DVOJNA FORDOVA ZMAGA: NAZIVA MEDNARODNI DOSTAVNIK LETA IN MEDNARODNI PICKUP LETA STA OSVOJILA FORDOVA MODELA

Lyon, Francija, 20. november 2019 – Ford slavi prepričljivo zmago, saj sta njegova modela osvojila prestižno priznanje v segmentu lahkih gospodarskih vozil: elektrificirani Ford Hybrid Transit Custom je postal Mednarodni dostavnik leta (International Van of the Year – IVOTY) 2020, Ford Ranger pa Mednarodni pickup leta (International Pick-up Award – IPUA) 2020.

 

Ford je prvi proizvajalec, ki mu je kar dvakrat uspelo naziva IVOTY in IPUA osvojiti v istem letu, prvič je dvojno zmago slavil leta 2013.

 

Nova modela Transit Custom Plug-In Hybrid in Transit Custom EcoBlue Hybrid sta prejemnika prestižnega vsakoletnega priznanja IVOTY po mnenju žirije, ki jo sestavlja 25 specializiranih novinarjev iz 25 evropskih držav; letos je svečanost s podelitvijo potekala v Lyonu v Franciji.

 

Žirija je pohvalila doseg dostavnikov Transit Custom z elektrificiranim pogonskim sklopom Ford Hybrid. Ta uporabnikom pomaga zmanjšati stroške za gorivo in jim omogoča dostop do čedalje večjega števila območij z omejitvijo izpustov, prav tako prinaša praktične rešitve za podjetja, ki želijo zmanjšati izpuste in doseči zastavljene cilje glede čistejšega zraka v mestih.

 

Enotonska dostavnika Transit Custom Plug-In Hybrid in Transit Custom EcoBlue Hybrid ter dvotonski Transit EcoBlue Hybrid, ki se je na letošnji podelitvi zavihtel na drugo stopničko, so trije od 14 elektrificiranih Fordovih modelov za evropski trg do konca leta 2020. Naziv IVOTY je Ford doslej osvojil šestkrat.

 

Ford Ranger – najbolje prodajani pickup v Evropi* – je 18 članov žirije za naziv IPUA, ki ga sicer podeljujejo vsaki dve leti, prepričal z zmogljivejšim in varčnejšim 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue ter naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku.

 

“Naša nova Transit Custom Plug-In Hybrid in EcoBlue Hybrid sta pravi vozili v pravem trenutku – uporabnikom pomagata zmanjšati stroške in izpuste ter premagati izzive uspešnega dela v sodobnem poslovnem okolju, ne da bi se morali odreči praktičnim možnostim ali nosilnosti. Naš novi Ranger obenem postavlja višja merila glede prefinjenosti, tehnologij in produktivnosti v segmentu pickupov,” je povedal Hans Schep, generalni direktor za področje gospodarskih vozil pri Fordu Evropa.

 

Transit Custom Plug-In Hybrid združuje možnost vožnje brez izpustov in brezskrbnost glede dosega, saj ga je za povsem električno vožnjo z dosegom do 56 km (po NEDC) možno napolniti prek električne vtičnice.** Njegovi prednji kolesi poganja izključno 92,9-kW elektromotor, ki ga napaja litij-ionski paket akumulatorskih baterij s kapaciteto 13,6 kWh. Fordov večkrat nagrajeni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost deluje kot podaljševalnik dosega, da lahko vozilo prevozi več kot 500 kilometrov.

 

Blagi hibridni pogonski sklop modela Transit Custom EcoBlue Hybrid namesto standardnega alternatorja uporablja vgrajen integriran zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG), in omogoča zajem energije med zaviranjem in vožnjo s potisnim hodom ter njeno shranjevanje za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij. Shranjena energija zagotavlja pomoč pri navoru motorja in z optimalno zasnovo omogoča za do osem odstotkov varčnejšo porabo goriva Fordovega izpopolnjenega 2,0-litrskega dizelskega motorja EcoBlue.

 

Novi Ford Ranger je na voljo v izvedbah Regular Cab, Super Cab in Double Cab, štirikolesni pogon je del serijske opreme, izboljšana različica Fordovega 2,0-litrskega motorja EcoBlue pa v kombinaciji z novim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom omogoča za do devet odstotkov varčnejšo porabo. Med asistenčnimi tehnologijami je na voljo serijska pomoč za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev, nova orodja, med katerimi lahko kupci izberejo tudi vgrajeni modem FordPass Connect, pa zagotavljajo še večjo priročnost in produktivnost.

 

Rangerjem se je pridružila najzmogljivejša različica tega modela doslej – novi Ranger Raptor. Poganja ga 2,0-litrski bi-turbo motor EcoBlue z 213 KM. Z ekstremnim oblikovanjem pritegne občudujoče poglede, voznika pa navduši z možnostjo hitre terenske vožnje in zmogljivostjo, ki se ne ustraši nobene ovire, saj so za optimalno prilagoditev edinstvenega podvozja poskrbeli v oddelku Ford Performance.

 

“Čestitke Fordu za dvojno zmago, saj so osvojili tako naziv Mednarodni dostavnik leta 2020 kot nagrado Mednarodni pickup leta 2020. To je odličen in obenem resnično zaslužen dosežek. Z jasno osredotočenostjo na hibridizacijo so Fordovi inženirji razvili do okolja prijaznejši pogonski sklop, ki tukaj in zdaj koristi voznikom in lastnikom dostavnih vozil pri mestni, medmestni in podeželski uporabi. Transit Custom Plug-In Hybrid in Transit Custom EcoBlue Hybrid resnično navdušita z vožnjo in zmogljivostjo!” je povedal Jarlath Sweeney, predsednik žirije International Van of The Year.

 

“Najbolje prodajani enotonski pickup v Evropi je prepričal žirijo kot najboljša izbira in avto, ki si res zasluži naziv najboljšega med pickupi za leto 2020,” je dodal Sweeney. “Odkar je Ranger to cenjeno lovoriko osvojil prvič – leta 2013 – je izjemno napredoval in je z najnovejšo generacijo nadvse prepričljiv.”

 

Ford je številka ena med gospodarskimi vozili v Evropi. Do oktobra so prodali 114.000 Transitov Customov, kar je za 2,6 odstotka več kot v primerljivem obdobju lani. Prav tako ima Ranger primat med pickupi na evropskem trgu – v istem obdobju so jih prodali 43.300.*

 

# # #

 

*Na osnovi najnovejših podatkov o prodaji do konca septembra 2019. Ford Evropa v poročilo vključuje prodajo na 20 tradicionalnih evropskih trgih, na katerih ima prodajne zastopnike. Mednje sodijo naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.

 

Transit Custom – izpusti CO2 od 137 g/km, poraba goriva od 5,3 l/100 km (po NEDC)

Transit Custom Plug-In Hybrid – izpusti CO2 60 g/km, poraba goriva 2,7 l/100 km (po NEDC)

Transit – izpusti CO2 od 143 g/km in poraba goriva od 5,5 l/100 km (po NEDC)

Ranger CO2 – izpusti CO2 od 178 g/km, poraba goriva od 6,9 l/100 km (po NEDC)

Ranger Raptor – izpusti CO2 od 233 g/km, poraba goriva od 8,9 l/100 km (po NEDC)

 

Podobne objave

Objavi odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *