NOVA PUMA SE PRIDRUŽUJE FORDOVIM MODELOM S PETIMI ZVEZDICAMI

Nova Ford Puma se je danes pridružila modelom v Fordovi paleti, ki jim je neodvisna organizacija za preverjanje varnosti s preskusnimi trčenji Euro NCAP podelila najvišjo varnostno oceno s petimi zvezdicami.

 

Puma, crossover z navdihom športnih terencev, je najvišjo oceno osvojila po novih, strožjih testnih protokolih, ki so jih uvedli leta 2018. Tako je Puma – vključno z različico Puma EcoBoost Hybrid – eden od osmih Fordovih modelov osebnih vozil, pri katerih je zagotavljanje varnosti za uporabnike potrjeno s petimi zvezdicami.

 

Organizacija Euro NCAP je Pumi podelila visoke ocene za zaščito odraslih in otrok – z maksimalnim številom točk pri trčenju v bočno oviro in še zahtevnejšem preskusu z bočnim trčenjem v drog. Pohvalili so tudi tehnologije, med katerimi so na voljo preprečevanje trčenja z aktivnim zaviranjem, inteligentni omejevalnik hitrosti in sistem za ohranjanje voznega pasu.

 

Puma je peto Fordovo vozilo z osvojenimi petimi zvezdicami za varnost v letu 2019 – pred njo so se z najvišjo zaščito izkazali Ford Focus, Mondeo (ponovno testiran z najnovejšimi protokoli), Kuga in Explorer Plug-In Hybrid. Ostali Fordovi modeli s petimi zvezdicami so Fiesta (testirana leta 2017), Galaxy (2015) in S-MAX (2015).

 

Ključna dejstva

 

  • Puma je pri testiranju s preskusnimi trčenji Euro NCAP dosegla 94 odstotkov za zaščito odraslih potnikov, 84 odstotkov za zaščito otrok v vozilu, 77 odstotkov za zaščito ranljivih udeležencev v prometu in 74 odstotkov za varnostne asistenčne funkcije;
  • Puma je osvojila maksimalnih 16 točk pri testiranju z bočnimi trčenji in maksimalnih 12 točk za namestitev otroških varnostnih sistemov;
  • Puma uporablja 12 ultrazvočnih senzorjevtri radarje in dve kameri, ki so nameščeni na vseh straneh vozila, da s paleto tehnologij Ford Co-Pilot360 izboljšajo zaščito, vožnjo in parkiranje, vozna izkušnja pa je tako še bolj udobna, manj zahtevna in varnejša.

 

Nova Ford Puma

 

Nova Ford Puma uvaja napredno Fordovo blago hibridno tehnologijo za še varčnejšo porabo goriva ter z njo dopolnjuje največjo praktičnost v svojem razredu in privlačno oblikovanje kompaktnega crossoverja.

 

Fordova 48-voltna hibridna tehnologija EcoBoost zagotavlja odzivno zmogljivost ob optimalno varčni porabi goriva ter z dodatnim električnim navorom brezhibno oskrbuje trivaljni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost, ki ga odlikuje nizko trenje, da razvije moč do 155 KM.

 

Med oblikovne poudarke sodijo značilni na blatnike postavljeni žarometi in športne linije. Skladna razmerja športnega terenca z večjim odmikom od tal zagotavljajo samozavestno vozno izkušnjo in omogočajo brezkompromisno prostornino prtljažnika 456 litrov, kar je največ v tem razredu.

 

Pet zvezdic za varnost

 

  • Ford Puma – 2019
  • Ford Kuga – 2019
  • Ford Explorer Plug-In Hybrid – 2019
  • Ford Mondeo – 2019
  • Ford Focus – 2019
  • Ford Fiesta – 2017
  • Ford Galaxy – 2015
  • Ford S-MAX – 2015

 

Euro NCAP

 

Organizacija Euro NCAP je zasnovala sistem za ocenjevanje varnosti vozil s petimi zvezdicami, ki uporabnikom, njihovim družinam in podjetjem olajša primerjavo vozil ter jim pomaga poiskati najvarnejšo možnost glede na zahteve.

 

Varnostno oceno določijo s serijo preskusnih trčenj, ki jih pripravi in izvede Euro NCAP. Ti preskusi na poenostavljen način predstavljajo pomembne scenarije dejanske uporabe, pri katerih bi lahko prišlo do poškodb ali smrti potnikov v vozilu ali drugih udeležencev v prometu.

 

Število zvezdic odraža uspešnost vozila pri zaščiti med preskusnimi trčenji Euro NCAP, nanjo pa vpliva tudi varnostna oprema, ki jo proizvajalec vozila nudi na posameznih trgih. Tako veliko število zvezdic ni le dokaz za odlično prestana testna trčenja, temveč obenem kaže, da je varnostna oprema testiranega modela že na voljo uporabnikom v Evropi.

 

Navedki

 

“Pomoč pri preprečevanju nezgod, zaščita družin v primeru trčenja ali zaviranje za preprečevanje sekundarnih nezgod – ekipa, ki je razvijala Pumo, je imela varnost ves čas v mislih.”

                                               Joerg Beyer, izvršni direktor razvoja pri Fordu Evropa

 

“Serijsko vgrajeni sistem za samodejno zaviranje v sili se je odlično izkazal pri vseh preskusih delovanja med vožnjo z manjšo hitrostjo, ko pride do številnih poškodb zaradi nihanja glave, saj je v vseh scenarijih uspel preprečiti trčenje ali zmanjšati njegove posledice.”

                                               Euro NCAP

 

Pregled Fordovih tehnologij za pomoč vozniku

 

  • Aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanjem znakov z omejitvijo hitrosti in sistemom za usmerjanje v sredino voznega pasu
  • Nadzor mrtvih kotov z opozarjanjem na prečni promet
  • Izboljšani aktivni parkirni pomočnik/aktivni parkirni pomočnik 2
  • Pomoč krmiljenja pri izogibanju
  • Inteligentni omejevalnik hitrosti
  • Sistem za ohranjanje voznega pasu z zaznavanjem roba vozišča
  • Obveščanje o nevarnostih v bližini
  • Zaviranje po trčenju
  • Pomoč pri preprečevanju trčenja z aktivnim zaviranjem
  • Opozarjanje na napačno smer

 

Povezane teme in kompleti gradiv za medije

 

 

 

# # #

 

 

Kliknite tukaj za več informacij o družbi Ford Motor Company ali Ford Evropa

 

Več informacij o tej temi vam lahko posreduje Finn Thomasen
(fthomas3@ford.com: +44 (0) 1268 401 908)

 

Za več informacij o organizaciji Euro NCAP obiščite www.euroncap.com/

 

Ford Puma, izpusti CO2 od 96 g/km, poraba goriva od 4,2 l/100 km

Ford Kuga (1,5-litrski EcoBlue), izpusti CO2 od 109 g/km, poraba goriva od 4,2 l/100 km

Ford Explorer Plug-In Hybrid, izpusti CO2 od 66 g/km, poraba goriva od 2,9 l/100 km

Ford Mondeo CO2, izpusti CO2 od 94 g/km, poraba goriva od 4,1 l/100 km

Ford Focus (petvratni), izpusti CO2 od 92 g/km, poraba goriva od 3,5 l/100 km

Ford Fiesta, izpusti CO2 od 92 g/km, poraba goriva od 3,5 l/100 km

Ford Galaxy, izpusti CO2 od 132 g/km, poraba goriva od 5,0 l/100 km

Ford S-MAX, izpusti CO2 od 130 g/km, poraba goriva od 4,9 l/100 km

 

 

Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

 

Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 je WLTP začenjal nadomeščati novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), predhodni preskusni postopek. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

Podobne objave