Volkswagen z modelom T-Roc Cabriolet predstavlja prvi odprti križanec v razredu kompaktnih vozil

Wolfsburg (Nemčija), avgust 2019. Volkswagen s svetovno premiero prinaša svež veter v segment SUV-jev. Novi T-Roc Cabriolet1)  kot prvi križanec z odprto streho v kompaktnem razredu združuje videz in odlike klasičnega SUV-ja z edinstvenim doživetjem vožnje v kabrioletu. “Accept No Roof” – ta jasna napoved obljublja občutke svobode, svež veter v segmentu SUV-jev in izrazito emocionalen užitek v vožnji. T-Roc Cabriolet obljubo drži in s svojim neprekosljivo trendovskim nastopom še bolj pisano obarva vsakdanjost.

T-Roc postaja T-Roc-družina. T-Roc Cabriolet na rastoči trg SUV-jev prinaša več življenjskega sloga. Izhaja iz funkcionalnosti, vozne dinamike in tehnologije modela T-Roc, ki je na trg prišel novembra 2017. Ime se jasno zrcali v vsakem detajlu: črka T, ki je izpeljana iz imen Tiguan in Touareg, družino T-Roc označuje kot športne terence; “Roc” pa kaže, da je model T‑Roc križanec, ki v segment kompaktnih SUV-jev suvereno in tempera­men­tno vnaša več akcije. In to zelo uspešno, saj je bilo od uvedbe na trg prodanih že pribl. 360.000 vozil. Spomladi 2020 bo paleto priljubljenih križancev razširil T-Roc Cabriolet, model z zložljivo streho. Kabriolet, zaradi katerega vožnja v vseh življenjskih situacijah postane užitek.

 

“Accept No Roof”. T-Roc Cabriolet kot slogovno dovršen in hkrati športen član družine T-Roc prestopa meje v svetu avtomobilizma. Model se ponaša z izjemno funkcionalnostjo in prinaša občutek svobode, hkrati pa je zmogljiv in udoben. Šarmantni in hkrati trendovski dizajn vzbuja pozitivne emocije. Kakovostna platnena zložljiva streha se odpre v 9 sekundah – tudi med vožnjo pri hitrosti do 30 km/h. Ta CUV (Crossover Utility Vehicle) ima pri tem tudi vse znane odlike Volkswagnovih športnih terencev: višji sedežni položaj in številne možnosti individualizacije. T-Roc Cabriolet se torej predstavlja kot ambasador življenjske radosti in užitka v vožnji. Zasnovan je bil za podjetne ljudi, ki iščejo svobodo v vsakodnevnem življenju in tudi onkraj uhojenih poti. Križanec z odprto streho se bo uradno predstavil na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v Frankfurtu v Nemčiji od 12. do 22. septembra 2019. Na trg bo prišel spomladi 2020.

Dimenzije odpirajo perspektive. T-Roc in T-Roc Cabriolet sta v segmentu uvrščena pod Tiguanom ter tako kot Tiguan temeljita na prečni modularni platformi (MQB), ki omogoča kompaktno zgradbo in povsem svojstveno karoserijsko zasnovo. T-Roc Cabriolet v dolžino meri 4.268 mm, medosna razdalja znaša 2.630 mm. Širina modela (brez zunanjih ogledal) je 1.811 mm, višina pa 1.522 mm. Voznik in sovoznik sedita na prijetni višini 599 mm nad asfaltom (zadnja sedeža 616 mm) in uživata v dobri preglednosti. V notranjosti tega dvovratnika voznika in potnike pričakata velika prilagodljivost in obilica prostora. To velja tudi za 284-litrski prtljažnik, ki je za segment kompaktnih križancev dokaj prostoren.

Streha T-Roc Cabrioleta. V skladu s tradicijo Hrošča in Golf Cabrioleta ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho. Sama streha je sestavljena iz ogrodja, notranje obloge, vmesnega izolacijskega sloja in zunanjega sloja. Ekipa razvojnih inženirjev je vzdolžna šiva na zunanjem sloju (sredinski del in dva stranska dela) zasnovala tako, da imata vlogo dodatnih žlebov.

Odpiranje in zapiranje med vožnjo. Zgornja stran sprednjega loka pri odprti strehi široko pokriva področje predala za zložljivo streho. Dodaten pokrov ni potreben. Zato T-Roc Cabriolet še posebno hitro odpre pot sončnim žarkom: serijska popolnoma avtomatska, elektrohidravlično zložljiva streha se odpre v le 9 sekundah s pritiskom na centralno stikalo v sredinski konzoli; z zunanje strani avtomobila pa se odpre s pritiskom na tipko na radijskem ključu. Streho je možno odpreti tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Platnena zložljiva streha T-Roc Cabrioleta se odklene in zaklene z elektromehanskim sistemom zapiranja. Celotni strešni sistem deluje popolnoma avtomatsko – dodatno ročno poseganje torej ni potrebno.

Učinkovit duet motorjev TSI. V družini T-Roc je dinamika zapisana v genih. S pogonom spredaj opremljeni kabriolet je v vsakodnevnem življenju športno agilen in izžareva suverenost SUV-ja. Mestna vožnja mu ustreza enako kot dolge relacije. Ponudba motorjev vsak trenutek poskrbi za sproščeno, umirjeno vožnjo – seveda šele odprta streha poskrbi za tisto pravo. Na izbiro sta dva učinkovita bencinska turbomotorja z močjo 85 kW/115 KM (navor 200 Nm) oz. 110 kW/150 KM (navor 250 Nm). Pri 1,0-litrskem trivaljnem motorju z močjo 85 kW je serijsko vgrajen 6‑stopenjski ročni menjalnik, pri močnejšem 1,5-litrskem štirivaljniku z močjo 110 kW pa je opcijsko na voljo tudi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.

Ofenziva športnih terencev. Rastoči segment športnih terencev se bo do leta 2020 pri Volkswagnu globalno razširil na 20 modelov in postal še bolj vsestranski. S Tiguanom in Touaregom Volkswagen postavlja merila v segmentu SUV-jev. Poleg družine T-Roc v ta široki nabor spadata tudi Atlas in Teramont. Ponudbo je zaokrožil mali T-Cross, od leta 2020 naprej pa tudi serijska različica konceptnega modela ID. Crozz, prvega povsem električnega športnega terenca. Temperamentni T-Roc Cabriolet ima v celotni strategiji vlogo agilnega, vsestranskega križanca, ki v enaki meri zadovolji razum in čutila. Za ta namen je razvojna ekipa povezala odlike Volkswagnovih SUV-jev in občutenje vožnje s kabrioletom.

Z novim T-Roc Cabrioletom Volkswagen širi svojo ponudbo v najhitreje rastočem segmentu avtomobilske panoge, v segmentu kompaktnih športnih terencev. Odprti T-Roc bodo proizvajali v Volkswagnovi tovarni v Osnabrücku – tovarni z dolgo tradicijo proizvodnje kabrioletov, saj so tu med drugim izdelovali tudi odprte različice Hrošča in Golfa.

 

1) T-Roc Cabriolet: vozilo je predserijska študija.

Foto in PR: VW

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *