Volvo Cars uvaja kamere v avtomobilu in posredovanje pred vinjenostjo, odvrnitvijo pozornosti

Foto: Volvo

Volvo Cars danes razkriva nov korak v svojih ambicijah, da bi končal smrtne primere v njihovih avtomobilih z obravnavanjem vprašanj vinjenosti in odvračanja pozornosti.

Poleg prehitre vožnje, ki jo namerava podjetje odpraviti z največjo omejitvijo hitrosti, sta vinjenost in odvračanje pozornosti drugi dve prednostni področji, ki povzročata skrbi v prometni varnosti. Vsa tri področja skupaj predstavljajo glavne “vrzeli” v smeri vizije Volvo Cars in prihodnosti brez smrtnih primerov v cestnem prometu ter zahtevajo osredotočenje na človekovo vedenje tudi pri varnostnem delu podjetja.

Podatki ameriške Nacionalne uprave za varnost v cestnem prometu (NHTSA) na primer kažejo, da je v Združenih državah skoraj 30 odstotkov vseh prometnih nesreč v vozilih leta 2017, zajemalo vinjene voznike.

Volvo Cars je prepričan, da je treba vinjenost in odvračanje pozornosti obravnavati z namestitvijo kamer in drugih senzorjev v avtomobilu, ki nadzorujejo voznika in omogočajo, da vozilo posreduje, če se jasno omamljen ali raztresen voznik ne odzove na opozorilne signale in tvega nesrečo, ki vključuje resne poškodbe ali smrt.

To posredovanje bi lahko vključevalo omejitev hitrosti avtomobila, opozarjanje podporne storitve Volvo on Call ter, kot zadnji ukrep, aktivno upočasnitev in varno parkiranje avtomobila.

“Ko gre za varnost, je naš cilj, da se izognemo nesrečam v celoti, namesto da bi omejili trk, ko je nesreča neizbežna in neizogibna,” pravi Henrik Green, višji podpredsednik za raziskave in razvoj pri Volvo Cars. “V tem primeru bodo kamere nadzorovale vedenje, ki lahko privede do resne poškodbe ali smrti.”

Primeri takega vedenja vključujejo popolno odsotnost zasuka volana za dalj časa, voznike, pri katerih kamere zaznajo, da imajo oči zaprte ali pogled usmerjen s ceste za dalj časa, pa tudi ekstremno vijuganje po voznih pasovih ali pretirano počasne odzivne čase.

Sistem za nadzor voznika, kot je opisan zgoraj, je pomemben element, ki omogoča avtomobilu, da aktivno sprejema odločitve, da bi se izognili nesrečam, ki bi lahko povzročile hude poškodbe ali smrt.

Sandra

Horvat

Marketing & PR Coordinator

T+386 1 584 34 96

M+386 30 464 155

sandra.horvat@vcag.net

VCAG d.o.o.

Importer Adria Region

Leskoškova 2

1000 Ljubljana, Slovenija

www.volvocars.com

Volvo Cars danes razkriva nov korak v svojih ambicijah, da bi končal smrtne primere v njihovih avtomobilih z obravnavanjem vprašanj vinjenosti in odvračanja pozornosti.

Poleg prehitre vožnje, ki jo namerava podjetje odpraviti z največjo omejitvijo hitrosti, sta vinjenost in odvračanje pozornosti drugi dve prednostni področji, ki povzročata skrbi v prometni varnosti. Vsa tri področja skupaj predstavljajo glavne “vrzeli” v smeri vizije Volvo Cars in prihodnosti brez smrtnih primerov v cestnem prometu ter zahtevajo osredotočenje na človekovo vedenje tudi pri varnostnem delu podjetja.

Podatki ameriške Nacionalne uprave za varnost v cestnem prometu (NHTSA) na primer kažejo, da je v Združenih državah skoraj 30 odstotkov vseh prometnih nesreč v vozilih leta 2017, zajemalo vinjene voznike.

Volvo Cars je prepričan, da je treba vinjenost in odvračanje pozornosti obravnavati z namestitvijo kamer in drugih senzorjev v avtomobilu, ki nadzorujejo voznika in omogočajo, da vozilo posreduje, če se jasno omamljen ali raztresen voznik ne odzove na opozorilne signale in tvega nesrečo, ki vključuje resne poškodbe ali smrt.

To posredovanje bi lahko vključevalo omejitev hitrosti avtomobila, opozarjanje podporne storitve Volvo on Call ter, kot zadnji ukrep, aktivno upočasnitev in varno parkiranje avtomobila.

“Ko gre za varnost, je naš cilj, da se izognemo nesrečam v celoti, namesto da bi omejili trk, ko je nesreča neizbežna in neizogibna,” pravi Henrik Green, višji podpredsednik za raziskave in razvoj pri Volvo Cars. “V tem primeru bodo kamere nadzorovale vedenje, ki lahko privede do resne poškodbe ali smrti.”

Primeri takega vedenja vključujejo popolno odsotnost zasuka volana za dalj časa, voznike, pri katerih kamere zaznajo, da imajo oči zaprte ali pogled usmerjen s ceste za dalj časa, pa tudi ekstremno vijuganje po voznih pasovih ali pretirano počasne odzivne čase.

Sistem za nadzor voznika, kot je opisan zgoraj, je pomemben element, ki omogoča avtomobilu, da aktivno sprejema odločitve, da bi se izognili nesrečam, ki bi lahko povzročile hude poškodbe ali smrt.

Sandra

Horvat

Marketing & PR Coordinator

T+386 1 584 34 96

M+386 30 464 155

sandra.horvat@vcag.net

VCAG d.o.o.

Importer Adria Region

Leskoškova 2

1000 Ljubljana, Slovenija

www.volvocars.com

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *