Rankin je z izjemnim občutkom vdihnil življenje novi Mazdi3

Foto: Mazda

Nova Mazda3 se je svetu predstavila na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, zdaj pa je edinstven portfelj njenih slik posnel Rankin, eden najvplivnejših fotografov naše generacije. Odkar je leta 1991 soustanovil revijo Dazed and Confused, sodi ta londonski fotograf med najinovativnejša imena na področju trženja in založništva, njegove modne posnetke in portrete pa odlikuje edinstvena estetika. Med stotinami slavnih oseb, ki jih je v svoji izjemno odmevni karieri portretiral Rankin, so tudi angleška kraljica, Daniel Craig, Kate Moss, David Bowie in Monica Bellucci. Izdal je tudi več kot 40 knjig in je eden glavnih pobudnikov pomembnih dobrodelnih in tržnih kampanj za različne blagovne znamke po vsem svetu.

Rankin je s svojo nadarjenostjo na posnetkih ujel čustveno plat nove Mazde3, za katero glavni inženir Mitsui Hitomi pravi, da uresničuje Mazdin pristop: “ne ustvarjamo le avtomobilov, ustvarjamo občutke.” To je tudi zgodba popolnega užitka v vožnji in izzivalen portret prave avtomobilske lepote, avto, ki je enako čudovit v gibanju in v mirovanju.

Rankin je snemanje opisal z naslednjimi besedami: “Nisem hotel prikazati le bistva Mazde3, temveč sem želel zbuditi čustva v gledalcu. Hotel sem res čutne slike, zato sem se fotografiranja lotil na povsem drugačen način. Uporabil sem svetlobo in z dejanskim premikanjem fotoaparata – ne z retuširanjem – ustvaril gibanje, s katerim avto pred gledalcem dobesedno oživi.”

Cilj je bil posneti novo Mazdo3 tako, da bo odražala energijo in čustva, ki so jih modelarji z glino, Mazdini mojstri Takumi, vdihnili vozilu, ko so vsak model oblikovali s svojimi dlanmi.

“Naša oblikovalska filozofija se imenuje Kodo: duša gibanja in s preprostimi potezami izraža jasno namembnost,” je povedal Jo Stenuit, direktor oblikovanja, Mazda Motor Europe. “Rankin je na čudovit način ‘ujel’ avto kot umetnino.”

Končni rezultat odraža čustva tega pomembnega modela, prvega iz Mazdine nove generacije. Vsaka slika predstavlja čustvo, ki ga je Rankin skušal upodobiti s svojim delom. “Ne morete sodelovati z umetnikom in nato omejiti njegove umetnosti,” pravi Stenuit, “in tokrat je sodelovanje dveh znamk ustvarilo čudovito umetnino.”

Rankin je britanski fotograf, založnik in filmski režiser. Njegov portfelj obsega vse od portretov do dokumentarcev, pred njegovim objektivom pa so stali The Rolling Stones, David Bowie, Kate Moss, Kendall Jenner in The Queen, če omenimo le nekaj slavnih portretirancev.

Rankin je leta 1991 z Jeffersonom Hackom soustanovil pomembno revijo Dazed & Confused, njegov založniški podpis med drugim nosita AnOther in AnOther Man, izdal je več kot 40 knjig, na vsaki dve leti pa poskrbi tudi za tiskano in digitalno platformo s področja mode, kulture in življenjskega sloga Hunger.

Njegove fotografije so bile objavljene praktično povsod: od njegovih lastnih publikacij do revij Elle, Vogue, Esquire, GQ, Rolling Stone in Wonderland, razstavljene so bile v galerijah po vsem svetu, vključno z Muzejem sodobne umetnosti MoMA v New Yorku ter Viktorijinim in Albertovim muzejem v Londonu.

Kot režiser je z agencijo Rankin Film ustvaril oglaševalske kampanje za znamke Nike, L’Oreal, Dove, Pantene, Diageo, Women’s Aid in Comic Relief, z njegovimi videoposnetki pa so se predstavile tudi glasbenice Miley Cyrus, Rita Ora in Kelis. Rankinovi vizualni izdelki nosijo pečat ustvarjalne neustrašnosti in so vtkani v sodobno ikonografijo.

Foto in PR: Mazda

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *