SEAT bo predstavil šest električnih in priključnohibridnih modelov ter v Španiji razvil novo platformo za električna vozila

SEAT dosegel svoj najvišji dobiček po obdavčitvi v višini skoraj 300milijonov evrov, promet znamke najvišji v zgodovini – skoraj 10milijard evrov

Leta 2018 je podjetje za investicije in stroške razvoja in raziskav namenilo več kot 1,2 milijarde evrov, kar je rekordni znesek

Novo Cupro Formentor bodo izdelovali v SEAT-ovi tovarni v Martorellu

Luca de Meo: “SEAT lahko sedaj gleda prihodnosti naravnost v oči”

Dr. Herbert Diess: “SEAT igra novo vlogo in prevzema še več odgovornosti znotraj koncerna Volkswagen”

Martorell (Španija), 27. 03. 2019. SEAT je danes predstavil svojo električno strategijo, ki bo do začetka leta 2021 vključevala šest električnih in priključnohibridnih modelov. Električni različici modelov Mii in el-Born bosta prva popolnoma električna modela znamke, medtem ko bosta novi generaciji Leona in Tarraca vključevali priključnohibridni različici. Poleg tega bosta kot priključna hibrida na voljo tudi Cupra Leon in Cupra Formentor. Predsednik uprave družbe SEAT, Luca de Meo, je danes na letni tiskovni konferenci podjetja oznanil, da bodo Cupro Formentor – novi CUV, ki je bil predstavljen na ženevskem avtomobilskem salonu – izdelovali v tovarni v Martorellu.

Prvič v zgodovini podjetja bo SEAT v sodelovanju z znamko Volkswagen razvil novo platformo vozila. Pri tem gre za manjšo različico modularne platforme za električna vozila (MEB), na osnovi katere lahko različne znamke, med njimi tudi SEAT, izdelujejo različna vozila z dolžino okoli štiri metre.Cilj nove platforme je razvoj cenovno dostopnejših električnih vozil, ki se bodo prodajala po osnovni ceni pod 20.000evrov.Pri projektu v Španiji bo sodelovalo več kot 300visokousposobljenih inženirjev.

Med predstavitvijo rezultatov na sedežu družbe SEAT v Martorellu je Luca de Meo povedal:”SEAT ima sedaj jasno zastavljeno vlogo znotraj koncerna Volkswagen. Zahvaljujoč doseženim poslovnim rezultatom smo si novo platformo za električna vozila resnično zaslužili.SEAT-ov tehnični center bo prvič razvil platformo, ki jo bo lahko uporabilo več znamk po vsem svetu.”

Na predstavitvi je bil navzoč tudi predsednik uprave družbe Volkswagen AG, Dr. Herbert Diess, ki je poudaril SEAT-ovo vlogo znotraj koncerna Volkswagen:”SEAT igra novo vlogo in prevzema še več odgovornosti znotraj koncerna Volkswagen.Letošnji dosežki poudarjajo SEAT-ov potencial za izkoriščanje priložnosti za rast in odpiranje novih trgov.”Dr. Diess je še dodal, da je”projekt platforme za majhna električna vozila velik korak k še bolj cenovno dostopni električni mobilnosti.SEAT bo realiziral prvo električno vozilo, zasnovano posebej za urbane poti.”

Električna ofenziva sega dlje kot le do novih modelov in vključuje tudi strategijo mikromobilnosti, ki jo bo, kot je povedal predsednik uprave SEAT na svetovnem kongresu mobilnih komunikacij, za koncern Volkswagen vodila znamka SEAT.Pri tej strategiji bo imelo osrednjo vlogo pred kratkim predstavljeno konceptno vozilo SEAT Minimó, ki je poleg SEAT-ovega električnega skiroja eXS odličen primer rešitev urbane mikromobilnosti, ki jih je predstavilo podjetje.

