Kia na sejmu CES 2019 predstavlja post-avtonomno vožnjo

 

Kia Motors kot del skupine Hyundai Motor Group* na sejmu zabavne elektronike CES 2019 v Las Vegasu predstavlja nekaj novih tehnologij, razvitih za post-avtonomno vožnjo.

Kia, ki še naprej gradi na svoji viziji ‘onstran avtonomne vožnje’ za povezana vozila, predstavljeni na lanskem sejmu, se na letošnjem predstavlja z interaktivno razstavo ‘Prostor čustvene vožnje’, ki predstavlja prihodnost, ko bo avtonomna vožnja postala norma.

 

 

 

 

R.E.A.D. (‘Real-time Emotion Adaptive Driving’)
Kia je za prihodnost, ko bodo imela vozila možnost avtonomne vožnje, postavila temelje svojega tehnološkega razvoja, ki bo izboljšal način premikanja ljudi. Osrednji del predstavitve vizije ‘prostora čustvene vožnje’ na CES 2019 je sistem R.E.A.D. – Kiin sistem prilagajanja vožnje čustvenemu razpoloženju v realnem času (R.E.A.D.) – prvi kabinski prostor na svetu, temelječ na umetni inteligenci (UI), ki se optimizira in interaktivno prilagaja človeškim čutom.

Sistem R.E.A.D. lahko s pomočjo tehnologije umetne inteligence in prepoznave bioloških signalov z analizo voznikovega čustvenega stanja v realnem času optimizira in posamezni osebi prilagodi kabinski prostor vozila. Tehnologija spremlja voznikovo čustveno stanje z uporabo senzorjev, ki berejo njegove izraze na obrazu, srčni utrip in prevodnost kože (elektrodermalna aktivnost). Sistem potem pripravi kabino glede na oceno petih čutil ter tako ustvari boljše okolje. Tehnologija strojnega učenja umetne inteligence omogoča oblikovanje osnove obnašanja uporabnika, na podlagi česar sledi identifikacija vzorcev in trendov, ki skladno s tem prilagodi kabino.

 

Gospod Albert Biermann, predsednik in vodja oddelka za raziskave in razvoj pri skupini Hyundai-Kia, pravi: “Kia razume interaktivno kabino kot ključno točko mobilnosti v prihodnosti. Sistem R.E.A.D. predstavlja združitev najsodobnejše tehnologije nadzora vozila in čustvene inteligence, temelječe na umetni inteligenci. Omogoča nenehno komunikacijo med voznikom in vozilom skozi neizrečeni jezik ‘občutkov’, zato zagotavlja optimalen, človeku prilagojen prostor v realnem času.”

Sistem R.E.A.D. je predstavljen skupaj s tehnologijo V-Touch, ki se kot prva na
svetu odlikuje z nadzorom s pomočjo virtualnih kretenj. V-Touch uporablja 3D kamero, ki spremlja uporabnikove oči in prste ter tako omogoča upravljanje nekaterih funkcij v vozilu preko nevsiljivega zaslona, projiciranega na vetrobranskem steklu. S pomočjo preprostih kretenj s prsti lahko vsi potniki v vozilu spremenijo kabinsko okolje, vključno z osvetlitvijo, klimatskim sistemom in zabavnim sistemom, kar pomeni, da vozilo ne potrebuje več gumbov ali zaslonov na dotik.

Naslednja funkcija inovativnega sistema R.E.A.D. je Kiino vibriranje sedežev glede na predvajano glasbo, kar pomeni, da lahko potniki ob poslušanju ‘začutijo’ svoje priljubljene pesmi. Tehnologija, ki temelji na obdelavi signala, prilagaja vibracije sedežev v skladu s frekvenco zvokov predvajane glasbe.

Izboljšanje udobja v kabini se lahko doseže tudi z masažnim vibriranjem sedežev, za večjo varnost pa je tu še opozorilno tresenje, ki ga sprožijo napredni asistenčni sistemi.

Nekatera pri tem pridobljena tehnična znanja so plod sodelovanja Kie s slovito univerzo MIT (Massachusetts Institute of Technology), v okviru skupnega projekta ‘Media Lab’s Affective Computing Group’, ki je del Kiinega članstva v Media Labu.

 

Obiskovalci sejma preizkusili tehnologijo R.E.A.D.
Kia je na svojem razstavnem prostoru obiskovalcem ponudila preizkus sistema v posebej oblikovanem modulu. Javnost ima tako prvič možnost doživeti avtomobilsko tehnologijo, ki prepoznava njihovo psihično počutje na osnovi izrazov na obrazu, prevodnosti kože in srčnega utripa. Obiskovalci sejma bodo priča spreminjajočemu se odzivu upravljalskih tipal v realnem času glede na njihovo čustveno stanje.

‘R.E.A.D. Me’ je kokpit za eno osebo, ki analizira voznikovo čustveno stanje in ustvari ‘vzdušje’ v skladu z oceno, z uporabo tehnologij R.E.A.D., kot so prepoznava izrazov na obrazu in vibriranje sedežev. To prilagajajoče se okolje bo vključevalo zvoke in dišave, ki najbolje ustrezajo trenutnemu počutju voznika.

‘R.E.A.D. Now’ je kokpit za dve osebi, ki simulira avtonomno vožnjo po Las Vegasu, ki predlaga pot in zabavni sistem v vozilu, temelječ na analizi voznikovega vzdušja. Potniki lahko uporabljajo V-Touch sistem upravljanja s kretnjami rok za igranje igric, izbiranje glasbene zvrsti, prilagajanje kabine in brskanje po spletu pri iskanju informacij.

‘R.E.A.D. Motion’ je kokpit za štiri osebe, ki simulira ‘mobilni delovni prostor’, kateri naj bi po pričakovanjih predstavljal eno ključnih pridobitev avtonomnih vozil. Potniki se bodo lahko preizkusili kot ‘vodilni možje Kie’, ki se pripravljajo za poslovno pot in z uporabo V-Touch preverjajo svoj urnik in zapiske s sestankov, pregledujejo e-pošto in tako naprej. Uporabnost sistema na dolgih potovanjih pomeni, da lahko potniki daljinsko prevzamejo nadzor z upravljanjem R.E.A.D. Motion kokpita. Izkušnja se konča z video konferenco v živo preko zaslona, projiciranega na vetrobranskem steklu.

 

Kia predstavlja vizijo prihodnosti mobilnosti v pametnih mestih 
Kia na sejmu CES 2019 predstavlja tudi morebitno rešitev za mobilnost v pametnih mestih s konceptom ‘SEED Car’. Gre za električnega štirikolesnika z dosegom 100 km, ki ga poganja hibridni sistem vrtenja pedal in elektro motorja – zahteva poganjanje kolesarja s pomočjo pedal, a mu pri tem izdatno pomaga elektro motor.

Koncept je namenjen enostavnejši, zabavnejši in varnejši urbani vožnji, ob tem pa želi Kia raziskati, kako omogočiti kratko vožnjo z osebno premično napravo.

Za daljše poti je koncept ‘SEED Car’ opremljen z avtonomnim vozilom ‘BIRD Car’, ki je zmožno premagovati daljše razdalje, kot smo jih vajeni od štirikolesnika. S 100-kilometrskim dosegom je ‘SEED Car’ namenjen zaključevanju ‘razpršene’urbane vožnje.

 

 

 

 

Za več informacij, prosimo, obiščite www.kia.com/worldwide/CES2019.

* Hyundai Motor Group je globalna korporacija, ki se ukvarja z avtomobili, jeklom, gradbeništvom in vključuje logistiko, finance, IT in različne storitve. Korporacija ima po vsem svetu približno 250.000 zaposlenih. Avtomobilska skupina vključuje sestrski znamki Hyundai Motor in Kia Motors.

Foto: Kia

Spoznajte več o Kia kakovosti.

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – “The Power to Surprise” (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *