Skupina Renault je odprla nov oblikovalski center v mestnem jedru Šanghaja

  • Direkcija za oblikovanje Skupine Renault sledi svoji strategiji mednarodnega razvoja z odprtjem oblikovalskega centra v Šanghaju, ki je že njen šesti tovrsten center na svetu.
  • Ekipa oblikovalcev v studiu Renault v Šanghaju bo svojo ustvarjalnost pojila v mestu, ki je v samem vrhu sodobnih tehnologij pri razvoju rešitev za povezljivo, inovativno in električno mobilnost.
  • Novo prizorišče za ustvarjanje in raziskovanje najnovejših smernic bo prispevalo k uresničevanju strategije Skupine Renault o širitvi na Kitajskem.
2019 - Renault Design Center Shanghai

ŠDirekcija za oblikovanje Skupine Renault, ki ima svoja središča že v Franciji, Romuniji, Južni Koreji, Braziliji in Indiji, z odprtjem novega oblikovalskega centra v Šanghaju nadaljuje izvajanje svoje strategije mednarodnega razvoja. Novi Renault Design Center Shanghai bo omogočil zamišljanje in oblikovanje prihodnjih modelov Skupine Renault, ki bodo neposredno čim bližje pričakovanjem kitajskih kupcev.

“Naš nov oblikovalski studio v Šanghaju je povsem usklajen s strategijo Skupine Renault za osvajanje novih kupcev v Kitajski. V prihodnjih mesecih nameravamo zaposliti približno 20 domačih oblikovalcev. Ti talenti nam bodo pomagali predvideti pričakovanja kitajskih kupcev. Renault Design Center Shanghaibo imel pomembno vlogo pri oblikovanju prihodnjih lokalnih modelov. Prispeval bo tudi pri globalnih projektih Skupine Renault,” je poudaril Laurens van den Acker, direktor Skupine Renault za industrijsko oblikovanje.

Renaultov oblikovalski center v Šanghaju se bo ukvarjal z vsemi področji avtomobilskega oblikovanja, vključno z oblikovanjem zunanjščine in notranjščine, z barvami in materiali, ter s snovanjem UX1in UI2.

V jedro Šanghaja in njegove ustvarjalne dinamike umeščeni center bo oblikovalcem omogočil raziskovanje najnovejših smernic s ciljem, da ustrežejo pričakovanjem kitajskih kupcev tako s samimi oblikami kot tudi s tehnološkimi novostmi.

Oblikovalci v šanghajskem centru bodo, kot njihovi kolegi v ostalih oblikovalskih centrih Skupine, lahko sodelovali v internih natečajih, ki jih pripravljajo za vse projekte Skupine Renault. Vse študije prihodnjih projektov bodo pridobile z multikulturnim ustvarjalnim pristopom zahvaljujoč 32 narodom, ki so zastopani v Renaultovi direkciji za oblikovanje.

Novi oblikovalski center v Šanghaju bo podpora strategiji Skupine Renault za širitev v Kitajski. Od leta 2009 je Kitajska največji avtomobilski trg na svetu, leta 2018 pa je bila četrti najpomembnejši trg za Skupino Renault, zato je eden ključnih stebrov Renaultovega strateškega načrta Drive the Future.

Oglejte si video posnetek (v angleščini) predstavitve novega Renaultovega oblikovalskega centra, ki jo vodita Anthony Lo, direktor za oblikovanje zunanjosti Skupine Renault in Yafei Zhao, vodja Renault Design Center Shanghai (kliknite tu).

2019 - Renault Design Centre Shanghai

1UX design: (User eXperience) ali oblikovanje uporabniške izkušnje zadeva predvsem kakovost ob uporabi, zaznavo in občutek posameznika, ki uporablja določeno interaktivno napravo. Tovrstno oblikovanje oziroma snovanje doživljamo in se nanaša na to, kako zadeve odkrivamo z otipom (haptična zaznava). Oblikovalci UX delajo na čustvenih in funkcionalnih lastnostih izdelka ali storitve, ki vplivajo na uporabniško izkušnjo.

2UI design: (User Interface) ali oblikovanje uporabniških vmesnikov zadeva snovanje vidnih delov vse opreme, ki služijo kot vmesniki med njo in potniki. Ti vmesniki so večinoma povezani z grafičnim oblikovanjem, istovetnostjo znamke in enostavnostjo uporabe multimedijskih zaslonov in prikazovalnih sistemov na armaturni plošči.

Foto in PR: Renault

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *