NOVI PEUGEOT E-TRAVELLER

 

PEUGEOT e-Traveller je odslej na voljo z motorjem na 100-odsotno električni pogon in ponuja:

  • dve stopnji dosega, ki omogočata do 330 kilometrov po homologacijskem preizkusnem postopku WLTP,
  • dve kapaciteti baterije (50 kWh ali 75 kWh),
  • tri dolžine (kompaktna, standardna in podaljšana),
  • višino, omejeno na 1,90 metra,
  • do 9 sedežnih mest.

Z elegantno stilsko zasnovo je na voljo v številnih konfiguracijah za prevoz oseb, zagotavlja enako raven zmogljivosti in bo s svojim vrhunskim in tehnološko naprednim notranjim ambientom bo izpolnil vsa vaša pričakovanja.

Prostornost in udobje

Novi PEUGEOT e-Traveller je na voljo v treh dolžinah, s čimer nudi še več možnost za vsestransko rabo:

  • kompaktna (4,60 metra),
  • standardna (4,95 metra),
  • podaljšana (5,30 metra).

Izpostaviti velja, da vozilo v višino meri zgolj 1,90 metra, tako da lahko zagotovo zapelje na večino parkirišč.

Užitki in udobje v vožnji

Novi PEUGEOT e-Traveller združuje kompaktne zunanje dimenzije z maksimalnimi tovornimi zmogljivostmi. Baterije so nameščene v podu, tako da vozilo v primerjavi z izvedenkami z motorjem na notranje zgorevanje ponuja enako prostornino prtljažnika in število sedežnih mest. Vlečna zmogljivost ostaja nespremenjena, tako da je vozilo možno uporabiti za vleko do največ 1000 kg obremenitve.

Elegantna in izrazna stilska zasnova

Novi PEUGEOT e-Traveller zvesto sledi konceptu znamke Power of choice (moč izbire) in ohranja elegantno, izrazno in razkošno stilsko zasnovo izvedenk z motorjem na notranje zgorevanje, čemur se pridružuje več drugih prepoznavnih elementov. Na zunanjih površinah:

  • logotip leva z dikroičnim odsevom (postopek, zaradi katerega se barva spreminja z zornim kotom) na prednjem in zadnjem delu,
  • loputa polnilnega priključka na prednjem levem blatniku,
  • posebna vmesna okrasna maska,
  • monogram “e-Traveller” na zadnjem delu.

V notranjosti:

  • analogna instrumentna plošča z barvnim matričnim zaslonom, ki je prilagojen za električni pogon,
  • posebna grafika za sredinski zaslon na dotik s 3D navigacijo,
  • nova prestavna ročica samodejnega menjalnika “e-Toggle”,
  • izbirnik načina vožnje, ki omogoča preklapljanje med načini Eco, Normal ali Power,
  • električna parkirna zavora.

Cockpit v fazi popolne e-volucije

Sredinska konzola v predelu voznikovega mesta je bila povsem preoblikovana in odslej zajema:

  • novo prestavno ročico menjalnika “e-Toggle”, ki je ergonomsko oblikovana in idealno integrirana ter omogoča dostop do funkcij Park / Reverse / Neutral / Drive in Brake,
  • izbirnik treh načinov vožnje,
  • odlagalno mesto na zgornjem delu.

Pri novem PEUGEOTU e-Traveller je možno prek izbirnika načina izbrati enega od treh načinov vožnje:

  • Eco (60 kW, 190 Nm): optimalni izkoristek dosega,
  • Normal (80 kW, 210 Nm): optimalno za vsakodnevno rabo,
  • Power (100 kW, 260 Nm): optimalne zmogljivost pri prevozu več oseb in kosov prtljage.

Na voljo sta dva načina zaviranja, vsak s svojim prilagojenim načinom regeneracije baterij:

  • zmerni način, ki nudi občutke, podobne kot pri zaviranju z motorjem na notranje zgorevanje,
  • zmogljivejši način (dostopen prek potisnega gumba “B” za “Brake” na prestavni ročici menjalnika) za bolj silovito upočasnjevanje ob odmiku noge s pedala za plin.

Vse izvedenke novega PEUGEOTA e-Traveller so opremljene z električno parkirno zavoro, kar je novost tega modela. Poleg tega, da je po zaslugi te samodejne funkcije na podu več prostora, nudi tudi več udobja in brezskrbno uporabo pri vsakodnevni vožnji. Na nosilcu električne parkirne zavore pa je nameščena tudi stranska zadrževalna mrežica.