2018 – najboljše leto v zgodovini znamke SEAT

Leta 2018 je SEAT dosegel najboljše rezultate v svoji zgodovini*.Dobiček po obdavčitvi se je povišal na 294milijonov evrov in je bil tako za 4,6% višji kot leto prej (281milijonov evrov). Dobiček iz rednega poslovanja je zabeležil 93,2-odstotno rast in je dosegel 223milijonov evrov (2017:116milijonov evrov), medtem ko je promet znašal 9,991milijarde evrov, kar prav tako prestavlja 4,6% višji rezultat kot leta 2017 (9,552milijarde evrov).Vse vrednosti predstavljajo zgodovinske rekorde.V preteklih petih letih se je SEAT-ov promet povečal za 33%.

Poleg tega se je na doslej najvišjo vrednost v skoraj sedmih desetletjih obstoja znamke SEAT povečala tudi prodaja in s 517.600 prodanimi vozili (10,5% več kot v letu 2017) je SEAT v preteklem letu postal najhitreje rastoča znamka v Evropi.Prodaja modelov z večjo dodano vrednostjo, na čelu katere sta Ateca in Arona, je prispevala k izboljšanju SEAT-ovega dobička.V svojem prvem letu kot samostojna znamka je tudi CUPRA s povečanjem prodaje za 40% na 14.400 vozil bistveno prispevala k rezultatom podjetja.

Luca de Meo je povedal:”Leto 2018 je bilo najboljše leto v zgodovini znamke SEAT.Prvič imamo uspešne produkte v pomembnih in najbolj dobičkonosnih segmentih, zaradi česar smo v zadnjih treh letih postali ena najhitreje rastočih znamk v Evropi.Ofenziva SUV-ov, ki smo jo začeli leta2016, je presegla naša izjemno optimistična pričakovanja – eno od treh prodanih vozil v lanskem letu sodi v to kategorijo.SEAT lahko sedaj gleda prihodnosti naravnost v oči.”

Soliden napredek podjetja je pripomogel, da je SEAT pospešil svoj investicijski program.Samo v letu 2018 je podjetje za investicije ter stroške razvoja in raziskav namenilo 1.223milijonov evrov oz. 27,1% več kot prejšnje leto (2017: 962milijonov evrov), kar je najvišja vrednost v zgodovini podjetja.Od tega zneska je bilo 656milijonov evrov namenjenih izključno raziskavam in razvoju, kar je 41,4% več kot v predhodnem letu (2017: 464milijonov evrov).

Podpredsednik za področje financ, informacijskih tehnologij in organizacije, Holger Kintscher, je poudaril, da”je SEAT trenutno finančno stabilno in trajnostno podjetje.Imamo natančen program stroškovne učinkovitosti in sredstva, da se lahko soočimo s tehnološko preobrazbo avtomobilske industrije.To potrebujemo, da bomo tudi v prihodnosti lahko zagotovili donosnost.”

Leta 2018 je SEAT izvozil 80% svoje proizvodnje in se s skoraj 3% celotnega španskega izvoza konsolidiral kot največji izvoznik v Španskem industrijskem sektorju.Cilj v prihajajočih letih je okrepiti globalizacijo podjetja.V ta namen je znamka zagnala ambiciozno strategijo rasti v Severni Afriki, kjer bo vodila koncernski projekt izdelave vozil v Alžiriji, hkrati pa srednjeročno načrtuje povečanje prisotnosti v regiji.Še eno potencialno območje za širitev znamke predstavlja Latinska Amerika, kjer je v drugi polovici leta2019 načrtovan začetek dejavnosti v Čilu in okrepitev prisotnosti v Kolumbiji.Na Kitajskem je SEAT del skupnega podjetja JAC Volkswagen. Trenutno potekajo priprave za vstop na največji svetovni avtomobilski trg.

Iz industrijskega stališča je SEAT leta 2018 v tovarni Martorell začel s proizvodnjo AudijaA1.Ta model je tako kot Ibiza in Arona izdelan na platformi MQB A0, s čimer se ustvarjajo sinergije in se povečuje proizvodna učinkovitost.Danes tovarna v Martorellu dosega več kot 95% svoje trenutne zmogljivosti in dnevno proizvede več kot 2.300vozil.Leto 2018 je poleg tega zaznamoval tudi začetek proizvodnje modela Tarraco v matični tovarni koncerna Volkswagen v Wolfsburgu.

V preteklih treh letih je SEAT zaposlil okoli 1.500 ljudi, kar pomeni, da danes podjetje zaposluje več kot 15.000 strokovnjakov.Poleg tega bo podjetje skladno s kolektivno pogodbo 15. aprila vsakemu zaposlenemu v Španiji izplačalo bonus iz dobička v višini1.068evrov, kar je 49,2% več kot v letu2017.

SEAT, pripravljeni na prihodnost

Avtomobilska industrija se sooča s preobrazbo, ki predstavlja izzive in priložnosti.Glavni izzivi, ki bodo v prihodnjih letih vplivali na avtomobilsko industrijo, so boj proti podnebnim spremembam in prizadevanja za zmanjšanje emisij, poleg tega pa tudi povezljivost in nove storitve mobilnosti.

S tem v mislih bo SEAT ustvaril nov center za razvoj programske opreme, s čimer bo pridobil konkurenčno prednost.V novi center bo vključen tudi raziskovalni laboratorij Metropolis:Lab Barcelona, da bo še naprej razvijal inovativne rešitve za boljšo mobilnost. Tudi druge SEAT-ove neodvisne družbe, kot je XMOBA, bodo delovale v okviru tega novega centra v Barceloni, ki bo zaposloval 200strokovnjakov in bo omogočal najboljši izkoristek sinergij.

Električna ofenziva, ki bo do začetka leta 2021 vključevala šest električnih in priključnohibridnih modelov SEAT in CUPRA, je del SEAT-ovega odziva na te izzive.Poleg tega bo razvoj nove platforme za električna mestna vozila v sodelovanju z znamko Volkswagen predstavljal osnovo za izdelavo električnih vozil, ki bodo dostopna vsem.Luč sveta bodo ugledala v treh do štirih letih in bodo pomagala demokratizirati električno mobilnost.

(*) SEAT pripravlja svoja finančna poročila v skladu s špansko računovodsko zakonodajo in vanje ne vključuje podatkov povezanih družb. Volkswagen uporablja mednarodne računovodske standarde (IAS/IFRS) in konsolidira podatke za znamko SEAT.

SEAT je edino špansko podjetje v svoji panogi, ki pokriva celotni razpon avtomobilske proizvodnje – od dizajna, razvoja in proizvodnje do trženja. Je član koncerna Volkswagen in mednarodno podjetje s sedežem v Martorellu (Barcelona). Izvaža 80 % svojih vozil in je prisoten v več kot 80 državah na vseh petih celinah. Leta2018 je SEAT prodal 517.600vozil – največ v 68-letni zgodovini znamke, zabeležil je 294milijonov evrov dobička po obdavčitvi in rekorden promet v višini skoraj 10milijard evrov.

Skupina SEAT zaposluje več kot 15.000ljudi in ima tri proizvodne centre – Barcelona, El Prat de Llobregat in Martorell, kjer izdelujejo prodajno izjemno uspešne modele Ibiza, Arona in Leon. Na Češkem izdelujejo model Ateca, v Nemčiji model Tarraco, na Portugalskem Alhambro in na Slovaškem Mii.

Multinacionalno podjetje ima tudi tehnični center, v katerem dela 1.000inženirjev. Njihov cilj je postati gonilna sila na področju inovacij za vodilnega industrijskega investitorja v raziskave in razvoj v Španiji. SEAT v svoji modelski paleti že ponuja najsodobnejšo povezljivostno tehnologijo, trenutno pa se osredotoča na globalno digitalizacijo, ki je bistvena v zagotavljanju mobilnosti za prihodnost.

SEAT Communications

Cristina Vall-Llosada

Vodja korporativnega komuniciranja

M/ +34 646 295 296

cristina.vall-llosada@seat.es

Ezequiel Avilés

Korporativno komuniciranje

M/ +34 646 303 738

ezequiel.aviles@seat.es

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *