18. PRO PR konferenca

PRO PR Konferenca, 28.1.2020

Komunikacijske strategije, izziv digitalne dobe

Iz leta v leto se povečujejo proračuni, ki se osredotočajo na področje digitalne komunikacije vseh oblik. Digitalna strategija podjetja je danes nepredstavljiva brez strokovnjakov za odnose z javnostmi. Razcep managerskih generacij in hitre spremembe komunikacijskih procesov odpirajo vrsto vprašanj, dojemanja znanj in kompetenc. O teh temah bo govora na prihajajoči 18. PRO PR konferenci, ki jo bo vodil g. Kazunori Azeyanagi. Njegov komunikacijski projekt je bil nagrajen tudi iz strani IPRA-e (International Public Relations Association). Na konferenci pa bo predstavljana tudi knjiga gospoda Maxima Behara, globalno priznanega komunikacijskega strokovnjaka, z naslovom »The Global PR Revolution: How Thought Leaders Succed in the Transformed World of PR«, ki je bila nedavno predstavljena v Londonu.

Udeležence čaka: 23 različnih predavanj, 4 delavnice in okrogla miza.

Osrednja tem letošnje konference so odnosi z javnostmi. Organizator konference agencija Apriori World, kot vsa prejšnja leta pričakuje okoli 220 udeležencev.

Dodatne informacije

www.pro-pr.com

info@aprioriworld.com

+385 98 417 108

Podobne objave