Instrumentna plošča je spremenjena, tako da lahko prikazuje informacije za krmiljenje električnega vozila:

  • merilnik moči za prikaz stopnje porabe (ECO, optimizacija energije ali POWER, največja moč) ali rekuperacije energije (CHARGE),
  • merilnik porabe dodatnih porabnikov za toplotno udobje (gretje, klimatiziranje zraka),
  • merilnik stopnje napolnjenosti baterije,
  • barvni matrični zaslon za prikaz pretokov energije, spremljanje polnjenja (v teku ali časovno zamaknjeno), informacij potovalnega računalnika in o dosegu.

Na sredini vozila se nahaja zaslon na dotik s povezljivo 3D navigacijo. S tega zaslona je možno prek posebne tipke dostopiti do menija “Electric” in se pomikati po naslednjih menijih:

  • “Flux” (pretok) za neposredni prikaz pretoka energije,
  • “Statistics” (statistika) za prikaz statistike o porabi,
  • “Charge” (polnjenje) za nastavitev časovno zamaknjenega polnjenja.

Poleg tega se vozniku prikažejo še razpoložljive polnilne postaje in območje delovanja glede na preostali doseg, po želji pa lahko nastavi časovne intervale za predhodno toplotno klimatiziranje potniškega prostora.

100-odstotno električna tehnologija

PEUGEOT e-Traveller, ki je zasnovan na modularni večenergijski konstrukcijski platformi EMP2 (Efficient Modular Platform), ponuja motor na 100 % električni pogon z največjo močjo 100 kW in največ 260 Nm navora, ki je razpoložljiv že ob zagonu, tako da zagotavlja takojšnjo odzivnost, neslišno delovanje brez nobenih vibracij, brez potrebnega prestavljanja, brez vonja in seveda brez emisij CO2.

Reduktor je bil ustrezno prilagojen in skrajšan, da lahko vozilo ugodi zahtevam po natovarjanju tovora, ki jih imajo uporabniki gospodarskih vozil.

Njegove zmogljivosti (v načinu POWER) so (podatki v fazi pridobitve homologacije):

  • najvišja hitrost znaša 130 km/h,
  • od 0 do 100 km/h v 13,1 sekunde,
  • 1000 metrov z mesta vozilo prevozi v 35,8 sekunde,
  • vozilo pospeši od 80 do 120 km/h v 12,1 sekunde.

Novi PEUGEOT e-Traveller je prvo električno vozilo znamke PEUGEOT z dvojno ponudbo z vidika dosega. Razpoložljiva kapaciteta litij-ionskih baterij znaša 50 kWh (18 modulov) in 75 kWh (27 modulov), odvisno od potreb.

Izvedenke (kompaktna, standardna in podaljšana), ki so na voljo z baterijo z močjo 50 kWh, zagotavljajo do 230 kilometrov dosega (po postopku WLTP).

Standardna in podaljšana izvedenka sta lahko opremljeni z baterijo z močjo 75 kW, ki zagotavlja do 330 kilometrov dosega po istem homologacijskem preizkusnem postopku.

V povezavi s sistemom za ohlajanje potniškega prostora, funkcija za regulacijo temperature baterije omogoča hitro polnjenje, optimalen doseg in daljšo življenjsko dobo.

Na voljo sta dva tipa vgradnih polnilnikov, ki ustrezata vsem strankinim vrstam rabe in rešitvam za polnjenje. Serijsko je na voljo enofazni polnilnik 7,4 kW, za doplačilo pa trifazni polnilnik z močjo 11 kW:

  • na standardnem priključku (8 A): celotna napolnjenost v 31 urah (baterija 50 kWh) ali v 47 urah (baterija 75 kWh),
  • na zmogljivejšem priključku (16 A): celotna napolnjenost v 15 urah (baterija 50 kWh) ali v 23 urah (baterija 75 kWh),
  • na postaji Wall Box z močjo 7,4 kW: celotna napolnjenost v 7 urah in 30 minutah (baterija 50 kWh) ali v 11 urah in 20 minutah (baterija 75 kWh) z enofaznim vgrajenim polnilnikom (7,4 kW),
  • na postaji Wall Box z močjo 11 kW: celotna napolnjenost v 5 urah (baterija 50 kWh) ali v 7 urah in 30 minutah (baterija 75 kWh) s trifaznim vgrajenim polnilnikom (11 kW),
  • na javnem priključku: toplotna regulacija baterije omogoča koriščenje polnilnikov z močjo 100 kW in doseganje 80 % napolnjenosti v zgolj 30 minutah (baterija 50 kWh) ali v 45 minutah (baterija 75 kWh).

Novi PEUGEOT e-Traveller, ki ga proizvajajo v Franciji blizu mesta Valenciennes, bo v Evropi naprodaj od druge polovice leta 2020 dalje.

 

PR:

Peugeot

Podobne objave