SEAT v letu 2018 podrl zgodovinski prodajni rekord

Martorell (Španija), 8. 1. 2019. – Zgodovinski rezultati. SEAT-ova prodaja se je v letu 2018 ponovno povečala in dosegla 517.600 vozil, kar je 10,5 % več kot leta 2017 (468.400). Ta rezultat predstavlja največji obseg prodaje v 68-letni zgodovini znamke SEAT in presega rekordni rezultat iz leta 2000 (514.800 vozil).

SEAT je leta 2018 dosegel svoje šesto zaporedno leto rasti prodaje in tako beleži pozitivno obdobje brez primere. Od leta 2012 se je SEAT-ova prodaja povečala za več kot 60 %. Decembra je SEAT strankam predal 25.300 vozil, kar je -23,1 % v primerjavi z istim mesecem v letu 2017 (33.000).

K odlični SEAT-ovi prodaji v letu 2018 je bistveno prispevala Arona. Podjetje je v prvem celotnem prodajnem letu tega mestnega športnega terenca prodalo 98.900 primerkov, model pa je tako zasedel tretje mesto v prodajni statistiki. S tem se je Arona uspešno pridružila Ibizi, Leonu in Ateci kot ena od štirih glavnih stebrov znamke. SEAT Leon, ki je tik pred posodobitvijo, ostaja najbolje prodajani model znamke (158.300, -6,8 %) in je dosegel enega najboljših rezultatov v zgodovini.

Podjetje je skupno prodalo 517.600 vozil oz. 10,5 % več kot leta 2017, kar presega rezultat iz leta 2000

Prodaja Ibize je dosegla 136.100 vozil (-10,7 %), medtem ko je Ateca s 78.200 prodanimi vozili (-0,6 %) postala SEAT-ov četrti najbolje prodajani model v letu 2018. Poleg tega se je leta 2018 uspešno premierno predstavila nova znamka CUPRA, ki je s 14.300 prodanimi vozili dosegla 40,0-odstotno povečanje prodaje, kar je 4.100 vozil več kot leta 2017 (opomba: ta rezultat je vključen v skupni obseg prodaje znamke SEAT).

Predsednik uprave družbe SEAT Luca de Meo je poudaril: “Rekordna prodaja potrjuje uspeh naše strategije in modelov v produktni ofenzivi, ki smo jo zagnali leta 2016. Že drugo leto zapored smo zabeležili dvomestno rast, kar je neobičajen dosežek v avtomobilski industriji. Zaradi zaupanja strank in pozitivnih finančnih rezultatov, ki jih dosegamo, smo optimistični glede prihodnjih izzivov v naši dejavnosti. SEAT-ov cilj je, da bo v novi eri avtomobilske industrije igral ključno vlogo.”

SEAT je dosegel vodilni položaj na španskem tržišču in doslej največji obseg prodaje v Nemčiji, Veliki Britaniji, Avstriji, Švici, Izraelu in Maroku

SEAT-ov podpredsednik za področje prodaje in trženja Wayne Griffiths je še dodal:“Leto 2018 je bilo za SEAT zgodovinsko leto. Smo ena od najhitreje rastočih znamk v Evropi in dosegamo najboljšo prodajo v naši zgodovini – zahvaljujoč dvomestni rasti na glavnih tržiščih, kot so Nemčija, Velika Britanija in Francija. Tudi v Španiji je SEAT-u uspelo povečati prodajo za več kot 10 % in zavzeti močan vodilni položaj tako na skupnem tržišču kot pri prodaji individualnim strankam.

Hkrati smo povečali prodajo tudi na pomembnih tržiščih na drugih celinah, na primer v Alžiriji. Lansko leto je bilo vsako tretje prodano vozilo SEAT športni terenec, kar nam je omogočilo, da smo povečali donosnost znamke in razširili prodajno mrežo. V letu 2018 smo doživeli tudi uspešno uvedbo znamke CUPRA, ki je dosegla 40-odstotno rast prodaje. Če povzamemo, imamo široko, posodobljeno produktno paleto v najpomembnejših segmentih, v letu 2019 pa nam bo novi Tarraco dal svež zagon za nadaljevanje rasti.”

Vrhunski rezultati na ključnih tržiščih

SEAT-ov zgodovinski prodajni rekord temelji na dvomestni rasti na petih glavnih evropskih tržiščih. Pri prodaji vozil znamke SEAT s 114.200 vozili (+11,8 %) vodi Nemčija, ki je že drugo leto zapored podrla svoj rekord. SEAT-ova rast v Španiji ostaja trdna – prodaja se je povečala za 13,2 % na 107.800 vozil, s čimer je podjetje zasedlo vodilni položaj na tržišču.

Poleg tega sta bili najbolje prodajani vozili v Španiji prav Leon in Ibiza. Znamka je najboljši rezultat v zgodovini dosegla tudi na svojem tretjem najpomembnejšem tržišču, v Veliki Britaniji, ki je k večjemu obsegu pripomogla z 12,0‑odstotno rastjo (62.900 prodanih vozil).

Še večjo rast je SEAT dosegel v Franciji (31.800, +31,3 %), ki se je tako uvrstila med tržišča z največjo odstotno rastjo. Španska znamka svojo rast vzdržuje tudi v Italiji, kjer se je prodaja v primerjavi z letom 2017 izboljšala za 10,9 % in je v letu 2018 dosegla skupni obseg 20.000 vozil.

V prvem letu nove znamke CUPRA se je njena prodaja povečala za 40 %

Tako kot v Nemčiji in Veliki Britaniji je SEAT svoje doslej najboljše rezultate dosegel še v Avstriji – kjer se je prodaja povečala za 5,3 % na 18.400 vozil, znamka pa je tako dosegla peto mesto po številu novih registracij, v Švici (10.700 vozil; +3,3 %), Izraelu (9.000; +2,2 %) in Maroku (2.100; +5,2 %).

V Evropi je SEAT odlično prodajo dosegel še na Portugalskem (9.600 vozil; +16,7 %), v Belgiji (9.500; +24,4 %) in na Nizozemskem (8.900; +16,3 %). Najizrazitejša rast prodaje leta je bila zabeležena v Alžiriji, kjer je bilo prodanih 18.500 vozil SEAT (2017: 5.100). SEAT je leta 2018 v alžirski tovarni Relizane začel s sestavljanjem modelov Leon, Arona in Ateca – tako so se pridružili Ibizi, ki jo v Alžiriji izdelujejo od sredine leta 2017.

2019 – leto modela Tarraco in znamke CUPRA

Najpomembnejša novost v SEAT-ovi modelski paleti bo v letu 2019 uvedba novega modela Tarraco, ki bo trgovcem dostavljen v naslednjih tednih. Tarraco se bo pridružil Aroni in Ateci ter tako zaokrožil SEAT-ovo družino športnih terencev.

SEAT bo začel tudi s prodajo nove Arone TGI – različice SEAT-ovega križanca s pogonom na stisnjeni zemeljski plin, ki se bo kot četrti model pridružila modelom Mii, Ibiza in Leon v paleti SEAT-ovih vozil s pogonom na CNG. Po drugi strani pa bo to tudi prvo polno poslovno leto za CUPRA Ateco, ki se je začela prodajati v zadnji četrtini leta 2018. CUPRA Ateca je prvi model nove španske znamke, ki bo privabil nove stranke.

Leto 2019 bo prineslo tudi druge novosti, ki jih bo znamka razkrila v prihajajočih mesecih, na primer predstavitev četrte generacije SEAT Leona.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *