TOYOTA MOTOR EUROPE V SVOJI TOVARNI V FRANCIJI ZAČENJA S PROIZVODNJO NOVE GENERACIJE MODELA YARIS

Toyota je 06. julija 2020 v svoji produkcijski enoti v Velenciennsu v severni Franciji (TMMF) začela s proizvodnjo nove generacije modela Yaris.

Toyota je v svoji produkcijski enoti v Franciji (TMMF) začela s proizvodnjo nove generacije modela Yaris, ki je prvi kompaktni avtomobil, zasnovan na osnovi nove globalne arhitekture TNGA. Platforma GA-B v četrto generacijo najbolje prodajanega modela znamke Toyota vnaša slog, praktičnost, vozniški užitek in varnost. Toyota Motor Europe je v posodobitev produkcijske linije investirala 300 milijonov evrov, s čimer še utrjuje svojo strategijo lokalizacije proizvodnih procesov. Zagon proizvodnje upošteva vse higienske in zdravstvene standarde, vključno z vsemi protokoli upoštevanja medsebojne razdalje.

Toyota je 06. julija 2020 v svoji produkcijski enoti v Velenciennsu v severni Franciji (TMMF) začela s proizvodnjo nove generacije modela Yaris. Četrta generacija najbolje prodajanega modela znamke Toyota v Evropi je hkrati tudi prvi kompaktni model znamke, ki je zasnovan na osnovi platforme GA-B, ki je del nove globalne arhitekture TNGA. Le ta prinaša izboljšane dinamične zmogljivosti, več vozniškega užitka, boljšo varnost in privlačno obliko.

TMMF je tako postala četrta produkcijska enota znmke Toyota, ki proizvaja vozila na osnovi nove globalne arhitekture TNGA: v tovarni v Turčiji nastajata modela C-HR in Corolla Sedan, v Veliki Britaniji izdeljujejo model Corolla v kombilimuzinski in karavanski različici, v Rusiji pa proizvajajo modela Camry in RAV4. Toyota Motor Europe je z investicijo TMMF potrdila svojo strategijo lokalizacije in maksimizacije svojih proizvodnih procesov. Novi Yaris je opremljen z novim 1,5-litrskim motorjem, ki ga izdelujejo v tovarni na Poljskem.

Dodatne investicije in načrtovana proizvodnja drugega modela

Proizvodnjo vozil na osnovi platforme TNGA so omogočile investicije v višini 300 milijonov evrov. Proizvodne dvorane so opremljene z novo opremo in tehnologijami, ki izboljšujejo ergonomijo in olajšujejo produkcijske procese. Dvorana za izdelovanje plastičnih delov je povečana na 3500 m2. Pri TMMF načrtujejo, da bo do konca leta 2020 v tovarni zaposlenih 3600 delavcev.

“V tovarni bomo izdelali 300.000 avtomobilov letno. Yarisu se bo v začetku leta 2021 kot drugi model pridružil tudi Yaris Cross, v produkcijo katerega bomo investirali dodatnih 100 milijonov evrov,” pravi Luciano Biondo, direktor tovarne TMMF.

Filozofija TNGA je prvič uporabljena tudi za snovanje kompaktnega avtomobila

Yaris je ključni model za uspeh znamke Toyota na evropskem trgu. Ta model odlikujejo izjemna priljubljenost, kakovost in sloves zanesljivega mestnega avtomobila. V letu 2019 je bilo prodanih 224.368 primerkov, kar predstavlja več kot 20 odstotkov letne prodaje znamke Toyota na evropskem trgu.

Novi Yaris je oblikovan in ustvarjen za potrebe evropskih kupcev. V svoji četrti generaciji se predstavlja v popolnoma novi “kondenzirani” podobi, ki temelji na dinamičnem značaju. Poleg tega ga odlikuje posebna filozofija, ki zagotavlja prostorno notranjost in kompaktno zunanjost. Vse skupaj nadgrajuje povečana stopnja vozniške dinamike. Opremljen je s četrto generacijo hibridnega pogonskega sklopa, ki ponuja izboljšane zmogljivosti električnega načina vožnje in za več kot 20 odstotkov manjše emisije CO2 v primerjavi s prvo generacijo*.

To je avtomobil, ki je zasnovan za naslov najbolj varnega kompaktnega avtomobila na svetu. Opremljen je z zadnjo generacijo varnostnega sistema Toyota Safety Sense, ki ponuja najbolj sodobne tehnologije za preprečevanje morebitnega trka.

Novi Yaris je tudi prvi kompaktni avtomobil na svetu, ki ponuja sredinsko zračno blazino.

Proizvodnja poteka v skladu z zdravstvenimi standardi za preprečevanje širjenja virusa COVID-19

Po petih tednih zaprtja za radi pandemije COVID-19 so 22. aprila 2020 v tovarni TMMF spet zagnali proizvodne aktivnosti. Seveda so pri tem upoštevani vsi higienski in zdravstveni ukrepi za preprečevanje širjenja virusa COVID-19.

*1: Homologirano v skladu s standardi WLTP. Emisije CO2 znašajo 85 g/km, poraba goriva znaša 3,7 l/100km.

PR – Toyota Adria

Podobne objave