Buggy se vrača – in to električni!

Foto: VW



Volkswagen predstavlja študijo v slogu legendarnega Buggyja, ki se je v 60. in 70. letih vozil po ameriških plažah

→ Jasen, tridimenzionalen oblikovalski pristop kot izraz pristnega občutka pri vožnji


→ Svetovna premiera na avtomobilskem salonu v Ženevi

Wolfsburg (Nemčija) – Volkswagen ponovno oživlja legendo! V začetku marca bo avtomobilski koncern iz nemškega Wolfsburga predstavil prvo popolnoma električno izvedbo novega Buggyja. Študija, ki izhaja iz popularnega ameriškega Buggyja za na plažo, temelji na modularni platformi za električni pogon (MEB) in je dokaz, kako vsestranska je ta nova platforma.

Prvi pogled na ID. BUGGY z osnovo na platformi MEB

“Buggy je več kot avto. Je življenjski občutek v obliki avtomobila. To odraža tudi novi ID. BUGGY, ki kaže, kakšna je videti sodobna in ne retro interpretacija takšnega klasičnega modela in pred­vsem, kako emocionalna je

lahko


 električna mobilnost,” je povedal Klaus Bischoff, glavni oblikovalec pri znamki Volkswagen.

Konceptna zasnova popolnoma električnega Buggyja se zgleduje po zgo­do­vinskih vzornikih iz Kalifornije: takrat jim je za osnovo služila Hroščeva šasija, danes pa v tej vlogi podobno prilagodljivo nastopa platforma MEB. Kot se spodobi za čistokrvni Buggy, je nova interpretacija brez trde strehe in klasičnih vrat. Pri celostni podobi prevladujejo prostostoječa kolesa s terenskimi pnevmatikami in odprta stranska pragova.

Nova študija na osnovi MEB dokazuje, da platforma za popolnoma elek­trične avtomobile ni uporabna samo za volumenske modele. Modularna platforma za električni pogon ima potencial, enako kot pred desetletji Hroščeva platforma, da na njej nastanejo tudi posamezni maloserijski modeli.

Zgodovina t. i. avtomobilov za zabavo, opremljenih s Volkswagnovo tehniko, je dolga: od kabrioletskega Hrošča, posebnih in specialnih karoserijskih 


izvedb izdelovalcev Hebmüller in Rometsch, pa do povsem odprtih različic, kot je bil Meyers-Manx Buggy – na Hroščevi osnovi so več desetletij nastajale kreativne in deloma ekskluzivne specialne rešitve. Do 80. let prejšnjega stoletja je bilo na svetu izdelanih okrog 250.000 individualnih maloserijskih ali unikatnih vozil.

Najnovejši unikat, študija popolnoma električnega Buggyja, bo premiero doživela na 89. mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi (7. do 17. marec 2019). Tiskovna konferenca znamke Volkswagen se bo začela 5. marca od 10. uri v hali 2.


O znamki Volkswagen: Uresničujemo prihodnost.


Znamka Volkswagen Osebna vozila je prisotna na več kot 150 trgih širom po svetu, vozila pa proizvaja na 50 lokacijah v 14 državah. Leta 2018 je Volkswagen prodal okoli 6,24 milijona vozil, med katere sodijo prodajne uspešnice, kot so Golf, Tiguan, Jetta in Passat. Trenutno je pri Volkswagnu po vsem svetu zaposlenih 198.000 ljudi. Poleg tega je v več kot 7.700 partnerskih avtohišah zaposlenih še 74.000 ljudi. Volkswagen sistematično izpopolnjuje proizvodnjo avtomobilov. Električna mobilnost, pametna mobilnost in digitalna preobrazba znamke so ključna strateška področja za prihodnost.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *