Audi je na sejmu CES spremenil avto v doživljajsko platformo za navidezno resničnost

 

 

  • Audi e-tron lahko svoje potnike popelje na pustolovščino v vesolje
  • Tehnologija v realnem času poveže navidezno resničnost z voznimi manevri
  • Futuristični prototip za CES “Marvel’s Avengers: Rocket’s Rescue Run” je bil
    razvit v sodelovanju z Disney Games and Interactive Experiences
  • Zagonsko podjetje holoride želi prek odprte platforme uveljaviti novo kategorijo
    v svetu zabavne industrije

 

Las Vegas (ZDA)/Ingolstadt (Nemčija), 7. januar 2019 – Audi na sejmu zabavne in uporabne elektronike (CES) v Las Vegasu razkriva povsem novo možnost za razvedrilo med vožnjo
v avtomobilu.
V prihodnje bodo potniki na zadnjih sedežih s pomočjo očal za navidezno resničnost lahko še bolj realistično doživljali filme, videoigre in interaktivne vsebine. Prestižna znamka predstavlja tehnologijo, ki virtualne vsebine v realnem času prilagodi voznim manevrom: če na primer avto pelje skozi desni ovinek, tudi vesoljska ladja v navideznem svetu poleti v desno. Audi je prek hčerinske družbe Audi Electronics Venture GmbH soustanovil zagonsko podjetje holoride GmbH, ki bo to novo obliko razvedrila uveljavilo s pomočjo odprte platforme. Slednja bo v prihodnje na voljo vsem avtomobilskim proizvajalcem in razvijalcem vsebin.

 

Audi svojo potopitveno tehnologijo premierno predstavlja z “Marvel’s Avengers: Rocket’s Rescue Run” – doživetjem v svetu navidezne resničnosti, ki so ga razvili pri Disney Games and Interactive Experiences. Sopotnik se z očali za navidezno resničnost na zadnjem sedežu Audija e-tron (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana*: 26,2–22,5 (WLTP); 24,6–23,7 (NEVC); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) poda na fantazijsko popotovanje po vesolju. Audi
e-tron pri tem postane vesoljska ladja posadke iz filma Varuhi galaksije in sopotnik si mora skupaj z Rocketom, junakom iz najnovejšega dela Avengers: Endgame (pomlad 2019, Marvel Studios), utreti pot skozi polje asteroidov. Vsak premik avtomobila se v realnem času spremeni
v doživetje v navideznem svetu. Ko Audi e-tron pelje skozi oster ovinek, igralec v navidezni resničnosti obkroži nasprotnikovo vesoljsko ladjo. Med pospeševanjem avtomobila pospeši tudi vesoljska ladja v navidezni resničnosti.

 

Da bi se nova oblika razvedrila lahko kar najhitreje uveljavila na trgu, je Audi ubral novo pot: prestižna znamka je soustanovila zagonsko podjetje holoride, v katerem ima prek hčerinske družbe Audi Electronics Venture GmbH – ta je razvila tehnologijo – manjšinski delež. Audi bo licenco za tehnologijo dodelil podjetju holoride. Z odprto platformo bo holoride avtomobilskim proizvajalcem in razvijalcem vsebin omogočil, da ustvarijo in ponudijo nadaljnje formate razširjene resničnosti. “Kreativni umi bodo na naši platformi oblikovali osupljive svetove, s katerimi bo pot od točke A do točke B nepozabno doživetje,” je povedal Nils Wollny, vodja področja Digital Business pri znamki Audi in prihodnji izvršni direktor podjetja holoride. “Ta
novi segment v svetu zabave lahko ustvarimo le s skupnimi močmi, zato bo omogočen prost dostop za avtomobilske proizvajalce ter razvijalce naprav in vsebin.”

 

Arkadne videoigre, podvodne pustolovščine, raziskovanje vesolja, ekskurzija po zgodovinskem mestu ali krvni obtok: možnosti so domala brezmejne. Zagonsko podjetje holoride bo ponudilo razvojno okolje (SDK), ki bo služilo kot vmesnik za podatke o vozilu in bo le-te prenašalo v navidezni svet. Razvijalci bodo tako lahko ustvarili svetove, ki jih bo s pomočjo avtomobila mogoče doživljati z vsemi čuti. Pri tem bo tudi pri ogledu klasičnih filmov, serij ali predstavitev verjetnost za potovalno slabost bistveno manjša, saj bo tisto, kar bo potnik videl, usklajeno
s tistim, kar bo občutil.

 

Podjetje holoride želi novo obliko razvedrila pripeljati na trg v naslednjih treh letih, pri čemer bodo potniki na zadnjih sedežih lahko uporabili kar običajna očala za navidezno resničnost.
Z nadaljnjo širitvijo infrastrukture Car-to-X bi dolgoročno lahko postalo del doživetja tudi dogajanje v prometu: postanki na semaforjih bi bili potem na primer nepričakovane ovire v dogajanju ali pa bi učni program prekinili s kratkim vmesnim kvizom.

 

Audi in filmski studio Marvel Studios sodelujeta od ustanovitve franšize Marvel Cinematic,
pri čemer je v sklopu prvega skupnega projekta Audi R8 nastopil v filmu Iron Man (2008). Na osnovi tega dolgoletnega sodelovanja sta Audi tega Disney Games and Interactive Experiences skupaj razvila “Marvel’s Avengers: Rocket’s Rescue Run”, da bi pokazala, kako potniki na zadnjih sedežih z najinovativnejšo tehnologijo navidezne resničnosti lahko še bolj uživajo v vožnji od točke A do točke B. “Audi, Marvel ter Disney Games and Interactive Experiences so proslavili deseto obletnico filmskega studia Marvel Studios s posebnim doživetjem, ki temelji na dogajanju iz filma Maščevalci. Ob tem so svetovno znano zgodbo združili z inovativno tehnologijo,” je dejal Mike Goslin, podpredsednik podjetja Disney Games and Interactive Experiences. “Predstavitev
za CES je bila razvita kot raziskovanje novega in eksperimentiranje, pri čemer pa seveda ves čas ocenjujemo nove tehnologije s ciljem izboljšanja naših doživetij.”

 

– Konec –

 

 

* Podatki so odvisni od izbrane opreme.

 

 

Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih lahko najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na vseh prodajnih mestih.

 

 

Koncern Audi je z znamkami Audi, Ducati in Lamborghini eden najuspešnejših proizvajalcev avtomobilov in motornih koles prestižnega segmenta. Prisoten je v več kot 100 državah širom po svetu in ima 16 proizvodnih lokacij v skupno dvanajstih državah. 100‑odstotne hčerinske družbe Audi AG so med drugim Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Nemčija), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’ Agata Bolognese/Italija) in Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Italija).

Leta 2017 je koncern Audi prodal okoli 1,878 milijona avtomobilov znamke Audi, 3.815 športnih avtomobilov znamke Lamborghini in 55.900 motornih koles znamke Ducati. S prometom v višini 60,1 milijarde EUR je proizvajalec prestižnih vozil v poslovnem letu 2017 zabeležil 5,1 milijarde EUR dobička iz poslovanja. Trenutno je v podjetju zaposlenih okoli 90.000 ljudi, od tega več kot 60.000 v Nemčiji. Audi se osredotoča na trajnostne proizvode in tehnologije za prihodnost mobilnosti.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *