“Kot bi ga oblikoval veter”: zunanji dizajn novega ID.41

Foto: VW

 

  • Mogočni proporci, tekoče linije in plastično oblikovan zadek zaznamujejo novi, popolnoma električni SUV
  • Dizajn z zelo ugodno aerodinamiko: količnik zračnega upora samo 0,28

 

 


Wolfsburg (D) – Suverena moč, zapakirana v organske oblike: ID.4 je Volkswag­nov prvi popolnoma električni SUV. Njegov zunanji dizajn nedvomno naznanja vstop v novo dobo: mogočna podoba je združena s tekočimi, organskimi linijami in izrazito aerodinamičnimi lastnostmi.

Volkswagen z modelom ID.4 v svojo ponudbo vključuje popolnoma električno vozilo iz najhitreje rastočega segmenta na svetu, tj. razreda kompaktnih SUV-jev. Avto bodo v prihodnje proizvajali in prodajali v Evropi, na Kitajskem in kasneje tudi v ZDA. Klaus Zyciora lahko bolje kot kdo drug oceni značaj ID.4 – kot vodja dizajna v koncernu Volkswagen ga je namreč zasnoval prav on s svojo ekipo sodelavcev.

 

“ID.4 upodablja električno evolucijo v dizajnu,” je dejal Zyciora. “Njegov zunanji dizajn je čist, tekoč in mogočen. Na nek nov način ima močan in samozavesten učinek. To gre pripisati predvsem brezšivnemu, aerodinamičnemu oblikovalskemu slogu naše družine ID., ki ga z modelom ID.4 prvič vnašamo v segment SUV. To pomeni, da si blagi, mehki prehodi podajajo roko z ostrimi, jasno začrtanimi robovi. Za dizajn se zdi, kot bi ga oblikoval veter. Obenem pa se na značilnih žarometih in svetlobni grafiki, ki ju povezuje, kaže modernost ID.4.”

 

Dober dizajn je poleg tega vedno funkcionalen – pri električnem avtu je zračni upor eden od ključnih dejavnikov za doseg. „Električna evolucija v dizajnu pri ID.4 pomeni, da smo zelo močno upoštevali aerodinamične vidike,” je pojasnil vodja dizajna v koncernu. ID.4 dosega odličen količnik zračnega upora – 0,28. Najpomembnejšo vlogo pri tem ima tekoča osnovna oblika karoserije in potniške celice, ki je proti zadku močno vpotegnjena. Potem so tu še številni detajli, ki so realizirani zelo natančno. Tako na primer enoti zadnjih luči skupaj z velikim usmernikom zraka na robu strehe skrbita, da se strujanje zraka lepo prekine.

 

Znamka Volkswagen bo v okviru svoje strategije “Transform 2025+” do leta 2024 v električno mobilnost investirala 11 milijard evrov. ID.4, Volkswagnov prvi popolnoma električni SUV, je po ID.32 že drugi model, ki je izdelan na osnovi nove modularne platforme za električna vozila (MEB). Ta platforma je zasnovana samo za električni pogon in zaradi njegove kompaktne zgradbe v notranjosti ponuja izjemno veliko prostora. Zaradi nizkega količnika zračnega upora (0,28) in razširljivega baterijskega sistema ID.4 omogoča dosege nad 500 kilometrov (po kriterijih WLTP).

 

Novi SUV bo na trg najprej prišel s pogonom na zadnji kolesi, potem pa bo sledil tudi električni štirikolesni pogon. Visokonapetostna baterija, ki je nameščena v sendvič dnu karoserije, zagotavlja nizko in s tem za vozno dinamiko optimalno težišče ter zelo dobro uravnoteženo porazdelitev osnih obremenitev.

 

 

O znamki Volkswagen:

Znamka Volkswagen Osebna vozila je prisotna na več kot 150 trgih širom po svetu, vozila pa proizvaja na 50 lokacijah v 14 državah. Leta 2019 je Volkswagen prodal okrog 6,3 milijona vozil, med katera sodijo prodajne uspešnice, kot so Golf, Tiguan, Jetta in Passat. Trenutno je pri Volkswagnu po vsem svetu zaposlenih 195.878 ljudi. Poleg tega je v več kot 10.000 partnerskih avtohišah zaposlenih še 86.000 ljudi. Volkswagen sistematič­no izpopolnjuje proizvodnjo avtomobilov. Električna mobilnost, pametna mobilnost in digitalna preobrazba znamke so ključna strateška področja za prihodnost.

1) ID.4 – vozilo je predserijska študija in še ni v prodaji.

2) ID.3 – poraba električne energije v kWh/100 km: 15,4–14,5 (komb.); emisija CO2 v g/km: 0 

 

PR:

Kontakti za medije

Volkswagen Komuniciranje

Produktno komuniciranje
Tim Fronzek

Tiskovni predstavnik
za produktno serijo e-mobilnost

Tel.: +49 5361 9-77639

tim.fronzek@volkswagen.de

 

 

Janine Zyciora
Tiskovna predstavnica
za komuniciranje o dizajnu
Tel.: +49 (0)152 – 588 88060
janine.zyciora@volkswagen.de

 

Več na

volkswagen-newsroom.com

Podobne objave