Škoda s konceptno študijo Vision iV predstavlja konkretno podobo električne prihodnosti znamke


› Škoda pokazala prvi skici popolnoma električne konceptne študije za ženevski avtomobilski salon

› Coupé z dinamičnimi linijami na osnovi modularne platforme za električni pogon(MEB)

› Do konca leta 2022 bo Škoda predstavila več kot 10 elektrificiranih modelov

› Češki avtomobilski proizvajalec bo v alternativne pogone in nove mobilnostne storitve investiral dve milijardi evrov

Mladá Boleslav (Češka), 13. februar 2019 – S konceptno študijo Škoda Vision iV bo češka avtomobilska znamka na avtomobilskem salonu v Ženevi (5. do 17. marec) predstavila naslednji korak v smeri električne mobilnosti. Škoda z dvema oblikovalskima skicama vzbuja apetit po prvem njihovem modelu, ki temelji na modularni platformi za električni pogon (MEB). Štirivratni crossover-coupé navdušuje s športnimi in emocionalnimi linijami.

Škoda Vision iV atletsko oblikovano karoserijo, 22-palčna in aerodinamično optimizirana kolesa ter močno izbočene blatnike združuje s poudarjeno kupejevsko, tekočo strešno linijo. Značilna tornado linija povezuje sprednji in zadnji del vozila ter poudarja čiste površine vrat, ki so brez kljuk. Namesto klasičnih zunanjih ogledal se uporabljata kameri v ohišjih, ki spominjata na plavuti morskega psa.

Sprednji del vozila je v znamenju nove interpretacije značilne, široke Škodine mreže hladilnika s tankimi navpičnimi prečkami in kristalastimi strukturami. Zelo izstopajoči so vodoravni svetlobni pas v zgornjem delu mreže hladilnika ter markantno velike odprtine za dovod zraka v sprednjem odbijaču, ki poudarjajo športno podobo vozila. Na nabitem zadku najdemo aerodinamične, ostro začrtane robove in kristalaste LED-zadnje luči, ki na nov način ponazarjajo Škodino značilno obliko črke C in v kombi­naciji s svetlobnim pasom nad zadnjim difuzorjem poudarjajo širino vozila. Poleg tega na zadku pozornost pritegne napis ŠKODA iz ločenih črk, ki so rdeče osvetljene.

Leto 2019 za Škodo označuje začetek obdobja električne mobilnosti. 124 let po ustanovitvi podjetja bo češki avtomobilski proizvajalec na trg pripeljal modela Superb PHEV s priključnim hibridnim pogonom in E-Citigo, ki ga bo poganjala izključno električna baterija. Leta 2020 bodo sledila prva serijska vozila na osnovi platforme MEB. V prihodnjih štirih letih bo Škoda v alternativne pogone in nove mobilnostne storitve investirala okrog dve milijardi evrov, do leta 2022 pa bodo predstavili že več kot 10 elektrificira­nih modelov.

Spremljajte nas na Twitterju https://twitter.com/skodaautonews in prejemajte najnovejše novice. Vse vsebine o študiji Škoda Vision iV na #VISIONiV.

Dodatne informacije:

Hermann Prax Štěpán Řehák

Vodja produktnega komuniciranja Produktno komuniciranje

T +420734298173 T +420734298614

hermann.prax@skoda-auto.cz stepan.rehak@skoda-auto.cz

Slikovno gradivo k sporočilu za medije:Prvi oblikovalski skici Škode Vision iV

Značilno široka Škodina mreža hladilnika z novim svetlob­nim pasom, velika kolesa in atletsko oblikovana karoserija sčistimi površinami – to so oblikovne značilnosti Škode Vision iV.

Prenesi Vir: ŠKODA AUTOPrvi oblikovalski skici Škode Vision iV

Kupejevska, elegantna strešna linija se zaključi na nabitem in širokem zadku s kristalastimi zadnjimi lučmi in rdeče osvetljenim napisom ŠKODA.

Prenesi Vir: ŠKODA AUTO

ŠKODA AUTO

› Družba je bila ustanovljena v pionirskih časih avtomobilizma leta1895 in je tako eno izmed avtomobilskih podjetij z najdaljšo tradicijo na svetu.

› Kupcem danes ponuja devet modelskih serij osebnih vozil: Citigo, Fabia, Rapid, Scala, Octavia, Karoq, Kodiaq ter Kamiq in Superb.

› Leta2018 je bilo po vsem svetu prodanih več kot 1,25milijona vozil.

› Od leta1991 je del koncerna Volkswagen, ene od globalno najuspešnejših avtomobilskih družb. Družba Škoda Auto v sklopu koncerna poleg avtomobilov samostojno izdeluje in razvija tudi druge komponente, kot so motorji in menjalniki.

› Deluje na treh lokacijah v Češki republiki, proizvodnja pa poteka tudi na Kitajskem, v Rusiji, na Slovaškem, v Alžiriji in Indiji – večinoma v sklopu koncernskih partnerstev, prav tako pa tudi v Ukrajini in Kazahstanu prek lokalnih partnerjev.

› Po vsem svetu zaposluje več kot 35.000ljudi in je aktivna na več kot 100tržiščih.

› V okviru Škoda Strategije2025 se iz proizvajalca avtomobilov želi preobraziti v simply clever družbo za najboljše mobilnostne rešitve\”.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *