Prodaja vozil znamke SEAT se je oktobra povečala za več kot 30 % – letna rast prodaje že 11-odstotna 

 

  • Za avtomobilskega proizvajalca je bil to najboljši oktober v njegovi zgodovini – prodal je 43.900 vozil
  • Od januarja se je SEAT-ova prodaja povečala za 11,1 %; prodali so skoraj pol milijona vozil in postavili nov rekord
  • SEAT je v Nemčiji in Švici prodal že več vozil kot v celotnem letu 2018 ter zabeležil rekordne rezultate
  • Prodaja v Franciji in Italiji ter na Nizozemskem, Švedskem in Danskem se je povečala za več kot 20 %
  • Prodaja vozil znamke CUPRA se je od januarja do oktobra povzpela za 79 %

 

 

 

 

 

Martorell (Španija), 8. 11. 2019. Znamka SEAT se koncu leta približuje z novim rekordom v prodaji vozil. Od januarja do oktobra je špansko podjetje po celem svetu prodalo 498.700 vozil, kar je 11,1 % več kot v istem obdobju lani (449.000). S tem je SEAT prodal skoraj 50.000 vozil več ter podrl rekord, ki je bil postavljen v obdobju od januarja do oktobra leta 2018.

 

Prodaja vozil znamke SEAT je prejšnji mesec tako kot septembra ponovno narasla, in sicer za več kot 30 %. Podjetje je prodalo 43.900 vozil, kar je 31,3 % več kot oktobra lani (2018: 33.400 vozil). Za rast je delno odgovoren tudi začetek izvajanja homologacijskega postopka WLTP septembra 2018, ki je pred uveljavitvijo povzročil velik porast prodaje, v naslednjih mesecih pa je sledil upad. Letošnji oktober je bil sploh najboljši oktober v zgodovini znamke SEAT, saj presega rezultat iz leta 2017 (40.200).

 

SEAT-ov podpredsednik za področje prodaje in trženja ter izvršni direktor znamke CUPRA Wayne Griffiths je  te rezultate ocenil zelo pozitivno. “Do konca leta sta ostala še dva meseca, SEAT pa je prodal skoraj 500.000 vozil – to število je bilo v 70-letni zgodovini podjetja preseženo le dvakrat. Naš načrt je, da leto zaključimo z novim prodajnim rekordom in dosežemo obseg, ki nam bo služil kot trdna podlaga za soočanje z izzivi prihajajočega leta.” Griffiths je dodal: “Tudi prodaja vozil znamke CUPRA* se strmo vzpenja. Predvsem po zaslugi prodaje modela CUPRA Ateca smo prodali že 20.600 vozil, kar je 78,9 % več kot v obdobju od januarja do oktobra 2018.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SEAT-ova svetovna prodaja dobro napreduje; največ vozil prodajo v Nemčiji, Franciji in Italiji. V Nemčiji je SEAT od januarja do oktobra prodal več vozil kot v celotnem letu 2018 (115.100; +17,4 %); s tem je dosegel svoj največji obseg prodaje v tej državi. Po številu prodanih avtomobilov znamke SEAT je Francija njihov četrti največji trg (31.300, +20,6 %), sledi pa ji Italija z 22.600 prodanimi avtomobili (+28,1 %). SEAT še naprej raste tudi v Španiji in Združenem kraljestvu, kar je v nasprotju s siceršnjim razvojem panoge v teh dveh državah. V Španiji se je prodaja povečala za 1,7 % (94.900 avtomobilov), v Združenem kraljestvu pa za skoraj 10 % (59.700, +9,1 %).

 

Odlična rast prodaje prek 20 % je bila zabeležena tudi v drugih evropskih državah, med drugim v Švici (11.000, +21,9 %), na Nizozemskem (9.800, +26,8 %), Švedskem (7.600, +27,4 %) in Danskem (6.300, +51,6 %). Tako kot v Nemčiji je SEAT tudi v Švici v desetih mesecih prodal več avtomobilov kot v celotnem letu 2018 ter zabeležil največji obseg prodaje v zgodovini. Poleg tega je podjetje prodajo opazno povečalo v Mehiki (20.300; +6,3 %), Avstriji (18.300; +8,6 %), na Portugalskem (9.500; +11,6 %) in Irskem (4.100; +11,3 %).

 

SEAT in CUPRA se pripravljata na 2020

Paleti vozil SEAT in CUPRA se širita, s čimer se kupcem odpirajo nove možnosti. SEAT Mii electric in CUPRA Ateca Limited Edition sta prvi novosti prihajajočega leta, ki bo za obe znamki zelo intenzivno.

 

1.999 primerkov modela CUPRA Ateca Limited Edition bo v prodajne salone zapeljalo v naslednjih tednih. Model ima bakrene karbonske aerodinamične elemente, ki so v kontrastu z grafensko sivo barvo karoserije, in školjkaste sedeže z oblazinjenjem iz alkantare v petrolejno modri barvi. Poleg tega se CUPRA Ateca Limited Edition ponaša z večjo dinamičnostjo, ki je rezultat novo zasnovanih, ekskluzivnih 20-palčnih (51 cm) litih aluminijastih platišč s širšim kolotekom in standardnih 18-palčnih zavor Brembo.

 

Mii electric, SEAT-ovo prvo popolnoma električno vozilo, predstavlja začetek električne ofenzive znamke. Cena vozila bo podobna ceni vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem, ponaša pa se z odlično praktič­nostjo in dinamičnostjo, ki ju zagotavlja elektromotor z močjo 61 kW (83 KM). Doseg modela Mii electric znaša 260 km, baterijo pa je mogoče od 0 do 80 % napolniti v le eni uri (40 kW polnjenje z enosmernim tokom).

 

SEAT-ov dobiček iz operativnega poslovanja najvišji do sedaj

Ta rekordna prodaja pomeni pozitivne finančne rezultate, h katerim prispeva modelska struktura, ki je nastala predvsem zaradi večje komercializacije SUV-jev, ki predstavljajo 43 % SEAT-ovih prodanih vozil v obdobju od januarja do septembra 2019. Glede na rezultate, ki jih je koncern Volkswagen objavil 30. oktobra, je SEAT v tem obdobju zabeležil za 4,2 % višji dobiček iz operativnega poslovanja, kar pomeni rekordni rezultat: 248 milijonov evrov (237 milijonov od januarja do septembra 2018). Poleg tega se je promet povečal za 14 % in je znašal 8,828 milijarde evrov (od januarja do septembra 2018: 7,744 milijarde).

 

SEAT je edino špansko podjetje v svoji panogi, ki pokriva celotni razpon avtomobilske proizvodnje – od dizajna, razvoja in proizvodnje do trženja. Je član koncerna Volkswagen in mednarodno podjetje s sedežem v Martorellu (Barcelona). Izvaža 80 % svojih vozil in je prisoten v 80 državah na vseh petih celinah. Leta 2018 je SEAT prodal 517.600 vozil – največ v 68-letni zgodovini znamke, zabeležil je 294 milijonov evrov dobička po obdavčitvi in rekorden promet v višini skoraj 10 milijard evrov.

 

 

Skupina SEAT zaposluje več kot 15.000 ljudi in ima tri proizvodne centre – Barcelona, El Prat de Llobregat in Martorell, kjer izdelujejo prodajno izjemno uspešne modele Ibiza, Arona in Leon. Na Češkem izdelujejo model Ateca, v Nemčiji model Tarraco, na Portugalskem Alhambro, na Slovaškem pa se bo kmalu pričela proizvodnja električne izvedbe modela Mii.

 

Multinacionalno podjetje ima tudi tehnični center, v katerem dela 1.000 inženirjev. Njihov cilj je postati gonilna sila na področju inovacij za vodilnega industrijskega investitorja v raziskave in razvoj v Španiji. SEAT v svoji modelski paleti že ponuja najsodobnejšo povezljivost­no tehnologijo, trenutno pa se osredotoča na proces globalne digitalizacije, ki je ključnega pomena v zagotavljanju mobilnosti za prihodnost.

 

 

SEAT komunikacije                                               

Sabrina Pečelin                                              

Odnosi z javnostmi

T/ 01 5825 105

* Rezultat je vključen v skupni obseg prodaje znamke SEAT.

Podobne objave