22 MILIJONOV VOZIL ŠKODA

Škoda je izdelala svoje 22‑milijonto vozilo. Jubilejni avto, Škoda Kodiaq GT žametno rdeče barve, je zapeljal s tekočega traku v tovarni SAIC VOLKSWAGEN Changsha in so ga predstavili na dogodku “Škoda Day”, ki se je odvijal pred začetkom letošnjega šanghajskega avtomobil­skega salona (16.-25. april 2019).

Predsednik uprave družbe Škoda Auto Bernhard Maier je dejal: “Škodina rast je zelo dinamična. V 124-letni zgodovini našega podjetja smo več kot četrtino vseh proizvedenih Škodinih vozil prodali v zadnjih petih letih. Prekoračitev znamke 22 milijonov vozil je zdaj naslednji mejnik, ki nam daje motivacijo za sistematično nadaljevanje tega trenda rasti. To nam bo uspelo z več kot 30 novimi modeli, ki jih bomo v okviru naše produktne ofenzive pripeljali na trg do konca leta 2022. Pri tem igra pomembno vlogo Kitajska: od našega vstopa na ta trg pred dvanajstimi leti se je družba Škoda Auto zelo dobro uveljavila na kitajskem avtomobilskem trgu, tako da je danes Kitajska že naš največji posamični trg. Temelj tega uspeha sta naša privlačna modelska paleta in dobro, zaupanja polno sodelovanje z našim dolgoletnim partnerjem, podjetjem SAIC VOLKSWAGEN.”

Dr. Ralf Hanschen, predsednik Škode na Kitajskem, pa je povedal: “Danes imamo 22 milijonov razlogov za ponos. Proizvodni jubilej je prav posebna čast za naš veliki posamični trg. Naš paradni konj Kodiaq GT je četrti SUV-model na kitajskem trgu in navzgor zaokroža našo SUV-ponudbo na Kitajskem.”

Leta 2014 je Škoda prvič izdelala več kot en milijon vozil v enem koledarskem letu. Septembra 2017 je s proizvodne linije v tovarni Kvasiny zapeljal 20-milijonti avto češke znamke.

Škoda je sicer že leta 1936 na Kitajskem imela pet trgovskih predstavništev. Leta 2007 je češki avtomobilski proizvajalec ponovno vstopil na kitajski trg. Takrat je Škoda pod okriljem SAIC VOLKSWAGEN zagnala lokalno proizvodnjo modela Octavia. V tesnem sodelovanju s kitajskim partnerjem je Kitajska že leta 2010 postala Škodin najpomembnejši posamični trg. Po 75 mesecih so prodali prvi milijon vozil, drugi milijon je bil nato prodan v samo 42 mesecih. Zadnja tri leta Škoda intenzivno krepi svoj položaj in prisotnost na kitajskem trgu. Leta 2006 je Škoda na Kitajskem prvič prodala več kot 300.000 vozil. Na tem največjem svetovnem trgu so se prodajne številke češkega proizvajalca leta 2018 povečale na 341.000 vozil.

Škoda bo v naslednjih letih nadaljevala trend rasti; do konca leta 2022 bodo po vsem svetu na trg pripeljali več kot 30 novih modelov, od tega deset elektrificiranih.

Foto in PR: Škoda

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *