Nissan LEAF Dream Drive vašega otroka popelje v spanec

Februar 2020

  • 60 % staršev se pri uspavanju otrok zanaša na vožnjo z avtomobilom.
  • Nissanovi strokovnjaki so se domislili prve uspavanke brez izpustov. Gre za zvočni posnetek, ki združuje zvoke vozila Nissan LEAF s frekvencami brnenja motorja z notranjim zgorevanjem, kar poustvarja hipnotično zvočno okolje za razdražene 
dojenčke.
  • 70 %1 staršev bi imelo manj slabe vesti, če bi za uspavanje z vožnjo uporabljali 
vozilo na električni pogon.
  • Pri uspavanju otrok z vozilom Nissan LEAF je letni izpust CO2 nižji za do 70.000 g3.
  • Vožnja z vozilom Nissan LEAF je mirnejša in varnejša zaradi stopalke e-Pedal in 
tehnologije ProPILOT.

PARIZ – Nissan je za izčrpane starše po Evropi, ki se zanašajo na čarobne učinke uspavanja otrok med vožnjo, razvil rešitev, ki jo lahko uporabljajo brez slabe vesti.

Predstavljamo Nissan LEAF Dream Drive – prvo uspavanko brez izpustov na svetu, ki so se je domislili Nissanovi inženirji v sodelovanju z oblikovalcem zvoka in svetovalcem za spanje Tomom Middletonom. Uspavalni album poustvarja mirne zvočne frekvence brnenja motorja z notranjim zgorevanjem, ki otroke dokazano ponese v spanec. In to brez izpustov CO2.

Nissan_Leaf_Dream Drive

Nove raziskave so potrdile, da staršem po Evropi kronično primanjkuje spanca. Večina staršev (65 %), ki ima otroka, mlajšega od dveh let, preživi z manj kot petimi urami spanca na noč, 60 %1 jih je priznalo, da so se že odločili za uspavanje otrok z vožnjo1, in več kot (57 %) jih to naredi vsaj enkrat na teden.

Ko so Nissanovi strokovnjaki začeli raziskovati, zakaj se starši zanašajo na ta način uspavanja, so odkrili, da je 70 %1 staršev prepričanih, da otroke v spanec zaziba premikanje vozila, v resnici pa jih med vožnjo najbolj uspavajo pomirjajoče zvočne frekvence motorja z notranjim zgorevanjem.

Vodja za razvoj zvoka in vibracij pri Nissanu Paul Speed-Andrews je dejal: “Vozila na električni pogon, kot je na primer Nissan LEAF, so boljša izbira za uspavanje otrok z vožnjo, čeprav se zavedamo, da zvočno okolje nima enakega učinka kot pri vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem. Motorji z notranjim zgorevanjem oddajajo zvočne frekvence, tj. mešanico belega, rožnatega in rjavega šuma različnih tonov, in z njimi ustvarjajo orkestrsko zvočno okolje, ki otroke izrazito pomirja in tolaži.”

Pogosta vožnja vozil z notranjim zgorevanjem za uspavanje otrok pomeni večji ogljični odtis, s čimer so starši odgovorni za izpust do 70.000 g CO23 na leto. Vendar se 70 % staršev v Evropi strinja, da bi imeli pri uspavanju z vožnjo električnega vozila manj slabe vesti, in si želi, da bi bili svojim otrokom boljši zgled pri varovanju okolja.

Da bi staršem pomagal, je Nissan združil moči z oblikovalcem zvoka in svetovalcem za spanje Tomom Middletonom in skupaj so razvili Nissan LEAF Dream Drive, prvo uspavanko brez izpustov. Album za razdražene dojenčke vključuje pet triminutnih posnetkov, ki se harmonično skladajo z napredno tehnologijo v vozilu na povsem električni pogon LEAF.

“Nissanova uspavanka brez izpustov združuje rezultate raziskav na področju zgodnjega razvoja sluha z ustvarjalnimi strategijami, ki so jih navdahnili slišni in neslišni zvoki vozila,” je dejal oblikovalec zvoka Tom Middleton. “Z Nissanovimi strokovnjaki odkrivamo inovativne, zdrave in varnostno ozaveščene načine vključevanja funkcionalnih zvokov v električna vozila, katerih namen ni samo izboljšanje vozila. želimo namreč navdahniti novo generacijo namenskega oblikovanja in funkcionalnosti vozil, ki človeka postavlja na prvo mesto.”

