Mercedes-Benz razred B: Prijeten klepet z enoprostorcem športnih potez

novi-razred-B-2019-01-1-Mercedes-Benz-News-2730x1536

Leta 2005 je Mercedes-Benz predstavil svojega drugega štirikolesnika v tako imenovanem razredu kompaktnih avtomobilov in takrat tudi drugega, ki je imel v osnovi v vsej paleti Mercedesovih vozil pogon na sprednji kolesni par – poimenovali so ga razred B. Pravzaprav je bil to prostornejši razred A – z enakim podvozjem, motorji in prednjim pogonom. Vozilo je omogočalo nekoliko višji položaj sedenja potnikov. V ospredju je bila prostornost zapakirana v kompaktno enoprostorsko obliko. Avtomobil se je med kupci zelo dobro prijel, in to celo nad pričakovanji, saj je bil marsikje, tudi v Sloveniji s prodanimi več kot 3.500 vozili, najbolj prodajan model znamke Mercedes-Benz.

Znamka Mercedes-Benz z novo generacijo razreda B dokazuje, da bi se bilo škoda odreči kompaktnim enoprostorcem. S predstavitvijo tretje generacije razreda B daje jasen signal, da še verjamejo v njihovo smiselnost. Avto je eden naprednejših na trgu, v Sloveniji bo naprodaj februarja 2019.

 

Mercedes-Benz razred B (441 centimetrov dolžine ali 2,6 centimetra več) ima po novem še ugodnejši količnik zračnega upora (0,24) in krajše previse preko koles in nekaj večjo medosno razdaljo (272 centimetrov oziroma dodatne tri centimetre), kar je med drugim prineslo večjo notranjo prostornost. Za prvima sedežema se začenja prava zgodba o prednostih enoprostorske zasnove. Naslon zadnje klopi je v osnovi deljiv v razmerju 40 : 20 : 40, opcijski vzdolžni pomik zadnjih sedežev za 14 centimetrov s prilagoditvijo kota naslona pa bo omogočal povečanje prtljažnika z osnovnih 455 litrov na kar 705 litrov ob petih potnikih. S podrtjem sedežev lahko prostornino povečamo že na 1.540 litrov, zahvaljujoč poklopljivemu hrbtnemu delu sopotnikovega sedeža pa zdaj omogoča tudi prevoz dolgih predmetov. Sedi se precej višje kot prej (v primerjavi z modelom razred A za kar devet centimetrov) in bolj pregledno naprej. Tehnološko gledano bi razred B moral zadovoljiti tudi najzahtevnejše voznike, saj so jim v pomoč praktično vsi sistemi, ki so jih sicer vajeni iz višjih razredov, vključno z asistirano vožnjo druge stopnje, pri kateri igrata ključno vlogo prilagodljivi tempomat Distronic in sistem za aktivno krmiljenje. Serijsko bo na vozilu na voljo sistem za samodejno zaviranje, ki zaznava tudi premikanje pešcev in kolesarjev.

Razred B lastnikom omogoča, da v manjšem in okretnejšem avtomobilu uživajo v vseh prednostih najsodobnejših dosežkov znamke Mercedes-Benz. Voznikov prostor je polno digitaliziran z naprednim MBUX infozabavnim sistemom, ki deluje po principu učenja in prilagajanja voznikovim navadam in potrebam (umetna inteligenca). Avto ima zdaj vgrajenega virtualnega trenerja, ki na podlagi potovalnih podatkov in voznikovega stanja po potrebi predlaga primerne ukrepe. Ena od posebnosti B-ja je, da ima vgrajene posebne sedeže, ki se med vožnjo samodejno, rahlo in brez zaznavanja voznika prilagajajo položaju hrbtenice in preprečijo predolgo nepremično držo v sedežu in skrbijo za razbremenitev mišic in sklepov oziroma čim boljši položaj sedenja voznika. Novi Mercedes-Benz razreda B se želi izpostaviti z obliko, za katero je s pomočjo svojih sodelavcev poskrbel slovenski mojster oblikovanja Robert Lešnik.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *