FORD RAZKRIVA PRVI BEŽNI POGLED NA ŠPORTNEGA IN INOVATIVNEGA ‘CROSSOVERJA’ PO IMENU PUMA

Foto: Ford 

Amsterdam, 3. april 2019 – Ford je razkril prve slike modela Ford Puma – s športnimi terenci navdihnjenega ‘crossoverja’, ki združuje osupljivo oblikovano zunanjost, največ prostora za prtljago v tem razredu in 48-voltno ‘blago’ hibridno tehnologijo pogonskega sklopa.

Pumo bodo začeli prodajati konec tega leta, izdelovali pa jo bodo v Fordovem obratu v romunskem mestu Craiova, v katerega je Ford za odlično izdelavo in izjemno kakovost od leta 2008 vložil skoraj 1,5 milijarde evrov.

“Z inovativno zasnovo in zapeljivim oblikovanjem bo Puma po našem mnenju resnično pritegnila kupce kompaktnih avtomobilov v Evropi. Če si želite avto, za katerim se bodo v petek zvečer obračale glave, v soboto pa bo pogoltnil kartone z zloženim pohištvom pred znano trgovino, ste ga našli,” je povedal Stuart Rowley, predsednik Forda Evropa. “Naredili smo vse, da bi našim strankam zagotovili prilagodljivost, ki jo želijo, ter jim z naprednim oblikovanjem omogočili voziti najlepši avto, kar so jih kdaj imeli.

Prva slika Forda Pume kaže izrazite oblikovne poteze vključno s samosvojimi visoko nameščenimi žarometi ter športnimi, zapeljivimi in aerodinamičnimi linijami ob proporcih kompaktnega ‘crossoverja’, ki dopolnjujejo višji odmik od tal za samozavestno vozno izkušnjo, in s 456 litri največjo prostornino za prevoz prtljage brez sklepanja kompromisov.

Po obsežnih pogovorih z uporabniki so pri Fordu razvili prilagodljiv prostor za prtljago, ki dosega in presega pričakovanja, saj inovativna rešitev za shranjevanje v zadnjem delu Pume zagotavlja globok in vsestranski prostor, v katerem je možno v pokončnem položaju udobno odložiti dve torbi za golf.

Fordova tehnologija EcoBoost Hybrid bo omogočila optimalno učinkovito porabo goriva* Pume in zagotovila odzivno zmogljivost z močjo do 155 KM. Vgrajeni integrirani zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG), omogoča zajem sicer izgubljene energije med zaviranjem in vožnjo s potisnim hodom ter njeno shranjevanje za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.

BISG deluje tudi kot motor in je brezhibno povezan s trivaljnim 1,0-litrskim motorjem z notranjim zgorevanjem EcoBoost, ki ga odlikuje nizko trenje, s shranjeno energijo pa zagotavlja dodatni navor – kar zmanjša obseg dela bencinskega motorja za kar največji prihranek goriva in poveča skupni navor pogonskega sklopa za optimalno zmogljivost.

Puma se pridružuje Fordovi rastoči evropski paleti športnih terencev in ‘crossoverjev’ po navdihu SUV-jev, med katerimi so tudi Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge in povsem novi priključni hibrid Explorer – prvič predstavljen včeraj na Fordovem posebnem dogodku ‘Go Further’.

Več kot vsako peto v Evropi prodano Fordovo vozilo je SUV in leta 2018 se je prodaja tega tipa vozil povečala za več kot 19 odstotkov.

# # #

Predvideni izpusti CO2 od 124 g/km, poraba goriva od 5,4 l/100 km.

*Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 bo WLTP povsem zamenjal novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), trenutni preskusni postopek. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Flajšmanova ulica 3

1000 Ljubljana

ODNOSI Z JAVNOSTMI:

Katja Hvala

+386 (0) 1 252 51 16

katja.hvala@summitmotors.si

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *