BMW Group ohranja prvenstvo v premium segmentu v Sloveniji1

 

 

BMW Group ohranja prvenstvo s tretjinskim tržnim deležem v premium
segmentu v Sloveniji. +++ Vozila BMW M predstavljajo kar 68 % delež v
segmentu visokozmogljivih avtomobilov med najbližjimi konkurenti v
Sloveniji. +++ Več kot polovica kupcev prestižnih limuzin nemških
premium ponudnikov avtomobilov se je v 2019 odločila za BMW serije 7.
+++ Med najbolje prodajanimi modeli BMW Group so BMW serije 2, 3, 5
in električni BMW i3,priključni hibridi BMW Group so najbolje prodajana
vozila v svojem segmentu Sloveniji, med športnimi terenci prevladujeta
BMW X3 in X1, med vozili MINI pa MINI Countryman in trivratni MINI.
+++ BMW motorna kolesa so dosegla 14 % rast prodaje v primerjavi z
letom poprej.

 

Ljubljana. BMW Group je v letu 2019 nadaljeval z intenzivno produktno ofenzivo in trgu
ponudil številne nove in prenovljene modele, in sicer od BMW serije 1 do prestižne osmice.
Trgu so prvič predstavili BMW X3M in X4M, prenovili so pogonske sklope, izboljšali baterije
ter uvedli inovativne tehnološke rešitve v priključnih hibridih. Navkljub padcu prodaje na
avtomobilskem trgu v Sloveniji, je BMW Group s svojimi znamkami ohranil prvenstvo s
tretjinskim – 32,6 % – tržnim deležem v premium segmentu. K zadržanju najvišjega deleža v
premium segmentu so največ doprinesli BMW serije 2, 3 in 5, najširši portfelj elektrificiranih
vozil, visokozmogljiva športna vozila BMW M in vozila luksuznega razreda ter močan trend
porasta prodaje športnih terencev.

 

Najbolje prodajani modeli vozil BMW in MINI.

Slovenski kupci so v letu 2019 na ceste zapeljali največ vozil BMW serije 2, sledili sta seriji,
na kateri ob znamki BMW pomisli največ ljudi, in sicer BMW serije 3 in serije 5. Trend rasti
športnih terencev se kaže tudi v Sloveniji in kupci so se največ odločali za BMW X1 in X3.
BMW X5, ki je v letu 2019 prejel laskavi naziv ‘Luksuzni terenec leta’ v izboru ‘Poslovni avto
leta’, je tega s 77 prodanimi avtomobili tudi upravičil.

 

Mini, ki je v letu 2019 praznoval častitljivo starost 60 let, je na slovenske ceste največkrat

1 Podatki iz registracij MNZ ter interne obdelave podatkov BMW Group Slovenija.
zapeljal v svoji največji in najmanjši izvedbi. Slovenski kupci so se največ odločali za modela
trivratni MINI in MINI Countryman.

Ponovna rast prodaje BMW i3 in najvišji tržni delež med priključnimi hibridi v
Sloveniji.

BMW i3 od svojega vstopa na trg leta 2015 iz leta v leto raste v prodaji in je v celotnem
obdobju najbolj prodajano električno vozilo v Sloveniji. V lanskem letu je s 113 enotami
dosegel nov rekord in predstavlja drugo najbolje prodajano električno vozilo v Sloveniji.
Pionir električne mobilnosti pa je utrl pot nadaljnjemu razvoju znanja in tehnologije, ki se z
elektrifikacijo prenaša v preostala vozila. Z 12 elektrificiranimi vozili je BMW Group vodilni
ponudnik elektromobilnosti. Svojim kupcem ponuja bogat portfelj elektrificiranih vozil BMW
in MINI, ki se bo v prihodnje le še širil. Slovenski kupci so se v letu 2019 največ odločali za
BMW 225xe, v segmentu priključnih hibridov pa vozila BMW in MINI zasedajo največji, več
kot 30 % tržni delež. Delež elektrificiranih in električnih vozil znotraj prodaje BMW Group
Slovenija znaša 10,6 %, kar je več od povprečja v skupini.

V letu 2020 bo eno najbolj prodajanih vozil na svetu BMW X3 na voljo v vseh pogonskih
sklopih: učinkovitem dieselskem, bencinskem, priključnohibridnem in popolnoma
električnem. BMW Group tako ponuja visoko učinkovite motorje z notranjim izgorevanjem,
sodobne priključne hibride in popolnoma električne pogonske sklope. Temu v skupini
pravijo »moč izbire«. Moč izbire podjetju omogoča, da zadovolji raznolike potrebe in želje
kupcev v različnih regijah sveta. Vsi trenutni in prihodnji modeli, ne glede na pogonski sklop,
zagotavljajo že pregovorni užitek v vožnji. Ne glede na to, s kakšnim pogonskim sklopom bo
stranka izbrala svoje vozilo, lahko vedno pričakuje tudi visoko stopnjo učinkovitosti in nizke
CO2 izpuste.

BMW M – ko je preveč ravno prav. Nove dimenzije prestiža z vozili BMW.
Kupci, ki se odločajo za visokozmogljiva športna vozila in prestižne limuzine nemških
premium ponudnikov avtomobilov večinoma posegajo po vozilih BMW M in BMW serije 7.
Tako so vozila BMW M v segmentu visokozmogljivih vozil med najbližjimi konkurenti zasedla
68 % delež. Več kot polovica kupcev, ki prisega na prestižne limuzine in se odloča med
nemškimi premium ponudniki avtomobilov, pa se je odločila za prenovljeni BMW serije 7.

BMW Motorrad

V primerjavi z avtomobilskim trgom, trg motornih koles in skuterjev v Sloveniji raste. BMW je
v letu 2019 prodal 329 motornih koles in skuterjev in s tem dosegel v primerjavi z letom
2018 kar 14 % rast, kar predstavlja 24 % tržni delež v Sloveniji.

 

Kontakt za medije:
Korporativno komuniciranje BMW Group Slovenija
Maja Ilec
Elektronski naslov: maja.ilec@bmwgroup.com
Telefon: 00386 1 586 73 74

 

BMW Group

BMW Group je s svojimi znamkami BMW, MINI, Rolls-Royce in BMW Motorrad vodilni svetovni premijski
proizvajalec avtomobilov in motornih koles, obenem pa ponuja premijske finančne storitve in storitve mobilnosti.
Kot globalno podjetje upravlja BMW Group 31 proizvodnih in montažnih obratov v 15 državah in ima globalno
prodajno mrežo razvejano po več kot 140 državah.

V letu 2019 je BMW Group po celem svetu prodal okoli 2.520.000 avtomobilov in več kot 175.000 motornih
koles. Dobiček pred obdavčitvijo je v finančnem letu 2018 znašal 9,815 milijarde evrov ob dohodkih 97,480
milijarde evrov. 31. decembra 2018 je BMW Group zaposloval 134.682 ljudi.

BMW Group je svoj uspeh vedno gradil na dolgoročni viziji in odgovornem delu. Podjetje je tako ustvarilo
ekološki in socialni trajnostni razvoj prek niza vrednot, celostne proizvodne odgovornosti in jasne predanosti k
ohranjanju virov kot integralnega elementa svoje strategije.

www.bmw.si
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview
Google+: http://googleplus.bmwgroup.com

Podobne objave