Rekordna prodaja za koncern Volkswagen v letu 2018

 

 

·   10,83 milijona prodanih vozil v svetovnem merilu (+0,9 odstotka) je rekord vseh časov

  • Rast prodaje in tržnih deležev v Južni Ameriki, Evropi, ZDA in na Kitajskem
  • Uspešna produktna ofenziva znamk več kot uravnovesila regionalna tveganja: modeli SUV še posebej pospešili rast
  • Znamke Volkswagen Osebna vozila, Škoda, Seat, Porsche in Lamborghini zabeležile rekordno prodajo
  • Christian Dahlheim, vodja prodaje v koncernu: “Zelo se veselimo tega odličnega rezultata v letu 2018. V luči nestanovitnega geopolitičnega razvoja tudi leto 2019 za naš posel ne bo brez ovir.”

 

Wolfsburg, 11. januar 2019 – S 10,83 milijona prodanih vozil v svetovnem merilu, 0,9 odstotka več kot leto poprej, je koncern Volkswagen dosegel rekord vseh časov. Na številnih svetovnih tržiščih, v Južni Ameriki, Evropi, ZDA in na Kitajskem, je koncern Volkswagen povečal svojo prodajo, deloma pa je povečal tudi svoj tržni delež. Koncernske znamke so z uspešnimi produktnimi ofenzivami uspele več kot kompenzirati tveganja v posameznih regijah, kot na primer močno gospodarsko negotovost na Kitajskem in obremenilne učinke prehoda na preizkusni postopek WLTP. Predvsem novi modeli športnih terencev koncerna so pospešili rast. Tako so znamke Volkswagen Osebna vozila, Škoda, Seat, Porsche in Lamborghini vse zabeležile nove rekordne prodaje. Dr. Christian Dahlheim, vodja prodaje v koncernu Volkswagen: “Čeprav doseganje novih rekordov pri številu prodanih vozil za nas ni najpomembnejše merilo, se vseeno zelo veselimo tega dobrega rezultata. Leto 2018 nam predvsem v drugi polovici v nekaterih regijah ni prizaneslo. Novo rekordno prodajo za koncern je omogočila kombinacija odličnih produktov in visokega zaupanja strank v naše znamke. V luči nestanovitnega geopolitičnega razvoja tudi leto 2019 za naš posel ne bo brez ovir. Vseeno menim, da je koncern Volkswagen dobro pripravljen na prihajajoče izzive. Glede prihodnosti smo optimistični.”

 

Prodajni rezultati po posameznih regijah:

V Evropi so znamke koncerna Volkswagen v letu 2018 skupno zabeležile 4,38 milijona prodanih vozil, 1,2 odstotka več kot v predhodnem letu. Koncern je še posebej veliko pridobil v Osrednji in Vzhodni Evropi, kjer je s 797.200 prodanimi vozili dosegel porast v višini 7,1 odstotka. Porast gre pripisati predvsem odličnim rezultatom v Rusiji, kjer je koncern svojo prodajo povečal za 19,8 odstotka. V Zahodni Evropi je koncern kljub velikim izgubam zaradi prehoda flot na preizkusni

 

 

postopek WLTP v drugem polletju zaključil s 3,58 milijona prodanih vozil in tako ostal na ravni lanskega leta. V Nemčiji so koncernske znamke z 1,28 milijona prodanih vozil prav tako ostale na ravni lanskega leta.

 

 

 

 

Razmere na severnoameriškem tržišču so se za koncernske znamke izkazale dvostransko. Medtem ko so znamke na tržiščih v ZDA s 638.300 prodanimi vozili (+2,1 odstotka) in Kanadi s 118.500 prodanimi vozili (+3,7 odstotka) uspele doseči rast prodaje, so v Mehiki doživele upad v višini 15,6 odstotka v primerjavi s predhodnim letom. Tako je koncern Volkswagen v tej regiji strankam skupno prodal 956.700 vozil, kar je 2,0 odstotka manj kot leto poprej.

Prodaja v Južni Ameriki se je v preteklem letu za koncern Volkswagen razvijala zelo pozitivno. S povečanjem prodaje za 13,1 odstotka na 590.000 vozil je ta regija bistveno prispevala k pozitivnemu skupnemu rezultatu koncerna. Koncernske znamke so se odlično odrezale v Braziliji, kjer se je s 401.700 prodanimi vozili prodaja povečala za 30,4 odstotka, ter tako kompenzirale za izgube v Argentini v višini 22,4 odstotka oz. 118.600 prodanih vozil. V Argentini so v na splošno negotovem gospodarskem okolju za skupni trg še vedno vladali težki pogoji.

