Škoda Kamiq: prvi pogled v notranjost

Foto: Škoda

› Škodin novi koncept notranjosti se nadaljuje z modelom Kamiq

› Prostostoječ in dobro viden zaslon

› Žlahtno oblazinjenje iz mikrovlaken in nove površine s kristalasto strukturo

Mladá Boleslav (Češka), 6. februar 2019 – Tik pred svetovno premiero novega Kamiqa na avtomobilskem salonu v Ženevi je Škoda prvič pokazala notranjost novega urbanega SUV-ja. Kamiqova notranjost ergonomijo in emocionalnost na impresiven način združuje z odlično prostornostjo, značilno za Škodine modele. Kamiq je drugi model češke avtomobilske znamke, v katerem je uporabljen novi koncept notranjosti.

Škodo Kamiq zaznamuje novi koncept notranjosti, ki ga je znamka prvič predstavila s konceptno študijo Vision RS. Karakterna linija okoli visoko umeščenega prostostoječega zaslona v voznikovem neposrednem vidnem polju sledi liniji pokrova motornega prostora, ustvarja pa tudi ergonomsko površino za dlan, s katero voznik upravlja zaslon na dotik. Ena od digitalnih posebnosti novega Škode Kamiqa je opcijska virtualna armaturna plošča (Virtual Cockpit) z 10,25-palčnim zaslonom, ki se uvršča med največje v tem avtomobilskem segmentu. Na novo zasnovana instrumentna plošča povzema emocionalne elemente zunanjosti. Stranske prezračevalne šobe na zunanjih straneh segajo v vrata in s tem optično poudarjajo občutek Kamiqove prostornosti.

Nova struktura površin, tople barve in ambientna osvetlitev

Instrumentna plošča z novimi velikimi dekorativnimi elementi in sprednje vratne obloge imajo kakovostno, z mehko peno podloženo površino z novo, specifično teksturo, ki spominja na kristalaste strukture in bo tudi v prihodnje zaznamovala dizajn znamke Škoda. Za prijetno vzdušje v notranjosti skrbi ambientna osvetlitev, ki bo na voljo v bakreni, rdeči ali beli barvi. Te optično poudarjajo barvne odtenke in barvne kontrastne šive sedežnih prevlek. Opcijsko je na voljo oblazinjenje iz žlahtnih mikrovlaken Suedia. Za dodatno udobje v novem Škodi Kamiqu skrbi opcijsko ogrevanje vetro­branskega stekla, zadnjih sedežev in volana.

Veliko prostora po zaslugi dolge medosne razdalje

Škoda Kamiq, ki je zasnovan na prečni modularni platformi (MQB), v slogu znamke ponuja odlično notranjo prostornost. Osnovo za to predstavlja dolga medosna razdalja, ki meri 2.651milimetrov in zaradi katere je na zadnjih sedežih izjemno veliko, kar 73milimetrov prostora za kolena. Prostornina prtljažnika znaša 400 litrov. Če podrete zadnja sedežna naslonjala, se kapaciteta prtljažnika poveča na 1.395litrov.

Svetovna premiera novega Škode Kamiqa bo od 5. do 17. marca 2019 na ženevskem avtomobilskem salonu.

Spremljajte nas na Twitterju https://twitter.com/skodaautonews in prejemajte najnovejše novice. Vse vsebine o novem Škodi Kamiqu najdete na #SkodaKamiq.

Dodatne informacije:

Hermann Prax Pavel Jína

Vodja produktnega komuniciranja Produktno komuniciranje

T +420734298173 T +420326811776

hermann.prax@skoda-auto.cz pavel.jina@skoda-auto.cz

Slika k sporočilu za medije:

Škoda Kamiq: prvi pogled v notranjost

Škodo Kamiq zaznamuje novi koncept notranjosti, ki ga je znamka prvič predstavila s konceptno študijo Vision RS.

Prenesi Vir: ŠKODA AUTO

ŠKODA AUTO

› Družba je bila ustanovljena v pionirskih časih avtomobilizma leta1895 in je tako eno izmed avtomobilskih podjetij z najdaljšo tradicijo na svetu.

› Kupcem danes ponuja devet modelskih serij osebnih vozil: Citigo, Fabia, Rapid, Scala, Octavia, Karoq, Kodiaq ter Kamiq in Superb.

› Leta2018 je bilo po vsem svetu prodanih več kot 1,25milijona vozil.

› Od leta1991 je del koncerna Volkswagen, ene od globalno najuspešnejših avtomobilskih družb. Družba Škoda Auto v sklopu koncerna poleg avtomobilov samostojno izdeluje in razvija tudi druge komponente, kot so motorji in menjalniki.

› Deluje na treh lokacijah v Češki republiki, proizvodnja pa poteka tudi na Kitajskem, v Rusiji, na Slovaškem, v Alžiriji in Indiji – večinoma v sklopu koncernskih partnerstev, prav tako pa tudi v Ukrajini in Kazahstanu prek lokalnih partnerjev.

› Po vsem svetu zaposluje več kot 35.000ljudi in je aktivna na več kot 100tržiščih.

› V okviru Škoda Strategije2025 se iz proizvajalca avtomobilov želi preobraziti v simply clever družbo za najboljše mobilnostne rešitve\”.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *