Nova vizualna podoba

  • Toyota Motor Europe predstavlja nov logotip znamke in novo vizualno identiteto.
  • Nova celostna grafična podoba stopi v veljavo skladno s predstavitvijo nove generacije modela Yaris.

 

Toyota na evropskih trgih predstavlja svojo novo celostno grafično podobo, ki vključuje nekoliko osvežen logotip znamke in novo tipografijo. Tudi na ta način izraža svojo preobrazbo iz klasičnega avtomobilskega proizvajalca v dobavitelja celostnih mobilnostnih rešitev. Nova podoba je zasnovana na osnovi vedno širše baze kupcev in širjenja palete mobilnostnih storitev in izdelkov. Nova podoba bo aplicirana na vseh digitalnih in fizičnih medijskih platformah.

Nova vizualna identiteta znamke temelji na enostavnosti. Pri snovanju so izpostavljena štiri glavna načela: napredno mišljenje, bolj premijski vtis, enotnost vseh platform in pripravljenost za mobilne naprave.

Novi logotip znamke Toyota predstavlja enostavna dvodimenzionalna zasnova, poleg tega pa novem ni več vtisa vodnega žiga. Tudi sicer celotna komunikacija temelji na enostavnosti, preglednosti in sodobnosti. Prilagojena je potrebam digitalne uporabe, hkrati pa je učinkovita tudi v povsem fizični obliki. Novi zaščitni znak bo uporabljen pri vseh komunikacijskih orodjih, na avtomobilih pa bo še naprej nameščen obstoječi logotip.  Trenutna grafična oprema prodajno-servisnih salonov do nadaljnjega ostaja v veljavi v obstoječi obliki. Sprememba se obeta šele v sklopu nove strategije prodajne mreže Toyota, ki je načrtovana za leto 2025.

Nova vizualna identiteta vključuje tudi novo tipografijo Toyota Type, ki je zasnovana za uporabo na vseh digitalnih platformah in v fizičnih publikacijah. Poleg tega pa predstavlja pripravljenost znamke na začetek spletne prodaje na evropskih trgih.

Novi logotip vnaša več jasnosti in prepoznavnosti v različna polja delovanja znamke Toyota. Novih je tudi nekaj imen posameznih sektorjev, na primer Toyota Insurance Management se po novem imenuje Toyota Insurance Services*, saj se je poslovanje te divizije razširilo na področje povezljivih storitev in mobilnostnih izdelkov. Na področju rabljenih avtomobilov se je divizija Toyota Used preimenovala v Toyota Approved Used.

“Pri razvoju nove vizualne identitete smo imeli vseskozi v mislih prihodnost. Seveda smo mislili tudi na naše kupce in jim želeli omogočiti, da gredo v korak z izjemno hitrim razvojem elektrificiranih vozil, mobilnostnih storitev in spletne prodaje izdelkov znamke Toyota. Z novo vizualno podobo želimo tako na digitalnih kot na fizičnih platformah ustvariti še boljšo komunikacijo z našimi strankami. Nova podoba bo prvič predstavljena v sklopu predstavitve četrte generacije našega inovativnega mestnega avtomobila Yaris Hybrid,” je povedal Didier Gambart, ki je pri Toyota Motor Europe zadolžen za prodajo, marketing in uporabniške izkušnje.

PR:

Toyota Adria d.o.o.
Brnčičeva 51, SI-1231 Ljubljana

Podobne objave