RAZŠIRJENA PALETA RAZLIČIC FORD PUME NUDI KUPCEM ŠE VEČ IZBIRE – OD VARČNOSTI DO ŠPORTNEGA RAZKOŠJA

Foto: Ford

Ford je ponudbo nove Pume razširil še z dodatnim pogonskim sklopom in novo različico opreme – zdaj je na voljo najobsežnejša paleta kompaktnega ‘crossoverja’ s potezami športnega terenca.

 

Kupci lahko zdaj prvič izberejo Pumo z dizelskim 1,5-litrskim motorjem Ford EcoBlue s 120 KM, Pumo z novim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko** in razkošno novo različico ST-Line Vignale.

 

Ford je z naložbo v višini približno 200 milijonov evrov podprl proizvodnjo Pume v najsodobnejšem proizvodnem obratu v Craiovi v Romuniji, skupna Fordova vlaganja v tovarno v Craiovi pa so od leta 2008 dosegla že skoraj 1,5 milijarde evrov.

 

Celovita ponudba pogonskih sklopov

 

Novi 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue s 120 KM je idealna izbira za kupce Pume, ki prevozijo veliko kilometrov – s šeststopenjskim ročnim menjalnikom znašajo izpusti CO2 od 99 g/km, poraba goriva pa 3,8 l/100 km po NEDC (od 118 g/km in 4,5 l/100 km po WLTP).

 

Z novim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom in 1,0-litrskim motorjem EcoBoost s 125 KM znašajo izpusti CO2 od 110 g/km, Puma pa v tem primeru porabi 4,9 l/100 km po NEDC (od 137 g/km in 6,0 l/100 km po WLTP). Večje število prestavnih razmerij naprednega menjalnika in delovanje z dvojno sklopko za brezhibno prestavljanje prispevata k optimalno varčni porabi goriva, prefinjenosti in vozni dinamiki.

 

Uporabniki Pume so lahko za učinkovitejšo porabo goriva v drugi polovici lanskega leta med prvimi izkoristili prednosti Fordove 48-voltne blage hibridne tehnologije. Puma je s pogonskim sklopom EcoBoost Hybrid na voljo z dvema različno močnima motorjema, ki ju dopolnjuje ročni menjalnik:

  • 1,0-litrski EcoBoost Hybrid s 125 KM z izpusti CO2 od 96 g/km porabi 4,2 l/100 km po NEDC (od 124 g/km in 5,4 l/100 km po WLTP);
  • 1,0-litrski EcoBoost Hybrid s 155 KM z izpusti CO2 od 99 g/km CO2 porabi 4,4 l/100 km po NEDC (od 126 g/km in 5,5 l/100 km po WLTP).

 

1,0-litrski EcoBoost s 125 KM pri izpustih CO2 od 103 g/km porabi 4,5 l/100 km po NEDC (131 g/km in 5,7 l/100 km po WLTP), medtem ko izpusti CO2 1,0-litrskega EcoBoosta s 95 KM znašajo od 102 g/km, poraba pa 4,5 l/100 km po NEDC (od 129 g/km in 5,7 l/100 km po WLTP).

 

Razkošna Puma ST-Line Vignale

 

Puma ST-Line Vignale temelji na športni različici Puma ST-Line in ji doda še bolj vrhunski slog in opremo. Med unikatnimi podrobnostmi so zgornji del maske in obroba iz poliranega aluminija, ebenovinasto črn spodnji del maske, spodnji del zadnjega odbijača v barvi karoserije in velik zadnji spojler. Serijska oprema vključuje žaromete LED, oblazinjenje sedežev z usnjem Windsor, usnjeno oblazinjenje volana Manacor, vrhunski zvočni sistem B&O in sistem za uporabo brez ključa Ford KeyFree.

 

Tudi druge različice Pume – TrendTitaniumTitanium X in ST-Line X – navdušujejo s serijskimi inovativnimi tehnologijami, kot sta Fordov sistem za obveščanje o lokalnih nevarnostih, ki ga omogoča modem FordPass Connect,* in vsestranska rešitev za shranjevanje Ford MegaBox, s katero je možno v pokončnem položaju prevažati do približno 115 cm visoke nestabilne predmete, kot so lončnice ali palice za golf.

 

V začetku meseca je Ford napovedal, da se bo v drugi polovici leta paleti modelov pridružila še nova Puma ST, ki jo pripravlja Ford Performance.

 

Citat

 

“Uporabniki so nam povedali, da želijo izbirati v širši paleti možnosti, v kateri bodo našli kombinacijo sloga, opreme, zmogljivosti in učinkovitosti, ki jim najbolj ustreza. Trdno smo odločeni, da jim bomo to zagotovili s Pumo in nova Puma ST, ki prihaja v drugi polovici leta, še ne pomeni konca ponudbe.”

 

Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve, Ford Evropa

 

# # #

 

 

*Funkcije lahko zahtevajo aktiviranje.

**še ni na voljo v Sloveniji.

 

Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila.

 

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice evropskih uredb (EC) 715/2007 in 2017/1151. S svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) homologirana vozila bodo imela podatek o porabi goriva/energije in izpustih CO2 tako za novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC) kot za WLTP. WLTP bo najpozneje do konca leta 2020 povsem nadomestil NEDC. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

Podobne objave