V regiji Azija–Pacifik je koncern Volkswagen s 4,55 milijona prodanih vozil dosegel rast – kljub obremenitvam na kitajskem tržišču, kjer se je splošno gospodarsko vzdušje v drugi polovici leta močno upočasnilo zaradi carinskih konfliktov z ZDA. Posledično je zadržanost kupcev pri nakupih zaviralno vplivala na celotni avtomobilski trg, ki je v letu 2018 prvič po dolgih letih doživel upad. V tej situaciji je koncern Volkswagen s skupno 4,21 milijona prodanih vozil vseeno dosegel majhno rast v primerjavi s predhodnim letom in povečal svoj tržni delež.

 

 

 

Prodaja končnim kupcem po
posameznih tržiščih

 

Dec. 2018 Dec. 2017 Razlika

v %

Jan.–dec.

2018

Jan.–dec.

2017

Razlika

v %

Evropa 319.800 338.900 –5,6 4.380.700 4.328.500 +1,2
Zahodna Evropa 252.100 272.000 –7,3 3.583.500 3.583.900 0,0
Nemčija 91.400 97.500 –6,2 1.284.800 1.286.500 –0,1
Srednja in Vzhodna Evropa 67.700 66.900 +1,2 797.200 744.700 +7,1
Rusija 24.500 21.100 +16,2 229.800 191.800 +19,8
Severna Amerika 84.400 91.500 –7,7 956.700 976.400 –2,0
ZDA 59.500 61.600 –3,4 638.300 625.100 +2,1
Južna Amerika 48.800 38.500 +26,7 590.000 521.600 +13,1
Brazilija 37.100 24.700 +50,4 401.700 308.000 +30,4
Azija–Pacifik 431.300 489.300 –11,9 4.546.300 4.505.800 +0,9
Kitajska (vklj. s HK) 402.600 460.100 –12,5 4.207.100 4.184.200 +0,5
             
Svet skupaj 916.200 999.900 –8,4 10.834.000 10.741.500 +0,9

 

 

 

Prodaja končnim kupcem

po posameznih znamkah

Dec.

2018

Dec.

2017

Razlika

v %

Jan.–dec.

2018

Jan.–dec.

2017

Razlika

v %

Volkswagen Osebna vozila 540.600 594.200 –9,0 6.244.900 6.230.300 +0,2
Audi 154.500 180.200 –14,3 1.812.500 1.878.100 –3,5
Škoda 105.100 107.500 –2,2 1.253.700 1.200.500 +4,4
Seat 25.300 33.000 –23,2 517.600 468.400 +10,5
Porsche 21.700 19.600 +10,6 256.300 246.400 +4,0
Volkswagen

Gospodarska vozila

44.000 42.600 +3,1 499.700 497.900 +0,4
MAN 12.500 11.900 +5,5 136.500 114.100 +19,6
Scania 10.000 9.200 +7,7 96.500 90.800 +6,3
             
Koncern Volkswagen

(skupno)

916.200 999.900 –8,4 10.834.000 10.741.500 +0,9

 

 

 

 

Volkswagen AG

Korporativno komuniciranje | Tiskovni predstavnik za prodajo in marketing
Kontakt
Christoph Oemisch

Telefon +49 5361 9-188 95

E-pošta christoph.oemisch@volkswagen.de| www.volkswagen-newsroom.com

Volkswagen AG

Korporativno komuniciranje | Tiskovna predstavnica za prodajo in marketing
Kontakt
Manuela Höhne

Telefon +49-5361-9-203 01

E-pošta manuela.hoehne@volkswagen.de | www.volkswagen-newsroom.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O koncernu Volkswagen:

Koncern Volkswagen s sedežem v Wolfsburgu je eden vodilnih avtomobilskih proizvajalcev na svetu in največji avtomobilski proizvajalec v Evropi. Koncern sestavlja dvanajst znamk iz sedmih evropskih držav: Volkswagen Osebna vozila, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Gospodarska vozila, Scania in MAN. Pri tem ponudba osebnih vozil sega od malih avtomobilov do vozil luksuznega razreda. Ducati nudi motorna kolesa. Na področju lahkih in težkih gospodarskih vozil se ponudba začne pri vozilih pickup ter sega do avtobusov in težkih tovornih vozil. Po vsem svetu ima koncern 642.292 zaposlenih, ki vsak delovni dan v povprečju izdelajo okoli 44.170 vozil, se posvečajo storitvam, povezanim z vozili, ali delujejo na drugih poslovnih področjih. Vozila koncerna Volkswagen so na voljo v 153 državah.

 

Leta 2017 se je prodaja koncernskih vozil na svetovni ravni dvignila na 10,741 milijona (2016: 10,297 milijona). Svetovni tržni delež med osebnimi vozili je znašal 12,1 %. V Zahodni Evropi je 22,0 % vseh novih osebnih vozil iz koncerna Volkswagen. V letu 2017 je promet koncerna znašal 231 milijard evrov (2016: 217 milijard evrov). V preteklem poslovnem letu je dobiček po obdavčitvi znašal 11,6 milijarde evrov (2016: 5,4 milijard evrov).

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *