strateška področja za prihodnost.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *