FORD NAPOVEDUJE NAJMOČNEJŠI IN NAJZMOGLJIVEJŠI DOSTAVNIK DOSLEJ – 5,0-TONSKEGA TRANSITA

Foto: Ford

Dunton, Velika Britanija, 30. september 2020 – Ford je danes napovedal uvedbo nove 5,0‑tonske različice Transita, ki bo kot šasija s kabino in skupno maso 5000 kg pri Fordovih trgovcih od konca leta naprej.

 

Fordov ‘najkrepkejši’ Transit doslej prinaša kar nekaj mehanskih posodobitev, s katerimi bosta uporabnikom zagotovljena največja nosilnost in zmogljivost, obenem pa ohranijo trpežnost, prefinjenost in vozne lastnosti osebnega vozila, zaradi katerih je Transit tako priljubljen.

 

5,0-tonski Transit krepi Fordovo ponudbo v sektorju trga evropskih dostavnih vozil z večjo maso in bo utrdil Fordovo vodilno vlogo pri prodaji gospodarskih vozil.1 Dodatnih 300 kg dovoljene skupne mase, s katerimi novinec presega prejšnjo najzmogljivejšo različico Transita, bo še posebej privlačnih za stranke, ki želijo osnovo za težje nadgradnje, kot so prekucniki, reševalna vozila, …..

 

“Vemo, da je nosilnost ključni dejavnik za produktivnost podjetij, zato je novi Fordov paradni konj med Transiti najzmogljivejši dostavnik, kar smo jih izdelali doslej,” je povedal Hans Schep, generalni direktor področja gospodarskih vozil pri Fordu Evropa. “Prisluhnili smo našim partnerjem, ki se ukvarjajo s predelavami in nadgradnjami, ter njihovim strankam. Dodatno zmogljivost vozila potrebujejo za učinkovito opravljanje svojega poslovanja, pa naj bo to prekucnik, reševalno vozilo ali večji minibus. Trpežna zasnova in prilagodljivost 5,0-tonskega Transita zagotavljata, da je idealna izbira za vsa specializirana opravila.”

 

Nadgradnje za vsako stranko

Možnost predelav v skladu z individualnimi zahtevami je pogosto ključna zahteva uporabnikov 5,0-tonskih gospodarskih vozil. Ford zagotavlja široko paleto različic 5,0-tonskega Transita v izvedbi šasije s kabino, saj lahko kupci glede na specifične zahteve za delo izbirajo med tremi medosnimi razdaljami, štirimi dolžinami okvirja in enojno ali dvojno kabino s sedeži za do sedem oseb (vključno z voznikom). Največja nosilnost šasije s kabino za nadgradnjo in tovor je 2886 kg2, kar ustreza neto nosilnosti do 2558 kg2 pri tovarniško vgrajeni platformi.

 

Transit kot šasija s kabino je idealen za težje odprte nadgradnje, kot so prekucniki ali kesonarji, vozila s platformo za dostop od zgoraj in vozila vlečnih služb z nakladalno rampo. Z večjo dovoljeno skupno maso in 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom iz ponudbe opreme za doplačilo je 5,0-tonski Transit kot šasija z enojno kabino odlična osnova za izjemno zmogljivo reševalno vozilo in policijska oklepljena vozila za posredovanje v primeru nemirov ali vojaška komandna in gasilska vozila.

 

Stranke, ki potrebujejo rešitve po meri, lahko izkoristijo Fordovo obsežno omrežje kvalificiranih predelovalcev vozil, v katero je vključenih 165 podjetij v 13 državah, vsa pa izpolnjujejo Fordove standarde glede izdelave, nadzora kakovosti in podpore uporabnikom. Vsi predelovalci jamčijo za svoje delo skladno s standardno Fordovo garancijo, kar predstavlja zaščito naložb strank in zagotavlja stalno kakovostno podporo.

 

Uporabnikom vozil z nadgradnjo je na voljo tudi podpora Fordove ekipe za razvoj posebnih vozil, ki lahko pomaga pri zasnovah vozil po meri ter vzdrževanju neposredno in na daljavo, da imajo uporabniki vozila na voljo kar se da veliko časa, zmanjšajo pa se tudi obremenitve upraviteljev voznih parkov.

 

Zmogljivejši mehanski deli za zahtevno uporabo

Vse 5,0-tonske različice Transita imajo zadnji pogon za optimalen prenos moči na podlago pri polni natovorjenosti, Fordov pogonski sklop HDT pa zagotavlja optimalno trpežnost, zmogljivost in učinkovitost pri porabi goriva. Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue s 170 KM razvije do 390 Nm navora za prevoz težkih tovorov, dopolnjuje pa ga šeststopenjski ročni menjalnik z uglajenim prestavljanjem ali Fordov vrhunski 10-stopenjski samodejni menjalnik.

 

Večje število prestavnih razmerij 10-stopenjskega samodejnega menjalnika omogoča, da lahko Transitov motor EcoBlue kar se da veliko časa deluje v območju največje učinkovitosti in zagotavlja še bolj odzivno vozno izkušnjo. Prilagajanje prestavljanja v realnem času menjalniku omogoča, da s prilagoditvijo spremenjenim pogojem zagotavlja optimalno izbiro prenosa za izjemno zmogljivost, varčno porabo in prefinjenost v vseh voznih razmerah.

Povečana nosilnost 5,0-tonskega Transita zahteva zmogljivejše mehanske dele, ki omogočajo prevoz težjih tovorov ob ohranjanju preprostega vzdrževanja in uporabe. Šasija je opremljena z zmogljivejšimi sklopi pest, koles in širših zadnjih pnevmatik, ki merijo 205 mm, pa tudi novimi zavorami na zadnji osi za lažje delo s težjimi tovori.

Poleg tega 5,0-tonski Transit v Evropi uvaja zadnjo os z dovoljeno osno obremenitvijo 3500 kg, ki je svojo robustnost in trpežnost že dokazala v modelih Transita za Severno Ameriko. Pri naročilu 10-stopenjskega samodejnega menjalnika je nameščena tudi nova sprednja os z dovoljeno osno obremenitvijo 2100 kg, ki omogoča še 225 kg večjo zmogljivost za prevoz tovora od standardne različice.

 

Preprostejša vožnja in vzdrževanje

Nova 5,0-tonska različica Transita vključuje številne ključne značilnosti zasnove notranjosti, sisteme za pomoč vozniku in povezljivost, ki jih je družina Transitov uvedla leta 2019.

 

Uporabnikom je na voljo Fordov najsodobnejši sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3,3 lahko pa naročijo tudi modul z vmesnikom za nadgradnje, ki zagotavlja izboljšane zmogljivosti za predelana vozila. Ta sistem povezuje elemente predelave s podatki vozila za optimalno varnost in produktivnost – tako na primer ne dovoli dviganja kesona prekucnika, če vozilo ni parkirano z aktivirano ročno zavoro.

 

Fordove inovativne funkcije za povezave pomagajo operaterjem voznih parkov načrtovati vzdrževanje in pregled nad varnostjo vozila, kar vodi do povečanja časa uporabe. Modem FordPass Connect4 je del standardne opreme in omogoča brezžične posodobitve programske opreme za manj obiskov servisov ter prikaz ključnih informacij, kot so lokacija vozila, življenjska doba motornega olja in tlak v pnevmatikah prek aplikacije FordPass Pro,5 kar poenostavi upravljanje vozila. Za večje vozne parke FordPass Connect uporabnikom omogoča dostop do proizvajalčevih podatkov o vozilu z uporabo sistema Fordove telematike za učinkovitejšo upravljanje in optimizacijo voznega parka.

 

# # #

 

https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2020/07/16/Q2-Sales.html

 

2 Vse informacije o zmogljivosti za prevoz tovora temeljijo na podatku o neto nosilnosti, ki vključuje 75 kg za voznika. Tovor in razpoložljiva količina za prevoz sta omejena z maso in porazdelitvijo mase.

 

Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje; med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav. Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.

 

4Funkcije lahko zahtevajo aktiviranje.

 

Aplikacija FordPass Pro, združljiva z izbranimi sistemi pametnih telefonov, je na voljo za prenos iz spletne trgovine. Prenos sporočil in podatkov je lahko povezan s stroški.

 

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. S svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) homologirana vozila bodo imela podatek o porabi goriva/energije in izpustih CO2 tako za novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC) kot za WLTP. WLTP bo najpozneje do konca leta 2020 povsem nadomestil NEDC. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

 

Podobne objave