TOYOTA za 32,5 točke zaostaja za prvouvrščenim med proizvajalci, medtem ko posadka bolida TS050 HYBRID št. 8, ki jo sestavljajo Sébastien Buemi, Anthony Davidson in Kazuki Nakadžima, po zmagi na dveh od treh dozdajšnjih dirk s 17 točkami zaostanka zaseda drugo mesto med moštvi.
Posadka dirkalnika TS050 HYBRID št. 7 se vrača v običajno postavo, saj se bo Miku Conwayu in Kamuiju Kobajašiju do konca sezone znova pridružil José María López. Dirkalnik je v Le Mansu vozil Stéphane Sarrazin, medtem ko je José María tekmoval s številko 9.

Steza dirkališča Nürburgring, ki je dolga 5,137 km in sestavljena iz počasnih ali srednje hitrih ovinkov, predstavlja zelo drugačen tehnični izziv v primerjavi z dirkališčem Le Mans, znanim po svojih dolgih ravnih odsekih in hitrih zavojih.
Dirkalnik TS050 HYBRID bo zato ta teden tekmoval v različici z velikim oprijemom, ki mu bo v pomoč pri vožnji skozi ovinke, čeprav na račun hitrosti. Ta aerodinamični paket, eden od dveh dovoljenih v sezoni, se je že izkazal za zmagovitega v Silverstonu in Spaju.
Akcija se začne v petek z dvema 90-minutnima treningoma pred sobotno kvalifikacijsko dirko za štartne položaje. Dirka, v kateri bodo dirkači prevozili več kot 1000 km, se začne v nedeljo ob 13.00.

Kamui Kobajaši (TS050 HYBRID št. 7): »Nürburgring je prijetno dirkališče in ta dirka je pomembna za ekipo, ker se dogaja tako blizu tovarne in ker si vsi želimo uspešne vrnitve po Le Mansu. Prepričan sem, da bodo dirko obiskali številni kolegi, ki nam bodo v veliko spodbudo, zato upam, da jim bomo v nedeljo zagotovili razlog za praznovanje. Vem, da si vsi po najboljših močeh prizadevamo za to.«

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID št. 8): »Zelo smo motivirani za to dirko in tudi popolnoma pripravljeni nanjo. Nürburgring je izvrstna steza, ki jo zelo dobro poznam že iz zgodnejših dni svoje kariere. Stezo je težko pravilno zvoziti in tudi vreme je lahko pogosto odločilen dejavnik, zato moramo počakati na vremensko napoved. Iskreno povedano se zadnji dve leti na Nürburgringu nismo preveč izkazali, vendar se bomo na vso moč potrudili to spremeniti.«
Anthony Davidson (TS050 HYBRID št. 8): »Zdaj je naš cilj, seveda, osvojiti svetovno prvenstvo. Po Le Mansu smo nekoliko v zaostanku, vendar je ped nami še šest dirk, zato imamo dobre možnosti, in naš dirkalnik je nedvomno hiter, kot smo že dokazali. Na Nürburgringu resnično uživam, saj je steza veliko ožja kot v Le Mansu in precej težavna. Vendar je hkrati tudi tradicionalna steza z odličnim vzdušjem in navdušenimi oboževalci.«
Kazuki Nakadžima (TS050 HYBRID št. 8): »Nürburgring dobro poznam in se veselim te dirke. Je dobra priložnost za osvojitev točk v razvrstitvi ekip na svetovnem prvenstvu, kar je trenutno naš cilj v tej sezoni. S Sébastienom in Anthonyjem smo še vedno dobro uvrščeni med moštvi, zato si želimo pozitivnega rezultata, da nam bo v pomoč tudi na tem področju. Upam, da smo zmožni konkurirati.«
2015 Št. 1: kvalifikacije 5. mesto; dirka 5. mesto. Št. 2: kvalifikacije 6. mesto; dirka 6. mesto.
2016 Št. 5: kvalifikacije 6. mesto; dirka 5. mesto. Št. 6: kvalifikacije 5. mesto; dirka 6. mesto.
Prevod tega sporočila za javnost v nemškem jeziku je na voljo na spletni strani www.RacingByTMG.com. Fotografije visoke ločljivosti, ki niso zaščitene z avtorskimi pravicami, so za uredniško uporabo na voljo na spletni strani www.toyota-motorsport-photos.com.
TOYOTA se je svetovnega prvenstva v vzdržljivostni avtomobilski vožnji (WEC) prvič udeležila leta 1983, kar je bil začetek dolgotrajnega sodelovanja na vzdržljivostih dirkah. Od leta 1985 so avtomobili TOYOTA tekmovali na devetnajstih 24-urnih dirkah v Le Mansu, pri čemer so petkrat osvojili drugo mesto, kar je bila do zdaj njihova najvišja uvrstitev. TOYOTA se je leta 2012 udeležila ponovno obujenega prvenstva WEC, podkrepljena s strokovnim znanjem tehničnega centra TOYOTA Higaši-Fudži, kjer razvijajo hibridni pogonski sklop, ter s podporo TOYOTA Motorsport GmbH in njihovih obratov za razvoj šasije. Mednarodna ekipa ima sedež v nemškem Kölnu in vključuje inženirje z oddelkov TOYOTA za motošport in hibride, ki nato prenašajo tehnologijo in strokovno znanje nazaj v razvoj cestnih avtomobilov. Od leta 2012 je TOYOTA dosegla 12 prvih štartnih položajev, zmagala 13 dirk in skupno 34-krat osvojila stopničke. Leta 2014 je ekipa na svetovnem prvenstvu osvojila naslov prvaka med vozniki in proizvajalci z dirkalnikom TS040 HYBRID, leto pozneje pa je TOYOTA praznovala 30 let od prve udeležbe na dirki v Le Mansu. TOYOTA Motorsport GmbH se poleg sodelovanja pri projektu WEC ukvarja tudi z drugimi dejavnostmi, na primer z zagotavljanjem motorja za vrnitev ekipe TOYOTA na svetovno prvenstvo v reliju leta 2017 in z inženirskimi storitvami za dejavnosti v zvezi z motošportom za stranke ter poslovne partnerje.