Tom Middleton je še dodal: “Gre za prvo sodelovanje na svetu, pri katerem je avtomobil eden od izvajalcev. Poleg frekvenc motorja z notranjim zgorevanjem, ki jih lahko slišijo samo otroci in ki jih uspavajo, je vsak zvok nastal z oblikovanjem orkestra zvokov in ritmov posnetkov iz notranjosti in zunanjosti vozila LEAF.”

Uspavanje z vožnjo v vozilu Nissan LEAF pa je lahko za starše tudi bolj sproščujoče. Nič izpustov in funkcionalnost stopalke e-Pedal pripomoreta h gladkejši vožnji ter omogočata nemoteno pospeševanje in zaviranje z enim pedalom.

Poleg tega pa tehnologija ProPILOT Assist izrazito zmanjša voznikove skrbi in vožnjo za uspavanje ponoči spremeni v udobnejšo in varnejšo. Staršem pomaga ohranjati enakomerno hitrost in varnostno razdaljo do drugih vozil ter jim pomaga ostati znotraj voznega pasu.

“Nissan Dream Drive predstavlja prihodnost uporabe zvokov in drugih čutnih dražljajev za izboljšanje življenja ljudi. Združuje znanstvena dognanja na področju veččutnosti, vključujoče tehnologije in zvočno oblikovanje, ki odpirajo nove priložnosti na področju mobilnosti, pri kateri je dobro počutje na prvem mestu,” je dejal interdisciplinarni raziskovalec Ari Peralta, ki je pri projektu sodeloval z znanstvenim vpogledom. “Naš prvi projekt Nissan LEAF Dream Drive, oblikovan v sodelovanju z Nissanom, bo pomagal staršem po vsej Evropi, ki trpijo zaradi pomanjkanja spanca.”

Starši lahko svoj pametni telefon povežejo z vozilom Nissan LEAF prek aplikacij Android Auto ali Apple CarPlay in uživajo v uspavanki, dostopni na platformah, kot so Apple Music, Spotify, SoundCloud, YouTube in Deezer.

Prisluhnite uspavanki brez izpustov na naslednjih platformah za pretočno predvajanje: https://lifetracks.lnk.to/NissanLEAFDreamDrive.
Izvedite več o vozilu na povsem električni pogon Nissan LEAF na: https://www.nissan.si/vozila/nova-vozila/leaf.html
Prenesite zvočno datoteko .mp3: http://global.nissannews.com/media_storage/audio/Nissan_LEAF_Dream_Drive_the _zero-emission_lullaby_continuous_mix_1.mp3

  1. Potrošniška raziskava, ki jo je podjetje Explain the Market novembra 2019 opravilo za podjetje Nissan in je vključevala 7.500 potrošnikov iz Velike Britanije, Francije, Nemčije, španije, Italije in Nizozemske.
  2. 
Uspavanje otrok z vožnjo običajno pomeni kratko vožnjo v avtomobilu z motorjem z notranjim zgorevanjem, med katero otrok zaspi.
  3. Izračunano za eno petnajstminutno vožnjo na teden s povprečno hitrostjo 48 km/h.
  • Povprečni izpusti v g/km za vozilo nižjega srednjega razreda v velikosti vozila Nissan LEAF: 111,5 g/km.
  • https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/2018_04_CO2_emissions_c ars_The_facts_report_final_0_0.pdf
  • Prevožena pot v eni minuti glede na navedene podatke: 800 metrov.
  • Izpuščeni CO2 v eni minuti glede na navedene podatke: 89,2 g.
  • Povprečna količina izpuščenega CO2 v 780 minutah vožnje za uspavanje na letni ravni: 69.576 g (69,576 kg).
  • Na osnovi ene petnajstminutne vožnje na teden, kot je bilo ugotovljeno med potrošniško raziskavo.

 

PR in foto: Nissan

Podobne objave