Volvo Cars praznuje 60 let izmenjave znanja o varnosti z digitalno knjižnico, ki je odprta za vse

Project E.V.A. – Volvo Cars is sharing its own research data on safety with the world

Volvo Cars svoje znanje s področja varnosti prvič ponuja prek preprostega dostopa v osrednji digitalni knjižnici, s čimer spodbuja avtomobilsko industrijo k njeni uporabi v interesu varnejših cest za vse.

Najava simbolizira filozofijo podjetja za krepitev varnosti z izmenjavo znanja, ki pomaga pri reševanju življenj in sovpada s šestdesetletnico rešitve, ki bi lahko bila najpomembnejši izum v zgodovini avtomobilske varnosti, to je tritočkovnim varnostnim pasom.

Tritočkovni varnostni pas, ki ga je Volvo Cars predstavil leta 1959, je po ocenah rešil več kot milijon življenj po vsem svetu, ne le v Volvih, temveč tudi v številnih drugih avtomobilih, zahvaljujoč odločitvi podjetja, da bo izum delilo v interesu izboljšanja prometne varnosti. Od takrat je nadaljevalo z dajanjem prednosti družbenemu napredku pred samo finančno koristjo.

V počastitev tega mejnika in da bi poudaril, da njegova tradicija souporabe presega patente in fizične izdelke, Volvo Cars zdaj začenja projekt E.V.A. Pobuda uteleša in praznuje šestdeset let izmenjave raziskav na področju avtomobilske varnosti s preostalim svetom, hkrati pa izpostavlja temeljno vprašanje glede neenakosti z vidika razvoja varnosti avtomobilov.

“Imamo podatke o več deset tisoč resničnih nesrečah, ki pomagajo pri zagotavljanju, da so naši avtomobili kar se da varni v resničnem cestnem prometu,” pravi Lotta Jakobsson, profesorica in višja tehnična specialistka v varnostnem centru Volvo Cars. “To pomeni, da so naši avtomobili razviti s ciljem, da zaščitijo vse ljudi, ne glede na spol, višino, obliko ali težo, nad “povprečno osebo”, ki jo predstavljajo lutke na preizkusnih trkih.”

Projekt E.V.A. na podlagi lastnih raziskovalnih podatkov Volvo Cars in številnih drugih študij ponazarja, da so ženske bolj izpostavljene tveganjem za nekatere poškodbe v prometni nesreči. Razlike v, na primer, anatomiji in moči vratu med povprečnim moškim in žensko pomenijo, da ženske pogosteje trpijo zaradi vratnih poškodb.

Na podlagi teh študij in lastnih podatkov o trkih, je Volvo Cars izdelal virtualne testne lutke za boljše razumevanje tovrstnih nesreč in razvil varnostne tehnologije, ki pomagajo enako zaščititi vse, tako moške kot ženske. Prva taka tehnologija je bila zaščita pred poškodbami vratu WHIPS, ki je bila uvedena leta 1998 in je prispevala k edinstvenemu videzu Volvovih sedežev in naslonov za glavo.

Dati prednost družbenemu napredku, je ideja, ki še vedno spodbuja razvojno delo Volvo Cars na področju varnosti. Nove tehnologije ne razvija le zato, da izpolnjuje varnostne standarde ali uspešno opravlja predpisane preizkuse, ampak ker njegovi lastni podatki iz raziskav, ki temeljijo na natančni analizi več deset tisoč resničnih nesreč, kažejo, kje je mogoče izboljšati varnost.

V osemdesetih letih prejšnjega stoletja se je Volvo Cars začel osredotočati na stranske trke, potem ko so njegovi podatki pokazali, da se je zaradi kratke razdalje med udarcem in potnikom, v takih nesrečah poškodovalo preveč ljudi. To je privedlo do več inovacij, ki so se začele v devetdesetih letih, kot so sistem za zaščito pred bočnim trkom (SIPS), stranske zračne blazine in napihljive zavese. Vse te inovacije, ki temeljijo na Volvovih raziskovalnih podatkih, zdaj tvorijo industrijski standard.

Nedavno so raziskovalni podatki Volvo Cars opozorili na težavo poškodbe ledvenega dela hrbtenice ali spodnjega dela hrbta pri vseh ljudeh, ne glede na spol in telesno višino. Z nadaljnjimi analizami in študijami se je Volvo osredotočil na nevarnosti poškodb v primeru, ko avtomobil zapelje s ceste. Dobljena tehnologija, ki je bila prvič predstavljena v modelu XC90 in zdaj v vseh avtomobilih, ki temeljijo na platformi SPA, je absorber energije v sedežih, ki močno presega tisto, kar je zakonska zahteva za proizvajalce avtomobilov.

——————————-

Skupina Volvo Car v letu 2018

Za poslovno leto 2018 je skupina Volvo Car zabeležila dobiček iz poslovanja v višini 14,185 milijarde švedskih kron (v letu 2017 14,061 milijarde švedskih kron). Prihodki v tem obdobju so znašali 252,653 milijarde švedskih kron (208,646 milijarde švedskih kron). V celotnem letu 2018 je svetovna prodaja dosegla rekordnih 642.253 (571.577) avtomobilov, kar je 12,4 odstotka več kot v letu 2017. Rezultati poudarjajo celovito preoblikovanje financ in poslovanja podjetja Volvo Cars v zadnjih letih, kar postavlja podjetje v položaj za naslednjo fazo rasti

O skupini Volvo Car

Volvo je bil ustanovljen leta 1927. Danes je Volvo Cars ena najbolj znanih in uglednih avtomobilskih blagovnih znamk na svetu s prodajo 642.253 avtomobilov leta 2018 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajske skupine Zhejiang Geely Holding (Geely Holding). Do leta 1999, ko je podjetje kupilo podjetje Ford Motor Company iz ZDA, je sestavljalo del švedske skupine Volvo. Leta 2010 je podjetje Volvo Cars prevzela skupina Geely Holding.

V letu 2018 je Volvo Cars v povprečju zaposloval približno 43.000 (39.500) zaposlenih s polnim delovnim časom. Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in upravljanje se večinoma nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež Volvo Cars za Kitajsko se nahaja v Šanghaju. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska), medtem ko se motorji izdelujejo v Skövdeju (Švedska) in Zhangjiakou (Kitajska), deli karoserije pa v Olofströmu (Švedska).

Opisi in dejstva v tem gradivu za novinarje se nanašajo na mednarodno paleto avtomobilov skupine Volvo Car. Opisane funkcije so lahko izbirne. Specifikacije vozil se lahko razlikujejo od države do države in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *