Porsche svojo prodajo v letu 2019 povečal za deset odstotkov

Stuttgart (Nemčija). Povpraševanje po vozilih znamke Porsche je večje kot kadarkoli prej: v letu 2019 je proizvajalec športnih avtomobilov kupcem po vsem svetu prodal 280.800 vozil – deset odstotkov več kot v letu poprej. Za bistveno povečanje sta poskrbeli predvsem modelski seriji Cayenne in Macan: kupcem je bilo predanih 92.055 primerkov modela Cayenne, kar pomeni 29 odstotkov več kot v predhodnem letu. Aktualni model je od leta 2019 na voljo na vseh trgih, od nedavnega pa je na voljo tudi kot priključni hibrid. Pomladi je z različico Cayenne Coupé na trg prišla še dodatna, bolj športna izpeljanka. Poleg tega so kupci prevzeli 99.944 primerkov modela Macan, kar ustreza povečanju v višini 16 odstotkov v primerjavi z letom 2018.

“Veselimo se tega izjemnega rezultata, ki ponazarja globalno navdušenje strank za naše športne avtomobile, in smo ponosni, da smo z novimi pristopi še dodatno okrepili privlačnost znamke in uporabniško izkušnjo,” je povedal Detlev von Platen, direktor prodaje in marketinga pri Porsche AG. “Optimistični smo, da bomo v letu 2020 lahko ohranili visok nivo povpraševanja – tudi zahvaljujoč nekaterim novim modelom in zapolnjenim kvotam naročil za Taycan.”

Največja rast prodaje v Nemčiji in Evropi
Tako na svojem domačem trgu kot na celotnem evropskem trgu je Porsche v letu 2019 s prirastom v višini 15 odstotkov dosegel največjo rast prodaje. V Nemčiji je bilo prodanih 31.618 vozil, v Evropi pa skupno 88.975 vozil. Proizvajalec športnih avtomobilov je porast zabeležil tudi na obeh svojih največjih trgih. Kupci na Kitajskem so prevzeli 86.752 vozil, kar pomeni osem odstotkov več kot leta 2018. Prav tako za osem odstotkov pa je Porsche prodajo svojih vozil povečal tudi v ZDA, kjer je bilo prodanih 61.568 vozil. Proizvajalec športnih avtomobilov je tako kljuboval precej oslabljenim splošnim gospodarskim razmeram na teh dveh trgih. V regijah Azija-Pacifik, Afrika in Srednji Vzhod je bilo v preteklem poslovnem letu prodanih 116.458 vozil, kar ustreza povečanju v višini sedem odstotkov v primerjavi z letom 2018.

 

PR in foto: Porsche Slovenija

Podobne objave