KAKO DALEČ VAS BO ODPELJAL FORDOV POVSEM ELEKTRIČNI SUV?

Leta 2020 bo Ford v sklopu obsežne palete elektrificiranih modelov na trg poslal tudi model povsem električnega športnega terenca, za katerega je bil navdih Mustang in bo imel doseg z električnim pogonom do 600 km.

 

Pred kratkim objavljeni rezultati raziskave, ki jo je po Fordovem naročilu opravila agencija*, so pokazali, da si večina ljudi nekega dne želi imeti elektrificirano vozilo, za skoraj polovico (45 odstotkov) je ključna prednost dejstvo, da se ni treba ustavljati zaradi dolivanja goriva.

 

A kljub temu je 40 odstotkov sodelujočih povedalo, da zelo malo ali celo nič ne vedo o električnih vozilih, zato je zelo malo verjetno, da bodo črpalko kmalu zamenjali za električni priključek. Glede na to dejstvo je na Fordovi ‘povsem električni spletni strani’ funkcija, ki uporabnikom omogoča, da vnesejo svoje dnevne rutine pri vožnji in si ogledajo, kako daleč bi lahko potovali med polnjenji z novim modelom s pričakovanim dosegom 600 kilometrov.**

 

To je del aktualne Fordove pobude, s katero želi potrošnike izobraziti o vozilih z blagim hibridnim, hibridnim, priključnim hibridnim in povsem električnim pogonom, razbija nekatere mite o električnih vozilih in pomaga poiskati najboljše možnosti glede na njihov življenjski slog in zahteve.

 

Ključne ugotovitve raziskave

 

  • Skoraj 9 od 10 (84 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, je mnenja, da so električna vozila zabavna za vožnjo
  • 3 od 4 vprašanih si želijo nekega dne imeti električno vozilo, vključno z 92 odstotki Kitajcev, 73 odstotki Evropejcev in 53 odstotki Američanov
  • Skoraj 3 od 4 (73 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, se strinjajo, da je preprosto imeti električno vozilo
  • Skoraj 9 od 10 (87 odstotkov) sodelujočih misli, da potrebujejo za polnjenje električnega vozila poseben priključek
  • Pomanjkanje polnilnih postaj (49 odstotkov), kratka življenjska doba baterije (43 odstotkov) in potreba po pogostem polnjenju (38 odstotkov) so glavni zadržki proti nakupu električnega vozila

 

Fordove izjave

 

“Čeprav naše stranke poznajo nekatere prednosti elektrificiranih vozil, smo prepričani, da še vedno prihaja do velikih razlik v poznavanju. Zmogljivost povsem električnih vozil se je v zadnjem času znatno spremenila in zato je potrebno izobraževanje, ki bo strankam pomagalo pri zamenjavi. Smo v času velikih sprememb, kar je sicer zanimivo, a je lahko za nekatere zastrašujoče. S ponudbo palete elektrificiranih vozil – od vozil z blagim hibridnim pogonom do povsem električnih – in razbijanjem nekaterih splošno uveljavljenih mitov jim želimo pomagati na njihovi poti, ko na trg pošiljamo naša povsem električna vozila.” Darren Palmer, direktor ekipe za globalni razvoj izdelkov Team Edison pri Fordu.

 

Na novi spletni strani je strankam omogočo načrtovanje poti z zemljevidom, tako bodo najlažje ugotovile, katero vozilo je za njih najprimernejše: https://www.ford.co.uk/shop/research/hybrid-electric/all-electric

 

Prihajajoči elektrificirani modeli

 

  • Povsem nova Kuga Plug-In Hybrid z izključno električnim dosegom 50 km
  • Povsem nova Kuga EcoBlue Hybrid in Kuga Hybrid
  • Explorer Plug-In Hybrid – sedemsedežni SUV
  • Fiesta EcoBoost Hybrid in Focus EcoBoost Hybrid z dovršeno blago hibridno tehnologijo
  • Povsem nova Puma EcoBoost Hybrid
  • Tourneo Custom in Transit Custom Plug-In Hybrid
  • Različici EcoBlue Hybrid osebnega kombija Tourneo Custom ter dostavnikov Transit in Transit Custom
  • Povsem električni Transit***
  • Povsem električni SUV po navdihu Mustanga***
  • Ford bo uporabil Volkswagnovo arhitekturo električnega vozila in Modularni električni komplet orodij (Modular Electric Toolkit – MEB) za snovanje in izdelavo vsaj enega velikoserijskega povsem električnega vozila v Evropi za evropske uporabnike z začetkom leta 2023
  • Ford Mondeo Hybrid in karavan Mondeo Hybrid

 

Ne spreglete:

 

# # #

 

  • Ford Kuga Plug-In Hybrid, izpusti CO2 od 26 g/km, poraba goriva od 1,2 l/100 km
  • Ford Kuga EcoBlue Hybrid, izpusti CO2 od 132 g/km, poraba goriva od 5,0 l/100km
  • Ford Kuga Hybrid CO2, izpusti CO2 od 130 g/km, poraba goriva od 5,6 l/100 km
  • Ford Explorer Plug-In Hybrid, izpusti CO2 od 71 g/km, poraba goriva od 3,1 l/100 km
  • Ford Fiesta EcoBoost Hybrid, izpusti CO2 od 112 g/km, poraba goriva od 4,9 l/100 km
  • Ford Focus EcoBoost Hybrid, izpusti CO2 od 106 g/km, poraba goriva od 4,7 l/100 km
  • Ford Puma EcoBoost Hybrid, izpusti CO2 od 125 g/km, poraba goriva od 5,5 l/100 km
  • Ford Tourneo Custom in Transit Custom Plug-In Hybrid, izpusti CO2 od 75 g/km, poraba goriva od 3,3 l/100 km
  • Ford Transit EcoBlue Hybrid, izpusti CO2 od 144 g/km, poraba goriva od 7,7 l/100 km
  • Ford Mondeo Hybrid wagon, izpusti CO2 od 99 g/km, poraba goriva od 4,3 l/100 km
    (s 17-palčnimi platišči iz zlitine za doplačilo)
  • Ford Mondeo Hybrid, izpusti CO2 od 94 g/km, poraba goriva od 4,1 l/100 km
    (s 17-palčnimi platišči iz zlitine za doplačilo)

ODNOSI Z JAVNOSTMI:

 

Katja Hvala

+386 (0) 1 252 51 16

katja.hvala@summitmotors.si

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *