Audi na ženevskem avtomobilskem salonu 2019


  • Tiskovna konferenca 5. marca 2019 ob 8:00
  • Na razstavnem prostoru izključno električni avtomobili
  • Celovita širitev programa priključnih hibridov

Ingolstadt (Nemčija)/Ženeva (Švica), 28. februar 2019 – Audi sistematično in celostno nadaljuje svojo električno ofenzivo. Na ženevskem avtomobilskem salonu 2019 bo znamka predstavila štiri avtomobile z izključno električnim pogonom, ki bodo do konca leta 2020 premierno predstavljeni v serijskih različicah. Poleg tega bodo na Audijevem razstavnem prostoru – letos bodo na njem samo električni avtomobili – premierno predstavljene tudi štiri nove različice priključnih hibridov in popolnoma električni dirkalnik za formulo E Audi e-tron FE05. Predstavitev vozila Audi Q4 e-tron concept in evropska premiera vozila Audi e-tron GT concept bosta potekali na tiskovni konferenci na Audijevem razstavnem prostoru v hali 1. Tiskovna konferenca bo 5. marca 2019 ob 8. uri.

Predsednik uprave družbe Audi Bram Schot: “Postavili smo si jasen cilj – že leta 2025 naj bi vsak tretji novo prodani Audi imel električni pogon. Sledimo namreč jasni viziji – stojimo za brez­emisijsko mobilnostjo.”

Prodaja prvega zastopnika novega električnega kvarteta, Audija e-tron*, bo stekla že kmalu. Serijsko različico njegovega kupejevskega brata, Audija e-tron Sportback, bo podjetje predstavilo še pred koncem leta 2019. Čez nekaj tednov bodo na Kitajskem predstavili še en električni avto­mobil, Audi Q2 L e-tron, ki ga bodo prvi kupci lahko dobili še v letu 2019. Leta 2020 sledita še dve premieri serijskih različic – Audi e-tron GT in Audi Q4 e-tron. Konceptna vozila na razstavnem prostoru v Ženevi bodo ponudila vpogled v oba prihodnja modela.

Poleg tega prihaja, še v letu 2019, Audijeva ofenziva priključnih hibridov, ki obsega skoraj vse tržne segmente. Novost v ponudbi so hibridne različice najbolje prodajanih modelskih serij Audi A6, A7, A8 in Q5 – tudi te se bodo javnosti predstavile na ženevskem avtomobilskem salonu. Obe različici že uveljavljenih priključnih hibridov Audija A3 in Audija Q7 bo – s prenovljeno tehnologijo – prav tako mogoče ponovno naročiti še v letu 2019.

Skupno štiri tehnične platforme in produktne družine bodo v prihodnje ustvarjale pogoj za celostno ponudbo električnih vozil od A- do D-segmenta. Tesna povezanost s tehničnim razvojem drugih koncernskih znamk omogoča ustvarjanje potrebnih sinergij za široko ponudbo po vsem svetu.

Audi e-tron in e-tron Sportback koristita komponente Audijeve vzdolžne modularne platforme. Z njimi in s številnimi inovativnimi tehnologijami, predvsem na področju pogonov, nastaja družina električnih SUV-jev z električnim štirikolesnim pogonom quattro. Sposobnost hitrega polnjenja z do 150 kW in doseg, ki zadošča tudi za dolge relacije, zagotavljata popolno vsakodnevno uporabnost.

V letu 2018 je Audi predstavil prvega zastopnika še ene električne platforme: na avtomobilskem salonu v Los Angelesu se je premierno predstavila študija Audi e-tron GT concept, izjemno dinamičen kupe s ploskim dnom podvozja. Tehnika tega avtomobila je nastala v sodelovanju z družbo Porsche – dizajn in značaj e-trona GT concept prinašata največ edinstvene Audijeve DNK.

Še en skupni projekt Audijevega in Porschejevega razvojnega oddelka je premiumska arhitektura elektrifikacije (PPE). Predstavljala bo osnovo za več Audijevih modelskih družin z izključno električnim pogonom, ki pokrivajo obsežna tržna področja od B- do D-segmenta. Načrtujejo tako SUV-je kot tudi klasične karoserijske koncepte s ploskim dnom vozila. Posebnost PPE-ja je zasnova za izključno električni pogon – to pomeni prednosti pri teži, dimenzijah in tudi proporcionalnih razmerjih karoserije.

V sodelovanju z več znamkami koncerna Volkswagen je nastala modularna platforma za elektri­čni pogon (MEB), ki služi kot osnova za vrsto Audijevih električnih avtomobilov – predvsem v številčno močnem A-segmentu.

Družba Audi AG bo celovito razširila tudi ponudbo priključnih hibridov. “V prihodnje naj bi bili v skoraj vsakem tržnem segmentu na voljo modeli, ki jih poganja kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja ter jih je mogoče polniti na električni vtičnici,” pravi predsednik uprave Schot.

Podatki o porabi za omenjene modele

(Poraba goriva in emisije CO2 so navedene v razponu, ker so odvisne od izbrane opreme.)

Audi e-tron:

poraba električne energije v kWh/100 km (komb.): 26,2–22,6 (WLTP); 24,6–23,7 (NEVC),

emisija CO2 v g/km (komb.): 0.

Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih lahko najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na vseh prodajnih mestih.

Koncern Audi je z znamkami Audi, Ducati in Lamborghini eden najuspešnejših proizvajalcev avtomobilov in motornih koles prestižnega segmenta. Prisoten je v več kot 100 državah širom po svetu in ima 18 proizvod­nih lokacij v 13 državah. 100‑odstotne hčerinske družbe Audi AG so med drugim Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Nemčija), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’ Agata Bolognese/Italija) in Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Italija).

Leta 2018 je koncern Audi prodal okoli 1,812 milijona avtomobilov znamke Audi, 5.750 športnih avto­mobilov znamke Lamborghini in 53.004 motornih koles znamke Ducati. V poslovnem letu 2017 je proizvajalec prestižnih vozil s prometom v višini 60,1 mrd. EUR zabeležil 5,1 milijarde EUR dobička iz poslovanja. Trenutno je v podjetju zaposlenih okoli 90.000 ljudi, od tega več kot 60.000 v Nemčiji. Audi se osredotoča na trajnostne proizvode in tehnologije za prihodnost mobilnosti.

PR: Audi

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *